Hävettää niin paljon :(
Mulla jäi aikoinaan kakkosvaihe autokoulussa ajamatta ja kortti umpeutui. En oo ajanut nyt autolla kuuteen vuoteen ollenkaan.
Nyt on prosessina ajaa kortti uudestaan ja täytyy käydä inssi ja teoriakoe uusiks.
Hetki sitten olin ajotunnilla ja se ajotunti meni vaan lähinnä kytkimen käyttöön ja liikkeelle lähtöön. En päässyt edes oikeastaan liikenteeseen :( Voi että miten hävettää :(
Lohduttakaa mua, että on normaalia, ettei heti muista kytkimen käyttöä :(
Oon niin hölmö ku en sillon ajanut autolla kun kortin sain. Ei vaan ollu tilaisuutta ja se sit jäi :”(
Kommentit (53)
Ei sitä autoo kyllä lohduttamalla ajeta. Nyt tarttee harjoitella jossakin, niin vältytään mahdollisilta henkilövahingoilta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi lupaavalta...
No kuule.. jos kuusi vuotta on ajamatta, niin helposti ne asiat unohtuu. Mutta kiva, kun jaksat tsempata muita.
Kannattaa muistaa, että parkkipaikoilla ei saa laillisesti harjoitella sen enempää kuin maaseututeilläkään, ellei mukana ole opetusluvallinen henkilö. Edes yksityistiellä tai -pihalla ei saa, ainoastaan suljetulla alueella saa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ekoilla ajotunneilla munkin ajo-opettaja haukkoi henkeä kun auto nyki, en hallinnut sitä ollenkaan. Siihen päälle en vielä muistanut liikennesääntöjäkään. Inssin sain kuitenkin ekalla läpi ja hienosti ja rauhallisesti on sujunut ajelu kaikki nämä vuodet. Ekalla kerralla ei tarvitse osata, sitä varten niillä opettajillakin on se oma jarru siellä.
No, häpeä kai nyt on varsin turhaa taakkaa.
Opettelemassa sinä olet. Jos osaisit, niin olisit jo ajanut kortin.
Tuolta tuntunee pienestä oppilaasta.
Ei kai siinä opettelemiseen hävetä tarvitse?
Ole utelias ja opettele ja opit.
Ihan omaan tahtiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että parkkipaikoilla ei saa laillisesti harjoitella sen enempää kuin maaseututeilläkään, ellei mukana ole opetusluvallinen henkilö. Edes yksityistiellä tai -pihalla ei saa, ainoastaan suljetulla alueella saa.
Aijaa.. no voi että.. :/ eli en voi harjoitella sit missään muuallaku autokoulussa😭
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule.. jos kuusi vuotta on ajamatta, niin helposti ne asiat unohtuu. Mutta kiva, kun jaksat tsempata muita.
Miksi naisia pitäö aina olla tsemppaamassa? Jos ei osaa ajaa, niin autokouluun.
Ehkä mä en enää jaksa päivystää täällä lukemassa kommentteja🤣
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä negatiivinen suhtautuminen ainakaan auta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä negatiivinen suhtautuminen ainakaan auta asiaan.
Anteeksi mutta suhtaudun negatiivisesti niihin jotka ovat autolla liikenteessä, ilman sen vaativia taitoja. Ei ole leikin asia, tuossa voi kuolla joku.
Tämä ei eroa rattijuoppoudesta mitenkään. Autokoulun kautta tielle.
Lopeta ennen kuin aloitat...………..