Onko Hai-saappaissa hyvä kävellä?
Hai saappailla on sen verran hintaa, ettei viitsisi ostaa sikaa säkissä. Onko niillä hyvä kävellä? .....jos nyt millään saappaalla on varsinaisesti hyvä kävellä.
Uudet saappaat tarvitsisin kun koirien kanssa on kuljettava myös sateessa / märässä metsässä ja toisinaan saapas olisi kivempi vaihtoehto kuin goretex-kengät.
Haista on nyt tullut lyhyempikin malli mikä kiinnostaisi myös.
Kommentit (59)
Mielestäni ei. Ne on liian tasaiset. Pieni kävelykorko on mukavampi eli sellainen, mikä perus lantsareissa on.
Ei ole hyvät kävellä! Itselläni ne on ns. Kaupunkisaappaina ja kontiot metsäsaappaina.
On, Nokian tapaan se koko on reilu ja saa olla melkeinpä kokoa pienempi kuin normaalisti kenkä, tietysti jos sinne haluaa mahduttaa parit villasukat niin sitten ok..
Eikös niitä ole melkein joka kaupassa? Käy kokeilemassa. Tosiaan, haluatko villasukkaa väliin vai miten? Pitää itse kokeilla. On ne mun mielestä ihan ok jalassa niin kuin sanoit, sen mitä nyt saapas voi olla...
Valitsin vikingit, kun menin hakemaan kaupasta hai-saappaita.
Ne eivät ole litteät sisältä, vaan niissä on välipohja ja paremmat ovat mielestäni kävellä kun Kontiot.
On ihan hyvä mutta vain valkohaisaappaissa.
Melko ikävä kävellä jos hai on saappaissa.
Minusta ne ovat kumisaappaiksi tosi hyvät kävellä. Harmi vaan kun ovat niin lyhytvartiset.
Villasukkien kanssa menee, painavat ja kömpelöt mun mielestä muuten.
Mä tykkään lompsotella mun Hai-saappailla. Mulla ne on metsässä lähinnä. On totta että jos haluaa istuvammat saappaat, niin sitten Tretornit tai Nokian pitkävartiset.
Minun mielestäni niillä on hyvä kävellä. Ja niissä on ainakin minun jalkaani hyvä lesti. Niin kuin on myös Kontioissakin. Tretornit, Vikingit tai muut ulkomaiset merkit tuntuvat jalassa liian kapeilta tai muuten hankalilta. Hait jalassa on mukava kulkea kaupungilla. Metsään tai pihatöihin laitan sitten pitkävartisemmat Kontiot.
Kantapäästä malli on liian suora, varsi on liian leveä ja pohja on liian tasainen. En ole ostanut näistä syistä.
Hyvähän Hai-kumikengillä on step-astella ja tepastella.
Minä en tykkää, tuntuu kuin kantapää uppoaisi liian alas. Yhdet käytin loppuun, en usko että ostan toisia. Kontiot ovat olleet suosikkini ja niitä olen käyttänyt lapsesta saakka monet parit loppuun, Vikingit ja Ilse Jacobsenit nyt käytössä.
Olen kumppareiden suurkuluttaja, kun ulkoilutan koiraa Etelä-Suomessa. Mökille yhdet, töihin yhdet, kotiin mielellään kahdet, kaupunki- ja rönttäsaappaat.
On mukavat, niissä on välipohja ja huovasta tehdyt pohjalliset. Ainakin mun Hai-saappaissa jotka hankin 10v sitten.
Paljon mukavammat kuin Kontiot.
Mustalaisen on, muiden ei.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei. Ne on liian tasaiset. Pieni kävelykorko on mukavampi eli sellainen, mikä perus lantsareissa on.
Hai-saappaissa on kiilakorko, joka ei vaan näy ulospäin. Ovat todella mukavat jalassa. Mulla päivittäin käytössä.
Anyone?