Pankin vaihto Nordeasta S-Pankkiin
Olen ajatellut vaihtaa pankkia. Olen katsonut S-Pankin sivuja, mutta en löytänyt mainintaa, mistä saa nostaa käteistä. Saako sitä vain esim. kauppojen kassoilta vai mistä ja maksaako se jotain? Onko asiakkuus samanlaista kuin perinteisissä pankeissa eli samat palvelut yms.? Onko jotain neuvoja ja vinkkejä?
Kiitos etukäteen vastauksista.
Kommentit (43)
S-pankki on ollut 7 vuotta ja oon tyytyväinen.
Tykkään myös tunnuslukusysteemistä, onneksi S-pankki pitää sen ominaisuuden edelleen.
Palvelu on ollut hyvää ja joskus jopa lähettivät ilmaiseksi uuden tunnuslukutaulukon, kun menin uuden postissa tulleen hukkaamaan.
Kauppojen yhteydessä oleviin S-pankkeihin pääsee nopeasti ja ei tosiaankaan ole sitä ongelmaa, oletko tarpeeksi "hieno".
Vain kaksi kertaa tänä aikana ei maksukortti oöw toiminut, joku toimintahäiriö ollut nettipankissa silloin. Tapahtui tosin baari-iltana, joten hyvä vaan että säästi rahaa :D
N23
Vain jalopuutiski ja -seinäpaneelit puuttuvat, muuten täydellistä ylivoimaa (ja ilmaiseksi).
Itselläni on s-etukortissa visa ja olen nostanut sillä rahaa ja maksanut bonuksista ostojani hyvin on toiminut.