Toin lauantaina baarista löytämäni naisen kämpille. Hän kysyi että en taida avata rintsikoita kovin usein.
Kysyin että miksi hän niin ajattelee.
Kuulemma sakset kavalsivat minut.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Tässä se nähdään taas, aina menee päin per*settä, joskus oli nainen millä meni fiilikset kun liivejä piti nätisti aukoa ym. Olisi pitänyt repiä suurinpiirtein väkisin pois, ottaa niskasta kiinni ja survoa kul*i takaapäin puoliväkisin.
Sitten seuraava saikin hepulit kun tempaisin liivit pois ja aloin panna kunnolla, ei kun nyt olisikin pitänyt höyhenen kevyesti riisua ja hiplailla ym.
Ei ikinä voi onnistua.Tulee näköjään yllärinä, että naisetkin on persoonia ja yksilöitä, joilla on toisistaan eroavia mieltymyksiä. Ja ettei ole mitään kaavaa tai käyttöohjetta, jolla ne kaikki saisi toimimaan.
Sitä on niin vaikea arvioida päällisin puolin kun H-hetki koittaa.
Tuo kovista otteista tykännyt oli sellainen nätti ja "kiltti" tyttöja sitten tämä toinen ehkä hieman elämää nähnyt gootti.
Ei niitä avata ehdi. Kiskoo vyötärölle jos tissit haluaa nähdä, muuten hupipaikka on haarojen välissä eikä siihen tissejä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scissor Brothers kirjoitti:
Nyt on kaverilla saumaa. Naiset eivät kuulemma pidä kukasta kukkaan lentelevistä miehiestä.
Mulle ainakin kelpaisi! Opettaisin sen avaamaan rintsikat ja siinä sivussa pari muutakin asiaa.
Täällä olisi oppilas sulle, voisin jäädä vielä tukiopetukseenkin.
Jos olet riittävän tuhma, saat vielä jälki-istuntoakin!
Onko varma? Lupaat vaan niin kuin ruotsinopettaja koulussa.
Ahaa, olet siis kielimiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä avata ehdi. Kiskoo vyötärölle jos tissit haluaa nähdä, muuten hupipaikka on haarojen välissä eikä siihen tissejä tarvita.
Voi mikä aloittelija...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä miehiä oikein riivaa!! Tiedättekö paljon hyvätrintaliivit maksavat, no ette tiedä. Olet ap tälle naiselle sata euroa nyt velkaa. Toivottavasti jäit ilman.
Parempi kokonaan ilman rintsikoita.
Luulet vain. Rintsikoiden kanssa ja paita päällä nämä meikäläisenkin löllölollot voivat jotakuta ehkä ilahduttaa. Ilman jos roikkuisivat niin tuskinpa vain.
Nyt kuvat jakoon, kunnon lolloilla voisit läiskiä mua naamalle.😂😂
Semmoiset napaan asti roikkuvat patakintaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Tässä se nähdään taas, aina menee päin per*settä, joskus oli nainen millä meni fiilikset kun liivejä piti nätisti aukoa ym. Olisi pitänyt repiä suurinpiirtein väkisin pois, ottaa niskasta kiinni ja survoa kul*i takaapäin puoliväkisin.
Sitten seuraava saikin hepulit kun tempaisin liivit pois ja aloin panna kunnolla, ei kun nyt olisikin pitänyt höyhenen kevyesti riisua ja hiplailla ym.
Ei ikinä voi onnistua.Tulee näköjään yllärinä, että naisetkin on persoonia ja yksilöitä, joilla on toisistaan eroavia mieltymyksiä. Ja ettei ole mitään kaavaa tai käyttöohjetta, jolla ne kaikki saisi toimimaan.
Sitä on niin vaikea arvioida päällisin puolin kun H-hetki koittaa.
Tuo kovista otteista tykännyt oli sellainen nätti ja "kiltti" tyttöja sitten tämä toinen ehkä hieman elämää nähnyt gootti.
No, jos olet päässyt pukille vasta kaksi kertaa niin ehkä alassa on vielä opettelemista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kaverilla saumaa. Naiset eivät kuulemma pidä kukasta kukkaan lentelevistä miehiestä.
Mulle ainakin kelpaisi! Opettaisin sen avaamaan rintsikat ja siinä sivussa pari muutakin asiaa.
Tämäkö on se kuuluisa koulutuslupaus?
rintsikoiden availu opeteltiin jo alakoulussa kun tytöt alkoivat sellaisia käyttää.
nyt vanhana setämiehenä se onnistuu salamannopeasti kahdella sormella,riippumatta onko paitaa siinä välissä vai ei.
joskus naiset eivät edes huomaa kun on jo rintsikat valahtaneet.
Vierailija kirjoitti:
rintsikoiden availu opeteltiin jo alakoulussa kun tytöt alkoivat sellaisia käyttää.
nyt vanhana setämiehenä se onnistuu salamannopeasti kahdella sormella,riippumatta onko paitaa siinä välissä vai ei.
joskus naiset eivät edes huomaa kun on jo rintsikat valahtaneet.
Yöök...voin kuvitella kuinka lääpit naisia tungoksessa ja availet rintsikoita
Vierailija kirjoitti:
Tosimies käyttääkin Moraa. Sakset ovat neitimäiset.
Pyh, mitään puukkoja! Oikee äijä avaa ne kirveellä p*rkele.
Minä oon itte aina rintsikkani avannu. Olen Ap pahoillani, kaikki naiset eivät aina ole reiluja miestä kohtaan.
en sanos niinkään, jotkut naiset tuppaavat ajattelemaan miehestä jok ei avaa liiveja heti että onpa vätys, minä avaan ne auki huomaamattomasti että nainen yllättyy. housuja en raota ennekuin kiisselikuppi tuntuma on varmistettu eli nänninpäät on kuin nortin natsat, iho himena kananlihalla niskasta sekä nainen kiehnää lasti pöksyissä vartin pari ja odottaa ja anelee ett'ä heitän housut veke. siinä tapauksessa yleensä ollaan jo niin märkää niin märkää että sormea kun ujuttaa niin rystysille valuu sekä ensimmäsien orkkujen vapinat ovat jo helpottaneet kun uutta on tulossa.
muna kun on itseohjautuvaa mallia niin ei tarvitse kun sinnepäin päästää sen niin osaa kyllä kohteeseen kuin venäl'äinen ohjus., sillä erotuksella että laukeaminen ei tuota cesiumia vaan siittiöitä. tästä onkin sitten helppoa edetä cunninculuksen kautta rectumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän vain nurkassa seisota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimies käyttääkin Moraa. Sakset ovat neitimäiset.
Pyh, mitään puukkoja! Oikee äijä avaa ne kirveellä p*rkele.
Jep, sen jälkeen ei lähde muija kävelemään enää toisen perään, ja pysyy mukavan hiljaisenakin. Harmi vain, että jossakin vaiheessa voi ruveta raato haisemaan epämiellyttävästi. Mutta ei kai tosimies pikku hajuja säikähdä? Haisee itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän vain nurkassa seisota?
Seisotanpa hyvinkin.
Ei vanhainkodeissa anneta hoidokeille teräaseita.