Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti miehellä kiinnostaa eniten

Vierailija
29.08.2019 |

Saa äänestää ja perustella. Voit myös ehdottaa itse!

Mikä ammatti miehellä kiinnostaa eniten

Vaihtoehdot

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla minun ohjelmistokehittäjäkavereillani on lapsia ja kauniit, monesti akateemiset vaimot. Ei hirveästi kiinnosta jos täällä joku AV-mamma kuolaa palomiehiä! :D

Ei tarvii ottaa taas itteensä anonyymia keskustelupalstaa. Ohjelmoijillekin löytyy läjäpäin naisia. Usein rahan takia mutta myös siksi, että moni ohjelmoija on kiva ihminen ja hyvännäköinenkin.

Enimmäkseen kuitenkin ja usein sen rahan takia. Sehän on sitä todellista lovee.

Vierailija
42/50 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siinä käsityksessä, että oppikirjat tekevät alan ammattilaiset, eivät kirjailijat. Eihän niitä oppeja hatusta vedetä. Mulla on usein ollut käytössäkin omien opettajien kirjoittamia kirjoja.

Oletko kuullut sellaista termiä kuin tietokirjailija?

Fun fact: kirjailijaliitossa on 600 jäsentä, tietokirjailijaliitossa 3200.

Jäsenet ovat henkilöitä jotka ovat julkaisseet jotain riittävän olennaista, ei välttämättä täysipäiväisiä kirjailijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssiensihoitaja. Vähän sankarivibat tulee, kun joku pelastaa työkseen henkiä.

Vierailija
44/50 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin siinä käsityksessä, että oppikirjat tekevät alan ammattilaiset, eivät kirjailijat. Eihän niitä oppeja hatusta vedetä. Mulla on usein ollut käytössäkin omien opettajien kirjoittamia kirjoja.

Jep. Tuo yksi jankkaaja ei tiedä yhtään mistä puhuu. Kaikki muut ymmärsivät, että kirjailijalla tarkoitetaan fiktiokirjailijaa. Ja niitä oppikirjoja ei todellakaan kirjoita edes tietokirjailijat (jotka sen sijaan usein kirjoittavat tietokirjojen lisäksi esim. artikkeleita lehtiin), vaan yleensä opettajat ja tutkijat.

Miehenä minulla on vaikeuksia ymmärtää sitä että ammateista puhutaan mielikuvien perusteella.

Missasin senkin että palomies tarkoittaa pitkää, salskeaa ja komeaa miestä eikä tietenkään mitään perusäijää.

Vierailija
45/50 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi, vartija, järjestyksenvalvoja.

Ns. sheepdogit kiinnostaa 😍

Vierailija
46/50 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sellaista termiä kuin tietokirjailija?

Fun fact: kirjailijaliitossa on 600 jäsentä, tietokirjailijaliitossa 3200.

Jäsenet ovat henkilöitä jotka ovat julkaisseet jotain riittävän olennaista, ei välttämättä täysipäiväisiä kirjailijoita.

Tiedänpähän ainakin, etten halua miehekseni tietokirjailijaa. Taitavat olla ärsyttäviä jankkaajia.

Vierailija
47/50 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tuo yksi jankkaaja ei tiedä yhtään mistä puhuu. Kaikki muut ymmärsivät, että kirjailijalla tarkoitetaan fiktiokirjailijaa. Ja niitä oppikirjoja ei todellakaan kirjoita edes tietokirjailijat (jotka sen sijaan usein kirjoittavat tietokirjojen lisäksi esim. artikkeleita lehtiin), vaan yleensä opettajat ja tutkijat.

Miehenä minulla on vaikeuksia ymmärtää sitä että ammateista puhutaan mielikuvien perusteella.

Missasin senkin että palomies tarkoittaa pitkää, salskeaa ja komeaa miestä eikä tietenkään mitään perusäijää.

Miehenä minun on vaikea ymmärtää, miten kommenttisi liittyy lainaamaasi minun kommenttiini millään tavalla. Luultavasti minun olisi yhtä vaikea ymmärtää asiaa, vaikka olisin miehen sijasta nainen tai taisteluhelikopteri. Oliko sulla muuta?

Vierailija
48/50 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä käsistään kätevä, miehekäs raksamies?! Sellaisen minä ottaisin❤

Vierailija
49/50 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä käsistään kätevä, miehekäs raksamies?! Sellaisen minä ottaisin❤

Villi veikkaus, mutta olisikohan raksalla?

50/50 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkärimiehet ovat niin ihania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi