Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä kismittäisi voittaa 90 000 000

Vierailija
26.08.2019 |

...jos joutuisin jakamaan potin noin 50 henkilön kanssa. Tuskin koskaan elämässäni tulisin voittamaan toista päävoittoa ja sen kerran kun voitto napsahtaisi jäisi kouraani jättipotista säälittävät kaksi miljoonaa!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän tolla parilla millillä sais kuin kivitalon tai pari pk seudulta. Sitten se olisi takaisin duuniin.

Ei kyllä riitä mihinkään sofia belorf luksuselämään marbellan kartanoineen, ferraireireen plus nenäleikkaus fillerihoidot ym.

90 millillä voisi jo ottaa vähän rauhallisemmin. Sillä voisi jo ostaa semi rikkaan ihmisen asunnon new yorkista tai malibusta ja pitää paria palvelijaa täällä suomessa. Ehkä pari reissua vuodessa missä asuu jossain vakiluksus penthausissa muutaman viikkonm

Ei kyllä sekään vielä riittäisi oikeasti rikkaan henkilön elämään. Eli esim privaatti suihkari, aikuisen kokoinen huvijahti, pari biotech yhtiötä jotta saa viimeisimmät kantasolu sun muut anti aging hoidot, tapaamisia presidenttien ja pääministereitten kanssa jne. Ehkä joku 500 miljoonaa - miljardi niin sitä ollaan jo jotain.

Vierailija
42/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aapeetä pyydetään joskus mukaan kimppaporukkaan joka voittaa pääpotin mutta ahneuksissaan se kieltäytyy ja ostaa oman lipun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän tolla parilla millillä sais kuin kivitalon tai pari pk seudulta. Sitten se olisi takaisin duuniin.

Ei kyllä riitä mihinkään sofia belorf luksuselämään marbellan kartanoineen, ferraireireen plus nenäleikkaus fillerihoidot ym.

90 millillä voisi jo ottaa vähän rauhallisemmin. Sillä voisi jo ostaa semi rikkaan ihmisen asunnon new yorkista tai malibusta ja pitää paria palvelijaa täällä suomessa. Ehkä pari reissua vuodessa missä asuu jossain vakiluksus penthausissa muutaman viikkonm

Ei kyllä sekään vielä riittäisi oikeasti rikkaan henkilön elämään. Eli esim privaatti suihkari, aikuisen kokoinen huvijahti, pari biotech yhtiötä jotta saa viimeisimmät kantasolu sun muut anti aging hoidot, tapaamisia presidenttien ja pääministereitten kanssa jne. Ehkä joku 500 miljoonaa - miljardi niin sitä ollaan jo jotain.

Siis jos sinulla olisi 90 miljoonaa ja vähän enemmän haluaisit tavata presidenttejä ja pääministereitä?!?Hohhoijaa johan on... meitä todella on moneen junaan

Vierailija
44/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa kuponki 50 ihmisen kanssa ja jos tulee voitto niin pidä se itselläsi. Kuka hullu muka jakaisi? Ei tarvitse olla ihan tyhmä!

Vierailija
45/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä itseänikin ketuttaisi ihan valtavasti. Olen tätä skenaariota pohtinutkin joskus. Kyllähän 1,8M on ihan kiva summa rahaa, mutta en varmaan pärjäisi sillä loppuikääni. Jos kerrankin osuisi päävoitto kohdalle ja sen joutuisi jakamaan 50 muun kanssa niin se veisi paljon iloa voitosta, rehellisesti sanottuna.

Vierailija
46/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttäisi jos voittaisi pienemmänkin potin ja joutuisi jakamaan se jonkun kanssa. Olisi niin mun tuuria, et viikkokaupalla lotottaisi eikä kukaan voittais. Kun mulle rapsahtais pääpotti, olisi voitto jaettu muutaman muunkin kanssa. Kamalaa! Ja *ituttais

Vierailija
47/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi käsissäni voittokuponki ja lista 50 :stä muusta voittajasta, vois olla, et lista katoisi taivahan tuuliin

Vierailija
48/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaisin 1,8 miljoonaa, mulle ei tulis tollanen ajatus edes mieleen. ”Joo, yhyy, en voittanut 90 miljoonaa, kyllä ketuttaa...”

Vierailija
49/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voittaisin 1,8 miljoonaa, mulle ei tulis tollanen ajatus edes mieleen. ”Joo, yhyy, en voittanut 90 miljoonaa, kyllä ketuttaa...”

Jos pääpotti olisi 90 miljoonaa ja huomaisit, että sinulla olisi kaikki numerot oikein, väitätkö ettei yhtään harmittaisi kun saisit selville voittaneesi alle kaksi miljoonaa??? Älä valehtele!

Vierailija
50/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vaikka työtön/sairas ja elelet erilaisten tukien varassa, ja olet toimeentulotuesta riippuvainen, niin sellaiset 5000-100 000e voitot menee kohdallasi täysin hukkaan.

Kun et voi säästää ja vaikka saisit ostettua jonkun lautakasan peräöllölästä asunnoksesi, niin joutuisit sen sitten kuitenkin myymään ja ostamaan ruokasi niillä rahoilla.

Et pääsisi loukusta pois tuolla summalla ja mitään ekstraa ei elämääsi tulisi, paitsi stressi ja ketutus.

Sellainen ihminen joka taas on vakituisissa töissä, ja omistusasuu, ei osaa arvostaat tuollaisia pikkusummia, koska saa niitä lapaseen koko ajan.

Ei asuntoaan tarvitse myydä saadakseen tukia.

Niin jos voittaisi 100 000e ja ostaisi sillä asunnon. Menettäisi toimeentulotuen ja asumistuen. Yhtiövastikkeeseen menisi se 494e työttömyystuki.  Leipäjonoon lottovoittajana ja talvella metsään mustikoita keräämään. Sähkölaskut ja puhelimet jäisi maksamatta.

Mikä hinku siihen omistusasuntoon pitäisi olla? Maksaa itse muutaman vuoden vuokria ja loput rahat voi käyttää ihan juuri miten haluaa. Ei tarvitse selitellä menojaan kenellekään eikä kerjätä loisimisrahoja. Sadalla tonnilla voi vähän matkustella ja ostella jotain kivaa siinä sivussa ja sitten kun rahat loppu niin sitten siirtyy taas kerjäämään niitä loisimisrahoja jos ne niin tärkeitä. Tai sitten jättää vain voiton nostamatta niin voi nostella tukia koko ajan ja surkutella miten elämä vaan potkii päähän. 

Niin sinun mielestäsi kukaan ei voi olla oikeasti työkyvytön? Vaan kaikki ovat "loisia"? Minusta tuollainen kielenkäyttö kertoo sinusta itsestäsi, eikä yhdestäkään pitkäaikaistyöttömästä ja sairaasta ihmisestä.

On tosi vastenmielistä miten puhut ihmisistä.

Vierailija
51/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vaikka työtön/sairas ja elelet erilaisten tukien varassa, ja olet toimeentulotuesta riippuvainen, niin sellaiset 5000-100 000e voitot menee kohdallasi täysin hukkaan.

Kun et voi säästää ja vaikka saisit ostettua jonkun lautakasan peräöllölästä asunnoksesi, niin joutuisit sen sitten kuitenkin myymään ja ostamaan ruokasi niillä rahoilla.

Et pääsisi loukusta pois tuolla summalla ja mitään ekstraa ei elämääsi tulisi, paitsi stressi ja ketutus.

Sellainen ihminen joka taas on vakituisissa töissä, ja omistusasuu, ei osaa arvostaat tuollaisia pikkusummia, koska saa niitä lapaseen koko ajan.

Ei asuntoaan tarvitse myydä saadakseen tukia.

Niin jos voittaisi 100 000e ja ostaisi sillä asunnon. Menettäisi toimeentulotuen ja asumistuen. Yhtiövastikkeeseen menisi se 494e työttömyystuki.  Leipäjonoon lottovoittajana ja talvella metsään mustikoita keräämään. Sähkölaskut ja puhelimet jäisi maksamatta.

Mikä hinku siihen omistusasuntoon pitäisi olla? Maksaa itse muutaman vuoden vuokria ja loput rahat voi käyttää ihan juuri miten haluaa. Ei tarvitse selitellä menojaan kenellekään eikä kerjätä loisimisrahoja. Sadalla tonnilla voi vähän matkustella ja ostella jotain kivaa siinä sivussa ja sitten kun rahat loppu niin sitten siirtyy taas kerjäämään niitä loisimisrahoja jos ne niin tärkeitä. Tai sitten jättää vain voiton nostamatta niin voi nostella tukia koko ajan ja surkutella miten elämä vaan potkii päähän. 

Sellainen hinku, ettei veronmaksajien rahoja tarvitsisi lahjoittaa asuntosijoittajalle =)

Vierailija
52/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pääpotti olisi 90 miljoonaa ja huomaisit, että sinulla olisi kaikki numerot oikein, väitätkö ettei yhtään harmittaisi kun saisit selville voittaneesi alle kaksi miljoonaa??? Älä valehtele!

Usko pois, ei harmittaisi. Olisin vaan helpottunut. 2 miljoonaa riittää mulle, kiitos.

Vierailija
53/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei halua voittaa 90 miljoonaa että se on muka liikaa yhdelle ihmiselle mulle voi antaa vaikka 89 milliä.Voin auttaa lähimmäistä näinkin keventämällä taakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi