Laihaläski mies - kuinka paha turn-off?
Tällä hetkellä vatsan seutu näyttää suurin piirtein tältä :(
https://legionathletics.com/wp-content/uploads/2019/07/miguel-m-before-…
Ikää on 40v.
Kommentit (28)
Kuvan mies ei kylläkään ole laiha (paitsi tietysti naisten mielestä). "Skinny fat" sikäli että rasvaprosentti on korkeahko vaikkei ole lihava.
Tuo mikään laihaläski ole. Lisää kymmenen kiloa vatsan seudulle ja saat laihaläskin.
Ihan normaaliltahan tuo näyttää! Kaikki vaihtoehdot kauhean negatiivishenkisiä, ei mulla olisi tuollaisesta ulkomuodosta mitään valittamista.
Otsikon kysymykseen vastaus, ei laihaläskille. Kuvan miestä en kyllä asettaisi laihaläski-kategoriaan.
Enemmistöllä 40+ miehistä on enemmän mahaa kuin tuolla.
Ei ole laihaläski tuo kuva vaan just hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mikään laihaläski ole. Lisää kymmenen kiloa vatsan seudulle ja saat laihaläskin.
+10kg vatsan seutuville ja tuo olisi sairaalloisen ylipainoinen. Siitä voidaan keskustella onko laihaläski nytkään.
Kompensoit suurenmoisella suuseksillä niin kyllä se siitä.
Ei todellakaan ole laihaläski. Pitäisi olla vielä laihempi ylävartalosta ja lantion seudulta niin että lonkkaluut näkyvät, ja tämän kruunaisi pömppövatsa.
Pikkasen ihmiset ovat sekaisin tänä päivänä.
Hienosti fitness-teollisuus ja some ovat onnistuneet aivopesemään ap paran.
Hyvän näköinen kroppa.
Jos miehellä ei ole six päckiä, on alle 185 cm tai omistaa alle 18cm munan niin ei kiitos.
Terv. Iso-Marjatta
Lihakseton, rasvainen mies on usein impotentti. Läski tuottaa estrogeenin esiastetta, joka estää testosteronin toimintaa. Testoa syntyy kivesten lisäksi LIHASKUDOKSESSA.
70% miehistä on läskejä. Eipä ihme ettei peitot heilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+10kg vatsan seutuville ja tuo olisi sairaalloisen ylipainoinen. Siitä voidaan keskustella onko laihaläski nytkään.
Sitähän laihaläski nimenomaan tarkoittaa, että alhaisen lihasmassan myötä bmi on harhaanjohtavan alhainen selkeästä keskivartalolihavuudesta huolimatta.
Ja taas valaat ja tankit yrittää saada pullerosta normaalipainosta. Kuvan mies on läski.
Heh.
Minä näytän aika lailla tuolta, ja olen sekä naisten että miestenkin mielestä hoikka.
BMI on aika lähellä ylipainon rajaa.
Ihmisten käsitys normaalipainoisuudesta on vääristynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas valaat ja tankit yrittää saada pullerosta normaalipainosta. Kuvan mies on läski.
Hanki apua. Varaat ajan joko psykologille tai silmätarkistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Heh.
Minä näytän aika lailla tuolta, ja olen sekä naisten että miestenkin mielestä hoikka.
BMI on aika lähellä ylipainon rajaa.
Ihmisten käsitys normaalipainoisuudesta on vääristynyt.
No, varmaan monen mielestä näin voi ollakin, jos suomalaisten keskibmi huitelee 28 tietämillä. Normaalipaino, ihannepaino ja hoikkuus eivät ole myöskään synonyymeja. Ensin mainittu on aika laaja painoalue.
Jos haluat nuoremman fitness-kissan, tuskin kelpaat.
Kuvan mies ei ole laihaläski. Tuolla miehellä on lihasta kehossa. Laihaläskillä ei ole muuta kuin rasvaa.
Mieluummin laihaläski kuin mentula.