Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehekkään tuoksuinen huuhteluaine?

Vierailija
29.08.2019 |

Mikä ois lähinnä? Kaikissa kukkais tai hedelmä tuoksua, jotka melko naisellisia. Ja nyt ei tule kysymykseen hajuton vaihtoehto.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita mitään. Hirveän luotaantyöntävää, jos vaatteet lemuaa huuhteluaineelta.

Vierailija
22/42 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on miehekäs tuoksu?

En kyllä näe mitään järkeä että tuoksuja pitää ajatella sukupuolittuneesti.

Tämä on vähän sama jos kysyisin että mikä on miehekäs väri tai että mikä on miehekäs ammatti.

Ethän ole tosissaas? Ethän?

Nyt sen verran vakava asia että pakko kommentoida että minua naisena kuvottaa ja häiritsee että koitetaan kokoajan hävittää sukupuoleni, olen ylpeä nainen ja pidän kiinni biologiastani kunnes kuolen. Minulta kukaan ei vie mieheni miehekkyyden, tuoksuineen pois, ei edes teitä omituisia/mielenvikaisia hipstereitä varten. Minulle luonto ja biologia ovat Pyhä asia ja niihin EI KOSKETA! En olisi niin hölmö että lähtisin tuhoamaan kaiken mitä luontoäiti on meille suonut. Vain kuolleen ruumini yli. Joo riittää tämä kiusaaminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä Mennen.

Vierailija
24/42 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on miehekäs tuoksu?

Tämä on vähän sama jos kysyisin että mikä on miehekäs väri tai että mikä on miehekäs ammatti.

Nyt sen verran vakava asia että pakko kommentoida että minua naisena kuvottaa ja häiritsee että koitetaan kokoajan hävittää sukupuoleni, olen ylpeä nainen ja pidän kiinni biologiastani kunnes kuolen. Minulta kukaan ei vie mieheni miehekkyyden, tuoksuineen pois, ei edes teitä omituisia/mielenvikaisia hipstereitä varten. Minulle luonto ja biologia ovat Pyhä asia ja niihin EI KOSKETA! En olisi niin hölmö että lähtisin tuhoamaan kaiken mitä luontoäiti on meille suonut. Vain kuolleen ruumini yli. Joo riittää tämä kiusaaminen!

Eli sinusta sukupuolet häviää pois jos ei olisi erikseen naisten ja miesten hajusteita?

Sukupuolten eroavaisuudet on loppu peleissä erittäin pieniä, sukupuolet erottaa toisistaan vain ulkonäkö näin karkeasti sanottuna.

Toki on myös kromosomit ym muut hormoonit mutta ne vaikuttaa myös vain lähinnä ulkonäköön.

Sukupuolen voi häivyttää pois vain leikkauspöydällä ja hormoni hoidoilla.

Vierailija
25/42 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on miehekäs tuoksu?

Eli sinusta sukupuolet häviää pois jos ei olisi erikseen naisten ja miesten hajusteita?

Sukupuolten eroavaisuudet on loppu peleissä erittäin pieniä, sukupuolet erottaa toisistaan vain ulkonäkö näin karkeasti sanottuna.

Toki on myös kromosomit ym muut hormoonit mutta ne vaikuttaa myös vain lähinnä ulkonäköön.

Sukupuolen voi häivyttää pois vain leikkauspöydällä ja hormoni hoidoilla.

Nyt on kyllä kansa seonnut. 

Vierailija
26/42 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteluaineista on pyykille enemmän haittaa kuin hyötyä.

Vierailija
27/42 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta tuhlata rahaa tuoksuihin pyykin suhteen.Kyllä niitä allergioita tuee vähemmästäkin ja vasta pesty pyykki tuoksuu hyvälle ilman lisäaineita. 

Vierailija
28/42 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhteluaineista on pyykille enemmän haittaa kuin hyötyä.

Esim elastiset vaatteet menettävät kuosinsa. 

Vierailija
29/42 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon. Mieskynttilöitä löytyy kans 😁

Vierailija
30/42 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on miehekäs tuoksu?

Nainen on silloin nainen jos näyttää myynnissä olevalta vosulta? Ethän SÄ ole tosissaan..

Vierailija
31/42 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse. Peseydy itse, niin kaikki ok.

Vierailija
32/42 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en naisena tarvitse huuhteluainetta, mihin sä tarviit sitä. Tulee migreeni jollekin ulkona kun kävelet niissä hajustevaatteissa. Kukat ja hedelmät voi laittaa muuallekin ja luonnollisena versiona.

Vierailija
33/42 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napalm

Vierailija
34/42 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperman tuoksuinen huuhteluaine

Vierailija
35/42 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea hajujen sekamelska:

- hajustettu suihkusaippua

- hajustettu shampoo + muotoilutuotteet

- hajustettu partageeli

- hajustettu pyykkipulveri

- hajustettu huuhteluaine

- deodorantti

YÖK!

Vierailija
36/42 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei minusta tuoksu kukkasille. 

https://public.keskofiles.com/f/kespro/products/8435495807469?w=1000

Saatavuus näyttää tuolle tuoksulle olla huonoa.

Vierailija
37/42 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään huuhteluaineita. Eihän pyyhkeet pysy karheana sellaisen pesun jälkeen ja sitten ei niiden kuivaava karhea ominaisuus pääse edukseen.

Meillä on muualta saatu LV huuhteluainetta kaksi pönikkää kotona, mutta ei käytetä. Ne lienevät melko hajuttomia.

Vierailija
38/42 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäin tuoksu on se että tuoksut puhtaalta ja puhtaasti itseltäsi. Silloin et voi olla luotaantyöntävä. Kun taas jos perässäsi kulkee hajupilvi parinkymmenen metrin matkalla niin olet luotaantyöntävä, ihan sama minkälainen olet muuten.

Vierailija
39/42 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhteluaineelle "tuoksuvat" ihmiset antavat aika juntin vaikutelman, että se hajusteeton jos on pakko käyttää huuhteluainetta, ei sitä oikeasti tarvita mihinkään.

Vierailija
40/42 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et testaa eri vaihtoehtoja kaupassa käydessäsi? Kierrät korkin auki ja nuuhkit. Itsellä käytössä Softlan.

Avattu pakkaus on ostopäätös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi