onko kaverimies koskaan yrittänyt iskeä teitä?
Itselläni ajatus naisen ja miehen kaveruudesta on sortunut monta kertaa sen takia, koska on toistuvasti käynyt niin, että mies jossain vaiheessa onkin alkanut yrittää jotain muutakin. Kookemuksia?
Kommentit (31)
Vähän aikaa sitten. Selvisi sitten miksi hänen vaimonsa oli muuttunut niin vihaisen oloiseksi. Oli vissiin tajunnut jotain mistä minulla ei ollut aavistustakaan ennen. Onneksi ukkonsa ei koskaan yrittänyt mitään naamatusten.
Kyllä näin miehenä olen kokenut, että varsinkin opiskeluaikoina kaveripohjalta useampikin nainen ui sänkyyni. Useimmat jäivät yhteen kertaan, mutta kyllä niistä muutamat lipsahtivat oikein seurustelun puolelle.
Ja kyllä minäkin joskus ”sain sormilleni”, kun tulkitsin jonkun neidin viestit väärin. Onko se nyt niin kauheaa? Miehet antaa vaan suhteellisen harvoin pakit naiselle, että tästä tulee helposti mielikuva, ettei naiset tee samanlaisia virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin miehenä olen kokenut, että varsinkin opiskeluaikoina kaveripohjalta useampikin nainen ui sänkyyni. Useimmat jäivät yhteen kertaan, mutta kyllä niistä muutamat lipsahtivat oikein seurustelun puolelle.
Ja kyllä minäkin joskus ”sain sormilleni”, kun tulkitsin jonkun neidin viestit väärin. Onko se nyt niin kauheaa? Miehet antaa vaan suhteellisen harvoin pakit naiselle, että tästä tulee helposti mielikuva, ettei naiset tee samanlaisia virheitä.
Enpä kyllä itse ole moista kokenut. Kaverisuhteet kaverisuhteina ja kavereiden kanssa harvemmin tulee mitään muuta tehtyä. Varsinkin jos takana olisi usean vuoden ystävyyssuhde, olisi aivan todella ällöttävää jos toinen siinä vaiheessa alkaisi yrittää jotain. Eiköhän siitä olisi jo aiemmin muodostunut jotain jos on muodostuakseen ja itsekin olisi ollut aloitteellisena osapuolena. Tietenkin jos on kyse jostain kaverimiehestä, johon on tutustunut vastikään, niin siinä voi olla aika jossa kumpikin voi ehkä miettiä tai ainakin toinen että tulisiko tästä jotain. Silloin olisi fiksua ehkä käydä keskustelu aiheesta jos kokee jotain toista kohtaan tai epäilee että toinen ajattelee suhteesta muutakin. En tiedä miten siinäkään tapauksessa kaveruus kovin hyvin jatkuisi jos toisella on jotain mielessä ja toisella ei.
Oikeasti monesti hyvä kaverisuhde on parempi kuin yrittää viedä sitä pitemmälle tai riskeerata kaveruus alkamalla pokata toista.
Kummallisia on miehet, jotka on ystävyyssuhteessa kun nainen on suhteessa ja sitten kun nainen eroaa parisuhteesta niin näkevät tilaisuutensa tulleen. Voihan tuo varmaan joskus johtaakin johonkin, mutta useinkaan se että nainen eroaa, ei tarkoita että nyt on tilaisuus.
On. Yksi sanoikin ihan suoraan, ettei pysty olemaan naisen kanssa "vain kavereita", vaan aina vähintään sänkyyn mennään. Onko se sitten enää pelkkää kaveruutta?
Miehen kaveri oli niinkin olevinaan ovela, että yllytti miestä menemään vieraisiin ja sitten vaivihkaa kosiskeli mua.
Joka ikinen on yrittänyt. En usko mihinkään kaverimiehiin paitsi jos nainen on epäkarismaattinen ja ruma tai jompaa kumpaa, sitten ehkä kaverimiehet ei tyrkytä itseään.
Kaveri huomasi ison melani saunassa ja on sen jälkeen himoinnut sitä. Yrittää aina kännissä iskeä ja kopeloida sukuelimiäni.
Kaikki haluaa panna palstamammaa.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia on miehet, jotka on ystävyyssuhteessa kun nainen on suhteessa ja sitten kun nainen eroaa parisuhteesta niin näkevät tilaisuutensa tulleen. Voihan tuo varmaan joskus johtaakin johonkin, mutta useinkaan se että nainen eroaa, ei tarkoita että nyt on tilaisuus.
Kas, kun minulle kävi juuri noin! Kun erosimme tyttöystävän kanssa, iski heti parikin neitiä kaveriporukastamme kiinni minuun. Eihän niistä kummastakaan tullut mitään, mutta kokeiltiin kuitenkin värkkien yhteensopivuutta. Ja se kaveruus jatkui touhuun jälkeen. Mutta ehkä tässäkin asiassa se ero tulee siitä, että nainen saa tehdä ehdotuksen, ja se ei ole ’limaista’?
Kaverimiehien kanssa on voitu vaikka harrastaa seksiä eikä ole vaikuttanut suhteesemme mitenkään, kavereita edelleen kaikkien kanssa. Paras ystäväni sen sijaan on mies, ollut yläasteelta lähtien ja hänen kanssaan ei ole koskaan ollut mitään muuta kuin ystävyyttä.
Minulla on vuosikymmenien kuluessa ollut aika paljon kaverimiehiä. Yksi ainoa on yrittänyt olla enemmän, hänkin vain puheen tasolla. Huvittavaa on se, että hän on homo. Hän olisi halunnut kerran elämässään "kokeilla naistakin", mutta minä kieltäydyin kunniasta. En halunnut olla se nainen, jota kokeilemalla hän varmistuisi homoudestaan.