Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huolestuttavaa jos ei muista kaikkia seksikumppaneitaan?

Vierailija
28.08.2019 |

Ajattelin aikaisemmin, että ensimmäisen kerran muistaisi aina ja jokaisen seksipartnerinkin muistaisi, mutta nyt kun yritin laskeskella ja muistella ihmisiä, niin en saanut nimiä päähäni. Kasvot muistan harrasti. Onko tämä huolestuttavaa vai olenko vain aivopesty antamaan liikaa arvoa seksille, että se olisi muka jotain niin ainutkertaista ettei sitä näin helposti saisi unohtaa. Oikeastihan on olemassa hyvin merkityksetöntä seksiä ja todennäköisesti suurin osa seksistä on tälläistä arkista jota ei muista jälkikäteen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan normaalia.

Vierailija
2/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytkenkäinen nainen nyt on muutenkin aika yksinkertainen; eihän sellaisilta voi paljoa vaatia. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minä en enää muista milloin menetin neitsyyteni. Vuosi oli 1993 tai 1994. Olen yrittänyt muistaa sitä ajattelemalla tapahtuneeseen liittyneitä asioita ja selvittämällä milloin ne tapahtuivat, mutta en ole saanut selvyyttä.

Vierailija
4/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne voi unohtua, jos niitä on paljon. Jos aletaan liikkua sadoissa, niin varmaan joku random unohtuukin.

Vierailija
5/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskymppisenä on, kasikymppisenä ei.

Vierailija
6/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi muistaa? Meinaatko järjestää jonkin kokoontumisen tai kirjoittaa muistelmat?

Seksistä saa tykätä ja jos jostain tykkää, sitä kannattaa harrastaa. 

Kai ainakin tosi hyvät kokemukset on jäänyt mieleen. Onpahan ainakin jotain mitä muistella sitten vanhainkodissa vaipoissa lilluessa.

Vierailija
7/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huolestuttavaa.

Vierailija
8/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin ettei kaikki ole niin tajuntaa räjäyttäviä rakastelijoita (hyvässä tai pahassa) että jäisivät erityisesti mieleen.

Vierailija
9/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä kaikkia kännipanoja voi mitenkään muistaa, varsinkin kun osan haluaakin unohtaa.

Vierailija
10/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin ihmisestä. Jos kumppaneita on kertynyt paljon ja ehkä kokee, ettei henkilöllä ole niin suurta merkitystä tilanteessa, ei siinä ole mitään huolestuttavaa. Eri asia jos suhtautuminen on toinen ja kumppaneita vähän.

Vierailija
11/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi mitenkään kovin huolestuttavana. Olen nelikymppinen mies ja joudun pinnistelemään kaikkien seurustelukumppanieni nimet, vaikka ovatkin luultavasti laskettavissa kahden käden sormilla.

Vierailija
12/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huolestuttavaa. Minä en edes muista, mitä eilen tein ruuaksi.

Vierailija
13/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan muista kaikkia, vaikkei niitä nyt niin paljon ole. Nuorena miehenä tuli käytyä baareissa ja haettua seuraa. Se oli sen ajan tapa, ei ollut mitään Tinderiä. Sitten joskus, tosin ei todellakaan aina, päädyttiin jatkoille ja harrastettiin seksiä. Monta kertaa en edes tiennyt nimeä, kuin vain kutsumanimen. Kun nyt muistelen, niin eräs kimalletta täynnä ollut neiti oli kutsumanimeltään "Tinni". Ei mitään tietoa mikä oli oikea etunimi, saati sukunimi. Sen vain muistan, että oli hirveä kiire imuroida kimalteet sängystä pois ennen kuin vanhemmat tuli sunnuntaina mökiltä. Toisen vastaavan tapauksen muistan, kun menin tytön luo Lauttasaareen sen vanhempien asunnolle ja nimi oli "Minni". Ei taaskaan ollut oikea nimi, sen verran muistan. Muistan vain että se tykkäsi yhden illan suhteissakin vähän erilaisesta menosta. Mutta jätettäköön se nyt sanomatta että millaisesta, jos vaikka kyseinen Minni tätä lukisi.

Eipä niillä nimillä ollut kovin suurta merkitystä. Yksi tyttö kenen kanssa vaihdettiin jopa numeroita laittoi myöhemmin viestiä mulle kutsuen mua Jussiksi. Oikea nimi on jotain täysin erilaista, keksitään nyt vaikka että Antti. Eli ei ne nimet tytöillekään olleet kovin merkityksellisiä.

Vierailija
14/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö joku muka nimen? Muistan ne joiden kanssa olen seurustellut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi