Tykkäätkö miesten nykyisestä parrankasvatustrendistä? ä
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia ei kuulu naisille sen enempää kuin miehille naisten kainalokarvat
Ai sekö ei kuulu naisille tykkäämmekö me naiset parroista? Sehän oli kysymys tässä. Minä tykkään, tykkään myös parrattomuudesta. Se kasvattaako mies parran vai ei on tietenkin miehen oma asia. Kysymystä voisi verrata siihen tykkäävätkö miehet naisten lyhyistä tai pitkustä hiuksista tai peräti kaljusta. Ei nyt kovin asiatonta mielestäni. Osa vastauksista onnistuu tietenkin olemaan asiattomia kuten aina.
Leiki miestä ja järjestä kysely naisten kainalokarvoista niin näet mitä tarkoitan.
Paeta tekee miehen ja yleensä näen vain siistejä partoja siis teillä miehillä. Jos mies on ruokkoamattoman näköinen niin partakaan tuskin on siisti.
Pidän kaikenlaisista parroista, sängestä, lyhyestä, pitkästä. Pääasia siis se, että on hoidettu ja siisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok, mutta mietityttää se peseekö ne sen päivittäin.
Pesetkö sä hiukset?
Parta pestään parralle tarkoitetulla shampoolla yhtä usein kuin hiukset. Normishampoo tai suihkusaippua ei sovi, koska iho erilainen kuin päänahka.
Tällöin leuka ei kutise eikä hilseile. Parran tyypistä riippuen voi silloin tällöin pestä parralle tarkoitetulla hoitoaineella.
Pesun jälkeen partaan laitetaan partaöljy. Harjataan/ kammataan
Miehelläni on sellainen siistitty metsuri ja rakastan sitä. Toki saa itse päättää pitäkö vai ei, olen vain tehnyt kantani selväksi.
Viiksistä en perusta, varsinkaan aamisviiksistä.
Eli partamiehet ei pese kasvojaan päivittäin? Yök. Suun ympäriltä parta kuitenkin likaantuu ihan eri tavalla kuin hiukset.
Mulla ei partaa juurikaan kasva, ärsyttää muutenkin kun alkaa kutittamaan poskia. ajan kaikki pois kerran viikossa.
Parta on bakteeripesä, varsinkin jos suun ympäriltä ei pestä päivittäin.
Kattokaa joskus kun parrakas mies syö vaikka hampurilaista, kyllä sinne karvoihin menee ties mitä majoneesista alkaen.
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/81da959d-4d69-41ff-a8b4-f7f19d85e6…
tutkimuksen, jossa vapaaehtoisilta parrakkailta miehiltä kerättiin näytteitä. Sen jälkeen mikrobiologi John Golobic tutki, mitä mikrobeja näytteistä löytyi. Hänen tekemänsä havainnot tulevat lähes shokkina.
”En yleensä ylläty helposti, mutta tämä oli iso yllätys”, hän sanoo KOAT-kanavalle.
Suurin osa parroista sisälsi bakteereja, joita löytyy lähes kaikkialta. Joidenkin kohdalla tilanne oli kuitenkin pahempi. Niistä löytyi suolistoperäisiä bakteereja, joita yleensä löytyy ulosteesta. Tutkijoiden mukaan jotkut parrat olivat likaisempia kuin vessanpöntöt.
Jos vesijohtovedestä löytyisi saman verran bakteereja, se katkaistaisiin. Golobicin mukaan tutkimustulokset osoittavat, että jotkut parrakkaat miehet laiminlyövät huolestuttavalla tavalla hygieniaa. Bakteerien välttämiseksi hän suosittelee pitämään parran melko lyhyenä ja huolehtimaan käsihygieniasta.
Mua suoraan sanottuna oksettaa parta ja viikset. Ihan lyhyt on vielä ok, mutta heti yli 3mm on jo ällöttävä.
Se ruoka ja juoma joka jää partaan... tuli oksennusrefleksi kun kirjoitin tätä.
En pidä t mies jolla ei parta kasva
Suolistobakteerit yleisiä parrassa? Hyi helv...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä mieheni parrasta mutta tuskin sekään ihailee säärikarvojani. Tasoissa ollaan, kumpikaan ei valita.
Mies siis ajelee omat säärikarvansa vai millä logiikalla tuo tasoihin muuten menee?
Mies ei kulje shortseissa niin kuin minä.
Shortsit on pikkupoikien vaate.
Vierailija kirjoitti:
Pelastaa monen kaljun miehen miehekkyyden. Esim. tälle komisariolle sopii hyvin.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006220483.html
Vähänkö komee!! Ihanat harmaat hapset parrassa.
N47
aluksi en tykännyt, nyt silmä tottunut. Kaikille ei sovi ja toisille sopii täydellisesti, huolimaton risuparta ei sovi kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Palstan mukaan suomalainen mies käy 2-3 kertaa viikossa suihkussa eli varmaan se silloin peseytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesetkö sä hiukset?
Parta pestään parralle tarkoitetulla shampoolla yhtä usein kuin hiukset. Normishampoo tai suihkusaippua ei sovi, koska iho erilainen kuin päänahka.
Tällöin leuka ei kutise eikä hilseile. Parran tyypistä riippuen voi silloin tällöin pestä parralle tarkoitetulla hoitoaineella.
Miehelläni on sellainen siistitty metsuri ja rakastan sitä. Toki saa itse päättää pitäkö vai ei, olen vain tehnyt kantani selväksi.
Eli partamiehet ei pese kasvojaan päivittäin? Yök. Suun ympäriltä parta kuitenkin likaantuu ihan eri tavalla kuin hiukset.
Tuntemani partamiehet pesee hampaansa pari kertaa päivässä. Siinä sivussa pestään myös kasvot ja parta.
En mä tuosta partaöljy homostelijasta tiedä. Jotenkin värähti miinuksen puolelle tää kiinnostus parroista, kun luin tuota pesukuvausta.
ohis
Töissä on yksi mies, jolla on ihanat silmät ja siisti parta. Sopii hänelle hyvin. Veikkaan, että ei olis yhtä sexy mun silmissä, jos ajaisi parran. Tykkään myös sängestä. Liian pitkä ja muotoilematon parta ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesetkö sä hiukset?
Tottakai pesee, pidin sitä itsestäänselvyytenä.
Oletko ylpeä näsäviisaudestasi?
Partashampoo puhdistaa paremmin ja hoitaa ihoa parran alla. Ei parran öljyäminen ole mitään homostelua, vaan parranhoitoa. Ihan kuin hoidamme hiuksiamme. Tuolla logiikala voisi homosteluksi listata dödöt, afrershavet ja suihkusaippuat.
Hiusten pesu suihkusaippualla on myös idiotismia, jota moni mies harrastaa.
Ymmärrän et parrat on ällöjä jos ei näin tee koska leuka kutisee ja iho hilseilee eikä parta puhdistu kunnolla.
Mun miehellä on musta kokoparta, ja kyllä häneltä näin 38-vuotiaana edelleen kysellään papereita :D
Rakastan partaa, mutta vain silloin jos se sopii miehelle. Kaikki eivät ole partanaamoja, eli ovat eduksensa ilman partaa. Ainoa asia mikä mieheni parrassa harmittaa on se, että hänen ylisöpöt hymykuoppansa jäävät parran sekaan piiloon. Tuosta tosin pääsee lyhntämällä partaa siitä kohtaa. Hmmm, täytyypä illalla vähän leikellä!
Niin, ja tottakai itsensä puhtaanapitävä mies pesee partansa päivittäin, sehän on ihan selvä. Tuollainen bakteerikammoisuus kertoo enemmän sanojasta kuin parrakkaasta miehestä. Ihanimpia kohtia miehessä on kaulalla, korvan ja leuan välissä on se kohta mistä parta alkaa, se myös tuoksuu hyvältä silloin kun mies on oikea.
Itse en pidä koreilevista enkä itsgeään trimmaavista miehistä, joten luonnollinen, hyvään malliin luonnollisesti kasvava parta on kaikkein paras! Jos pitää valita mies ilman partaa, tai jossain trimmatussa turkkilaisgayparrassa, niin mieluummin sitten parraton.
Vastaantulijoiden parrat usein ok näköisiä. Keskustellessa ei parta häiritse. Mutta jos pitäisi suudella tai olla lähekkäin niin kauhunväreet menee. Sänki taas voi olla hot, joskin siihenkin tarvitaan kunnollinen larvankasvu.
Ai sekö ei kuulu naisille tykkäämmekö me naiset parroista? Sehän oli kysymys tässä. Minä tykkään, tykkään myös parrattomuudesta. Se kasvattaako mies parran vai ei on tietenkin miehen oma asia. Kysymystä voisi verrata siihen tykkäävätkö miehet naisten lyhyistä tai pitkustä hiuksista tai peräti kaljusta. Ei nyt kovin asiatonta mielestäni. Osa vastauksista onnistuu tietenkin olemaan asiattomia kuten aina.