Hirveintä, mitä olet syönyt tai juonut kohteliaisuudesta?
Kommentit (1840)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoivan miehen spermaa
Voin kuvitella. Urheileva eksä päästi kerran sellaisen erän, että yökkäsin. Ei ollut oksennus kaukana.
Nuorena ja todella kokomattomana (eka kerta) otin paljon itseäni vanhemmalta mieheltä suihin enkä uskaltanut kieltäytyä kun se halusi että annan sen laueta mun suuhuni. Meinasin oksentaa kun se työntyi sisään ja sitä spermaa vaan tuli ja tuli. Oli niin ällöttävä kokemus että sen jälkeen en koskaan ole päästänyt kalua lähellekkään mun suuta.
Joidenki pitää näköjään kokeilla ennen ku pystyy hahmottaan asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savustettu nahkiainen, joita eräs vieras toi illalliskutsuille tuliaisina alkupalaksi. Toivottavasti en erehdy kalan nimestä, mutta siis todella iljettävän näköinen, matomainen imukuppisuinen otus. Tuntui ja maistui suussa kuvottavalta. Olisin sekunnissa vedonnut kala-allergiaan, mutta kun kaikki tiesivät hyvin, ettei minulla sitä ole, niin eikun ääntä kohti ja jauhamaan. Sain mitenkuten syötyä oksentamatta.
Nahkiainen ei ole kala, mutta mitäpä tuosta.
Nahkiainen on ympyräsuisiin kuuluva leuaton KALA.
Mikä se on sun mielestä?
No sanokaa nyt prkle mikä se nahkiainen on jos ei kala. En saa muuten unta jos joku ei kerro.
Ikiliikkuja se on!!
Äyriäinen?
Kerran eräs rouva sanoi että Poika, lipaiseppa römpsää!
No enhän minä kehdannut kieltäytyäkään, mutta..
Vierailija kirjoitti:
Naisen silakantuoksuisen vaon eritteet on kyllä olleet sellainen elämys että meinasi kohteliaisuus loppua kesken. Halut kyllä hävisi tehokkaasti.
Miksi menit semmoiseen paikkaan?
Savustettu kokonainen nahkiainen. Pakkasesta otettu ja pikasulatettu pari minuuttia mikron kovimmalla teholla...se mikrosta leijaileva hajukin kuvotti eikä makukaan ollut sen parempi. Yhden pienen haukun pystyin ottamaan ja sitten oli pakko sanoa, että nyt ei ollut ihan mun juttu.
"Kreikkalaisia" lihapullia. Kuka hitto laittaa MINTTUA lihapulliin?
Vierailija kirjoitti:
"Kreikkalaisia" lihapullia. Kuka hitto laittaa MINTTUA lihapulliin?
Vastaus kysymykseen: jos ne on lampaasta tehty. Vertailuksi vain - varmaan yhtä hurjaa kuin maksalaatikko ja puolukkahillo. Tai veriletut ja puolukkahillo.
Lipeäkalaa. Otin noutopöydästä mielestäni kukkakaaligratiinia, joka on herkkuani, haarukoin sitä suuni täydeltä ja täydellisen tyrmistynyt ilme naamallani sylkäisin kammottavan mössön kankaiseen ruokaliinaan ja pelkäsin oksentavani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi. En ole vain koskaan oppinut sitä juomaan. Kerran pyysin juhlissa teetä ja minulle kaadettiin kupillinen kahvia, enkä kehdannut sitä jättää juomatta. Nieleskelin oksennusta lopun iltaa. Se kahvin maku on tottumattomalle aika järkyttävä.
Moni sanoo, ettei kehtaa jättää syömättä tai juomatta jotain pilaantunutta tai itselle sopimatonta tarjottavaa. Voi hyvät hyssykät sentään. Että mieluummin vaikka oksennusta nieleskellään, mutta ei kehdata sanoa, etten halua tai pysty syödä tai juoda jotain. Kai tuota voi sanoa vaikka, että kahvi tai jokin ruoka ei sovi mahalle tai muuta vastaavaa. Mikään ei inhota niin kuin tarjottavien tuputtaminen. Kenenkään mieliksi en kyllä mitään ota, jos en itse halua. Jos siitä joku mielensä pahoittaa, niin sitten pahoittaa.
On olemassa sellainen asia kuin kohteliaisuus.
Vegaaninen joulukinkku eli vehnäjauhoista pestyä sitkoa keinotekoisilla aromeilla 🤮
Pierre Gagnairen ravintolassa hanhenmaksa-levä-keitto.
Mitenkä miust jotenki tuntuu että tän ketjun vois jo lopettaa. Aina oksennetaan ruoka ja kuvaillaan miten EI oksennettu kun nieltiin mällit tai naisen römpsän eritteet. Ihme kun ei oikein kuvia laiteta niistä oksennuksista että kato näin paljon ja tämmönen koostumus.
Tätä ketjua lukiessa se oksennus tulee, ei ruokakokemuksista.
2030 Klaus setä pakottaa teidät syömään ötökkä lounaat haluatteko no sitten kannattaa herätä uusi maailman järjestys on menossa
Vierailija kirjoitti:
veripalttua- oksensin suuhuni
Mitä on veripalttu?
N68v
Verippalttu on vähän kuin paksua verilettua, sellaista veripannaria.
Kysy nyt vielä mitä on pannari.
Kyllä siinä on ongelmat kerrakseen. Kaikkea sitä suuhun otetaan.