Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko muuttaa Hyvinkäälle?

Vierailija
27.08.2019 |

Yes or no?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En! Muutin muutama vuosi sitten Helsingistä Helwetin Tulirotkoon eli Forssaan ja löysin niin henkisen kuin fyysisenkin kodin täältä. Enää en lähde mihinkään... 🤗

Ihanaa!

Mä taas aina olen nähnyt nämä asiat näin, että Vantaan, Hyvinkää, Kouvola ja Forssa ovat sisarkaupunkeja. Samanlaisia ripuleita hengettömyydessään.

Vierailija
42/44 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lapsuuteni ja nuoruuteni siellä käyneenä, ja pari vuotta asuneenakin voin sanoa, että voisin muuttaa. Ihan kiva pikkukaupunki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin jos saisin sieltä töitä

Hyvinkää on kuitenkin radan varressa, että hyvin voisi muualtakin matkustella. Eräs tapaus kulki Tampereella ja junalla.

Okei, olet niitä "töihin vain mennään" tyyppejä.

Kai minä itse tiedän sinua paremmin omat työllistymismahdollisuuteni. Pitkän työttömyyden jälkeen sain hiljattain osa-aikatyön Itä-Helsingistä. Tuskin tulen toista työtä enää koskaan saamaan. Jos asuisin Hyvinkäällä, matkoihin menisi suuntaansa kaksi tuntia ja palkan pienuuden takia siitä menisi suurin osa matkoihin. En sentään niin innolla töissä käy, että tuollaiseen ryhtyisin.

En tiedä Hyvinkäästä mitään, mutta voisin minä siellä asua erakkona ja eläkkeellä, jos niin haluaisin. Nykytilanteessa en. 

Vierailija
44/44 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja nykyisin minulla menee tunti suuntaansa kolmella eri liikennevälineellä, vaikka asun ja käyn töissä Helsingissä. Sitä vaikeampaa työmatkaa en halua. 

[10 + 43]