Mikä ammatti miehellä kiinnostaa eniten
Saa äänestää ja perustella. Voit myös ehdottaa itse!
Kommentit (50)
Kaikki jossa käytetään virkapukua.
Tämä on kiintoisaa, että miten mieltymykset jaksutuu tänä päivänä. Ihailen univormuja kyllä, vaikkei omalla miehellä olekaan. En vaihtaisi häntä silti mihinkään.
Hoitajamiehet on yleensä todella hyviä tyyppejä ja komeitakin. Olen kuitenkin itse hoitoalalla, niin olisi vähän tylsää jos kumppani tekisi samalla alalla töitä. Musta olis ainakin kivempi kuulla jotain itselleni uutta työkuulumista. Pahinta olis, jos oltaisiin samassa sairaalassa töissä. Tai jos menee työvuorot ristiin.
Eniten mua sytyttää käytännönläheistä työtä tekevät miehet. Esim. just hoitajat, raksamiehet, metsurit, maanviljelijät, käsityöläiset. Jotain sellaista perustyötä, jota ilman yhteiskunta ei pyörisi.
Mutta jos nyt totta puhutaan, niin ammatti ei ole niitä ensimmäisiä kumppaninvalintaan vaikuttavia asioita.
Kirjailijamiehen kanssa olisi kiinnostavinta jutella. Sitä kai tarkoitit?
Aijai, metsuri olis kyllä pitänyt olla listoilla.
Jääkiekkoilija.
Terveisin kaikki tyhjäpäämissit
Tohon käytännön työn ihailuun liittyy kai myös se, että ihmisellä ei mene sormi suuhun uusissa tilanteissa. On tottunut ratkomaan ongelmia ja toimimaan sen sijaan, että pistää jonkin palaverin pystyyn.
Kirjailija? No ei todellakaan sytytä!
Vierailija kirjoitti:
Tohon käytännön työn ihailuun liittyy kai myös se, että ihmisellä ei mene sormi suuhun uusissa tilanteissa. On tottunut ratkomaan ongelmia ja toimimaan sen sijaan, että pistää jonkin palaverin pystyyn.
Tää viesti oli siis neloselta.
Ihana, salskea, timmi kroppainen palomies. Muiskis! 💋
Aina nämä samat ammatit! Missä ohjelmistokehittäjät?
Minä tykkään miehistä, joilla on työkamppeet päällä ja jalassa turvakengät. Mieluusti vielä sellaiset, joista näkee, että töitä on paiskittu. Jos Miika Nousiainen olisi vapaa, niin aivan varmasti yrittäisin tunkea itseni treffeille hänen kanssaan.
Kirjailijoita on monenlaisia.
On muutama kuuluisuus, jotka tienaavat hyvin ja elelevät taiteilijantaloissaan pk-seudulla.
On suuri määrä toimeentulon kanssa taistelevia taviskirjailijoita jotka ovat 24/7 sillä hilkulla kannattaisiko hankkia päivätyö.
Sitten on kirjailijoita jotka elelevät suurimman osan ajasta KELAn rahoilla, ja ovat käytännössä harrastelijoita.
Kaksi jälkimmäistä ryhmää ovat enemmistö. Jotenkin tuntuu siltä että naiset äänestäessään kuvittelevat ensimmäiseen ryhmään kuuluvan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Aina nämä samat ammatit! Missä ohjelmistokehittäjät?
Flegmaattiset kynäniskat ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään miehistä, joilla on työkamppeet päällä ja jalassa turvakengät. Mieluusti vielä sellaiset, joista näkee, että töitä on paiskittu. Jos Miika Nousiainen olisi vapaa, niin aivan varmasti yrittäisin tunkea itseni treffeille hänen kanssaan.
Sitten te menisitte Miikan kanssa yhdessä S-ryhmän kauppoihin ja Sokos Emotioniin shoppailemaan :D
Itselleni suurin turn on olisi puuseppä tms käsityöläinen. Vastasin kirjailija. Mieheni on musiikinopettaja, mutta myös taitava käsistään. Luova ja lempeä. Ja komea!
Jokin luova tai taiteellinen ammatti - kirjailijan lisäksi muusikko, taidemaalari, kuvanveistäjä, runoilija, ohjaaja, arkkitehti, säveltäjä, kriitikko, taidekäsityöläinen... Tai sitten jonkin alan tutkija, vaikka biologi tai tähtitieteilijä.
Yhtään paavia en ole sänkyyni vielä saanut. Ovat kuulemma lapsiluvuista päätellen hyvin, hyvin kiinnostavia. Ja paavin pojat saavat hyviä virkoja Vatukaanista, on kerrottu jo vuosisatoja.