Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa olijat - tinder?

Vierailija
28.08.2019 |

Jos olet parisuhteessa, onko mielestäsi ok käydä tinderissä ilman aikomustakaan tavata sieltä ketään? Haluaisin näin kärjistetysti kokeilla että saisinko miehiltä huomiota siellä. Olen ollut parisuhteessa ja niin monta vuotta ettei tinderiä ollut silloin kun olin sinkku.

N28

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä mieltä puoliso on. Tai minä ainakin kertoisin että kiinnostaa käydä katsomassa.

Vierailija
2/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei kyllä ole ollut kovin innoissaan ajatuksesta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä... nopeasti mieli muuttuu kun saat huomiota ja kivoja viestejä. kohta oot pettämässä miestäsi.

Vierailija
4/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Tinderissä olla ihan omalla naamalla? Joten kuka hyvänsä tuttu voi sattumalta nähdä profiilisi siellä. Ja kun tietävät että ole naimisissa, niin antaahan se vähän erikoisen kuvan liiton tilasta.

Itselleni olisi muuten ok että puoliso testaa viehätysvoimaansa Tinderissä eikä tapaa ketään, mutta se että melko varmasti joku tuttu näkee, olisi noloa minulle. En halua että muut saavat sen vaikutelman että mieheni etsii jotain random panoja.

Vierailija
5/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä tiedolla lopulta mitään merkitystä? Eikö se oo suunnilleen sama kuin kokeilisit baarissa kuka lähtee mukaan? Ymmärrän kyllä, että viimeaikaisia lehtijuttuja luettua iskee uteliaisuus paljonko niitä matcheja tulisi. Mutta kun ei se määrä ilmeisesti kerro vielä yhtikäs mitään.

Vierailija
6/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan hankit itsetunnon ja sen myötä katoaa tarve moiseen pönkitykseen.

Vierailija
7/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tutut huomaa ja kuvittelee että on jotain draamaa.

Vierailija
8/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut edes ajatuksen tasolla miettimään tuollaista? Jos et mieheltäsi saa tarpeeksi huomiota, niin kyllä sun täytyy joko

A) keskustella huomiontarpeestasi miehellesi

B) erota, jos meininki ei muutu

Vierailija
9/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tinderissä ihan omalla nimellä ja naamalla.

Profiilitekstissä kerron, että etsin vain keskusteluseuraa, olen parisuhteessa.

Valtaosalle tämä on ongelma. Heidän mukaansa tinderissä haetaan seksiä tai parisuhdetta, ei mitään muuta.

Vierailija
10/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut edes ajatuksen tasolla miettimään tuollaista? Jos et mieheltäsi saa tarpeeksi huomiota, niin kyllä sun täytyy joko

Mä en saa mieheltäni huomiota vaikka olen keskustellut asiasta. Herättäisiköhän tinder, jos tosiaan muut huomais? 🤔

Eri

Vierailija
11/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Valtaosalle tämä on ongelma. Heidän mukaansa tinderissä haetaan seksiä tai parisuhdetta, ei mitään muuta.

Minusta on hyvin outoa, että keskusteluseuraa ei saa tarpeeksi omalta rakkaaltaan. Miksi ylipäätään olla sellaisessa suhteessa, jossa ei saa emotionaalisesti tai fyysisesti sitä mitä tarvitsee?

Vierailija
12/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa mieheltäni huomiota vaikka olen keskustellut asiasta. Herättäisiköhän tinder, jos tosiaan muut huomais? 🤔

Eri

Ero ja sitten vasta Tinder kehiin.

Vierailija
13/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan laittaisit itsetuntosi kuntoon. Ei munkaan aikana ole giljotiinia ollut, mutta en silti päätäni siihen vempeleeseen haluais laittaa.

Vierailija
14/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
15/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Minusta on hyvin outoa, että keskusteluseuraa ei saa tarpeeksi omalta rakkaaltaan. Miksi ylipäätään olla sellaisessa suhteessa, jossa ei saa emotionaalisesti tai fyysisesti sitä mitä tarvitsee?

Minusta on outoa vaatia että yksi ihminen voisi keskustella kaikista toista kiinnostavista asioista.

Eri

Vierailija
16/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaan laittaisit itsetuntosi kuntoon. Ei munkaan aikana ole giljotiinia ollut, mutta en silti päätäni siihen vempeleeseen haluais laittaa.

Hiukka sä oot vanha. Giljotiini on ollut olemassa vasta päälle pari sataa vuotta....

Vierailija
17/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Minusta on outoa vaatia että yksi ihminen voisi keskustella kaikista toista kiinnostavista asioista.

Eri

Aijaa. No minun parisuhteessani tämä kyllä toimii varsin hyvin. Totta kai minulla on myös työkavereita, joiden kanssa puhutaan työasioista ja välillä muistakin asioista, mutta että keskusteluseuraa Tinderistä. Huhheijaa..

Vierailija
18/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Eri

Aijaa. No minun parisuhteessani tämä kyllä toimii varsin hyvin. Totta kai minulla on myös työkavereita, joiden kanssa puhutaan työasioista ja välillä muistakin asioista, mutta että keskusteluseuraa Tinderistä. Huhheijaa..

Miksi ei. Näitä on myös sovelluksia joista voi hakea vain kavereita. Eivät ole niin tunnettuja vaan vielä.

Vierailija
19/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella toivon, että AP on trolli. Jos et ole, niin olet kyllä melkoinen ihmisperse naiseksi.

Mikä tässä sinua uhkaa, kun noin kiihdyt? Onhan siellä nyt paljon ihmisiä ihan vaan uteliaisuudesta, vaikka eivät koskaan tapaa ketään. Itsekkin tein profiilin miehenä, vaikka olen nainen, kun halusin nähdä millaisia profiileja muilla naisilla on. Täytyy sanoa että taso oli yllättävän kova.

Eri

Vai oli taso kova. Mistäs sinä tiedät, ketkä siellä olivat omalla naamallaan kun sinäkään et ollut?

Vierailija
20/43 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Eri

Miksi ei. Näitä on myös sovelluksia joista voi hakea vain kavereita. Eivät ole niin tunnettuja vaan vielä.

No siinäpä haet. Ei ole minun parisuhteeltani pois:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan