Paskimmat ja epäonnistuneimmat kumppanivalinnat, jotka teillä on ollut!
Nyt jaetaan kootut kokemukset tänne!
Seurustelin vajaan viikon miehen kanssa, joka livautti kondomin pois kesken h-hetken, koska halusi tulla sisälleni ja siittää minut??? Oltiin tapailtu muutama kuukausi ja kun homma muuttui seurusteluksi, niin tuon tapauksen myötä paljastuikin, että mies halusi lapsia HETI. Oltiin vajaa parikymppisiä tuolloin ja molemmat oltiin ajateltu, että lapsia hankitaan sitten joskus. Oli niin törkeä temppu, että juttu loppui siihen.
Kommentit (28)
Esitti kunnollista ja kilttiä. Kun muutettiin yhteen (ihan liian pian), niin paljastui juopoksi ja sarjapettäjäksi. Kaverinsa kertoi,tuon miehen seikkailuista. Juomatta osasi kävistellä ennen yhteen muuttoa. Alkoi sitten väkivaltaiseksi eron aikoihin ja minä sanoin, että tapa vaikka, minä lähden. Pitkään soitteli perään, mutta en vastannut, kun tiesin että soitti aina vaan humalassa. Sitä sen kaverinsa aina valitteli, että selvinpäin ei koskaan soita.
Halusi siittää sinut? Erikoista. Ja vähän myöhäistä
Väkivaltainen nainen, joka löi ja raapi. Tukea en saanut, vaikka asiasta puhuin muillekin. Viimeinen niitti eroon tuli kun löi multa silmän mustaksi kun olin nukkumassa. Oli äärimmäisen mustasukkainen kaikesta ja kaikista. Eron jälkeenkin vielä uhkasi hakata mut pimeällä kujalla.
Yksi raahasi ekoilla treffeillä bingoon tapaamaan äitiään, en nähnyt suhteella tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Esitti kunnollista ja kilttiä. Kun muutettiin yhteen (ihan liian pian), niin paljastui juopoksi ja sarjapettäjäksi. Kaverinsa kertoi,tuon miehen seikkailuista. Juomatta osasi kävistellä ennen yhteen muuttoa. Alkoi sitten väkivaltaiseksi eron aikoihin ja minä sanoin, että tapa vaikka, minä lähden. Pitkään soitteli perään, mutta en vastannut, kun tiesin että soitti aina vaan humalassa. Sitä sen kaverinsa aina valitteli, että selvinpäin ei koskaan soita.
Aika lailla mun eksä myös. Tosin ei jäänyt kiinni pettämisestä, mutta siitä mustasukkaisesta vahdinnan määrästä päättelisin, että kuvitteli minun olevan samanlainen kuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Yksi raahasi ekoilla treffeillä bingoon tapaamaan äitiään, en nähnyt suhteella tulevaisuutta.
Tuo oli sentään aika harmitonta.
Kuuden kuukauden suhde päättyi siihen kun mies uhkasi tappaa minut ja koirani. Oltiin kylässä miehen luona ja hän tuli kännipäissään mustasukkaiseksi edellisestä suhteestani. Mies joutui putkaan ja mä soitin veljeni hakemaan minut ja koiran pois.
No voi voi, kun kaikkien mielipiteet on muuttuneet miten tahtoo. Ainainen halu muuttaa kaikkea, myös minua. Viimesin suuttui kun ostin itselleni aina saman yogurtin, huusi että ostaisin välillä jotakin muuta. Sitten saikin lähteä. En tahdo enää parisuhdetta, se aiheuttaa enemmän huonoa kuin hyvää.
Varmaan mies joka alun kiinnostuksen jälkeen vaikutti haikailevan naisen perään joka jätti hänet. Kun sovittiin ettei meidän jutusta tule mitään, hän yritti käyttää minua terapeuttinansa ja soitteli minulle. Se ei jatkunut edes kaveruutena.
Niin halusiko ap tuo mies tulla isäksesi (siittää sinut)? Vai siittää sinulle lapsen?
Exä vei ensitreffeillä varoittamatta tapaamaan äitiään. Oletin siis, että olemme menossa kahvilaan tai kävelylle, mutta kertoikin vasta tapaamispaikalla että äiti odottaa jo. Olin niin hämmentynyt, että ei siinä muutakaan voinut kuin lähteä mamman ristikuullusteluun, jossa hämmästeltiin kuinka en ole käynyt riparia ja miksi emme perheessämme vietä joulua (koska olemme ateisteja ja kaikki lapset aikuisia, muuta sukua ei ole). Exän äiti oli jälkeenpäin pohtinut, mahdanko olla muzlimi.
Tässä vaiheessa olisi jo pitänyt ymmärtää juosta karkuun tuhannen Usain Boltin voimalla, mutta päätin kuitenkin antaa miehelle vielä mahdollisuuden.
Kun suhde eteni, äitinsä soitteli tälle ja minulle jatkuvasti, kyseli onko x muistanut käyttää pitkiä kalsareita kun uökona on niin kylmä, miksi emme käy lenkillä useammin (kulki itse autolla jopa lähikauppaan) ynnä muuta sekopäistä.
Yritti jopa puuttua ehkäisyasioihini, että e-pillerit on pakko ottaa. Juu ei kiitos, en tahtonut veritulppaa.
Lopulta homma meni siihen, että miehen äidin ahdistelu oli päivittäistä. Keksi tekosyitä joiden varjolla voisi sekaantua elämäämme.
Ex ei tehnyt elettäkään lopettaakseen äitinsä sekoilut, vaan alistui nöysti.
Exällä oli myös todella huono itsetunto, jonka epäilen johtuneen tämän äidin käytöksestä.
Jatkuvasti joutui valuuttelemaan että joo, näytät hyvältä, juu, seksi on hyvää, vaikka se itseasiassa oli järkyttävän p*askaa. Mies oli oman nautinnon tavoittelija, sellainen viisi tylntöä ja vihellys. Lopulta päästi myös itsensä lihomaan pahasti ylipainoiseksi ja lopetti peseytymisen. Ehkä muutaman kerran viikossa kävi suihkussa. Hyi hitto!
Lopulta sain tarpeekseni tuon sekoperheen edesottamuksista ja lähdin.
Nykyinen mies on tuon vastakohta. Hänellä on omat vahvat mielipiteet, harrastamme liikuntaa yhdessä ja seksi on taivaallista.
Ja kaiken kruunaa ihana anoppi, jonka seurasta oikeasti nautin ❤
Muutaman tarinan voi jättää kertomatta, koska peruspettämiset ja ajan mittaan paljastuneet päihde- ja elämänhallintaongelmat sun muut (miesten puolelta), ne ei kiinnosta ketään. Mutta koska tässä ei nimenomaan eritelty, että kyseessä on oltava romanttinen kumppaninvalinta... No, olipahan tänään mielenkiintoinen syntymäpäivä.
Taustana, olin neljännellä pianonsoitontunnillani tänään. Opettajana tähän asti tosi mukava irakilainen mies. Jouduin kertomaan, etten voi hetkeen jatkaa tunteja (koska raha ja yllättävät sairauskulut), tyyppi suuttui tosi pahasti. Alkoi valitella, että hänen hartioitaan särkee niin hirveästi se pianonsoitto, ja tämän jälkeen vaati multa hieronnan. HIERONNAN. :D Koska mulla on niin hyvä ote ja kauniit kädet. Takahuoneessa olisi kuulemma ollut peti sitä varten valmiina ja sinne pitäisi mennä heti ja nyt. O_O Joo, ei. Olin ovesta ulkona aika nopeasti. Joten vähän vihkoon meni tuo soitonopettajan valinta... Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Exä vei ensitreffeillä varoittamatta tapaamaan äitiään. Oletin siis, että olemme menossa kahvilaan tai kävelylle, mutta kertoikin vasta tapaamispaikalla että äiti odottaa jo. Olin niin hämmentynyt, että ei siinä muutakaan voinut kuin lähteä mamman ristikuullusteluun, jossa hämmästeltiin kuinka en ole käynyt riparia ja miksi emme perheessämme vietä joulua (koska olemme ateisteja ja kaikki lapset aikuisia, muuta sukua ei ole). Exän äiti oli jälkeenpäin pohtinut, mahdanko olla muzlimi.
Tässä vaiheessa olisi jo pitänyt ymmärtää juosta karkuun tuhannen Usain Boltin voimalla, mutta päätin kuitenkin antaa miehelle vielä mahdollisuuden.
Kun suhde eteni, äitinsä soitteli tälle ja minulle jatkuvasti, kyseli onko x muistanut käyttää pitkiä kalsareita kun uökona on niin kylmä, miksi emme käy lenkillä useammin (kulki itse autolla jopa lähikauppaan) ynnä muuta sekopäistä.
Yritti jopa puuttua ehkäisyasioihini, että e-pillerit on pakko ottaa. Juu ei kiitos, en tahtonut veritulppaa.
Lopulta homma meni siihen, että miehen äidin ahdistelu oli päivittäistä. Keksi tekosyitä joiden varjolla voisi sekaantua elämäämme.
Exällä oli myös todella huono itsetunto, jonka epäilen johtuneen tämän äidin käytöksestä.
Jatkuvasti joutui valuuttelemaan että joo, näytät hyvältä, juu, seksi on hyvää, vaikka se itseasiassa oli järkyttävän p*askaa. Mies oli oman nautinnon tavoittelija, sellainen viisi tylntöä ja vihellys. Lopulta päästi myös itsensä lihomaan pahasti ylipainoiseksi ja lopetti peseytymisen. Ehkä muutaman kerran viikossa kävi suihkussa. Hyi hitto!
Nykyinen mies on tuon vastakohta. Hänellä on omat vahvat mielipiteet, harrastamme liikuntaa yhdessä ja seksi on taivaallista.
Ja pitänee viel lisätä, että molemat olimme täysi-ikäisiä. Varsinkin tuo ehkäisyyn puuttuminen tuntui henkiseltä raiskaukselta.
Onneksi siihen en alistunut, vaan pidin pääni loppuun asti.
Kerran laitoin uudet Nokialaiset metsäreissulle jalkaan. Eikös niissä ollut reikä ja hillasuolla rämpiessä oli sitten toinen jalka nilkkaa myöten läpimärkä ja kantapäässä rakko :(
Ei enää ikinä Nokian kumppareita mulle, ostin Hunterit. Maksoivat paljon mutta ovat joka sentin väärti!
Vierailija kirjoitti:
Agnostikkona vältän ateisteja, koska en jaksa kuunnella sitä kiihkouskonnollista ateistiriehumista. Lisäksi ateistinaiset on usein lorttoja jotka jakaa pillua tosta noin vaan jännille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaiken kruunaa ihana anoppi, jonka seurasta oikeasti nautin ❤Agnostikkona vältän ateisteja, koska en jaksa kuunnella sitä kiihkouskonnollista ateistiriehumista. Lisäksi ateistinaiset on usein lorttoja jotka jakaa pillua tosta noin vaan jännille miehille.
Mahdatkohan olla exäni äippä? :'D
Ateismi ei näy elämässäni muilla tavoin, kuin että en usko jumalaan, enkä vietä kirkollisia pyhiä. Jouluruoasta kyllä tykkään ja nylyisen miehen kanssa katsellaan Samu Sirkan joulutervehdys aina aattona, että se siitä riehumisesta. P*lluakaan en jaa, ihan tuo nykyinen isännyys riittää minulle vallan mainiosti, osaa katsos miettiä omaa k*lliaan pidemmälle ;)
Eksäni oli korkeasti koulutettu, menestyi töissään ja kaikki työkaverit kehuivat häntä maasta taivaaseen. Hänellä oli kuulemma paljon ideoita, aina auttamassa muita ja tekemässä ylitöitä.
Parisuhteessa hän oli maailman passiivisin ihminen. Hän kyllä halusi tehdä asioita (ravintolaillat, elokuvat, matkustelu), mutta ei ikinä oikeasti järjestänyt mitään. Jos olimme menossa julkisilla johonkin, oli täysin minun vastuullani selvittää oikea juna/bussi ja reitit.
Hänellä ei ollut mistään mitään mielipidettä. Kaikki oli ihan sama. Päättelin jossain vaiheessa, että hän on luultavasti vain helpon seksin perässä ja erosimme.
Kaksi fyysisesti ja henkisesti väkivaltaista pähderiippuvaista, kolmas todella kontroloiva ja manipuloiva alkoholisti. Sanomattakin selvää että uuteen suhteeseen en ala ennen kuin tiedän miksi juuri kyseiset miehet ovat minulle osoittautuneet kumppaniksi, läheisriippuvuutta kaiketi?
Tosin edistystä on, jos tapailu vaiheessa yhtään samoja piirteitä kuin eksissäni miehessä osoittautuu, kontrollia, manipulointia, riippuvuutta niin otan jalat alle ja lähden. Toki voi olla myös virhearvioita, ptsd kärsin juuri kokemuksieni takia.
Yksi hyvä ja pidenpi aikainen suhde löytyy teiniajoilta, tosin poikaystäväni veli oli ihastunut minuun ja yritti, poikkis ei uskonut tätä ja erohan siitä tuli koska joutui ns. valitsemaan puolensa.
Nyt jos tarkkaan miettii, niin ei taida olla yhtään onnistunutta suhdetta takana.
-ikisinkku kai
Kaikki ennen nykyistä.