Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LähiTapiola - Sijoittaminen

Vierailija
28.08.2019 |

Minulle on aika varattuna sijoitusneuvojalle. Buukkasi aikoja itselleen ja otin sopivan ajan. Onko kenelläkään kokemuksia, antaa neuvoja etukäteen?
Sijoitusasiat kiinnostavat, mutta olen käytännössä näistä asioista pihalla kuin lumiukko.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele, mitä sanoo, mutta tee päätökset itse.

Aloittelijoille suositellaan yleensa rahastoja, kannattaa kiinnittää huomiota rahaston kuluihin. Kulujen takia tuottosi voivatkin olla miinuksella.

Kuuntele vaikka tämä, jos et tiedä aiheesta mitään:

https://areena.yle.fi/1-50013298

Vierailija
2/4 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, tarjoaa varmasti työnantajansa rahastoja tai muita sijoitustuotteita, mutta onhan se pysähtynyt kello kaksi kertaa vuorokaudessa oikeassa.

Voit tosiaan kuunnella mitä se sanoo, mutta käy jollain toisella myös, ehkä riippumattomalla neuvojalla. Ja jonkun verran pitäisi tutustua asiaan itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai ne muutakaan tule koskaan ehdottamaan kuin rahastoja. Sillä ne tienaa. Eivät vahingossakaan tule ehdottamaan suoraa omistusta ilman välikäsiä.

Vierailija
4/4 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha käydä noissa. Ellei sitten ole ihan ummikko ja sietääkin päästä rullatuksi että oppii omistamaan itse ilman kuluja. Elämän tärkeät läksyt on opittava aina kärsimyksen ja kivun kautta. Ellei sitten ole viisas joka osaa kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi