Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi termillä ”naispoliitikko” tarkoitetaan usein vain vasemmistolaisia naispoliitikkoja?

Vierailija
26.08.2019 |

Yleensä ihmiset, jotka haluavat lisää naispoliitikkoja valtaan, eivät pidä Laura Huhtasaaren, Elina Lepomäen, Päivi Räsäsen ja muiden vastaavien poliitikkojen valintaa valtaan hyvänä asiana. Mitä tästä pitäisi ajatella? Ovatko edellä mainitut vähemmän naisia kuin Li Andersson, Sanna Marin ja vastaavat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se on kun ihmiset virheellisesti kuvittelevat että vihervasemmistolaiset tekevät niinkuin sanovat.

Vihreät itse syö pihviä, ajaa polttomoottoriautoilla, lentää lentokoneilla jatkuvasti lomakohteisiin ulkomaille.

Mutta he sanovat, että sinun pitää olla vegaani, sinun pitää ajaa julkisilla, sinun ei pidä lentää.

Tee niinkuin sanon, älä niinkuin minä teen. Sitä on vihervassarius. 

Tätä mediat myös haluavat mainostaa näiden vasemmisto naispolitikkojen kautta. Oikeistolaisten sanomia ei haluta mainostaa, ainakaan hyveellisessä mielessä.

Vierailija
2/3 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se on kun ihmiset virheellisesti kuvittelevat että vihervasemmistolaiset tekevät niinkuin sanovat.

Vihreät itse syö pihviä, ajaa polttomoottoriautoilla, lentää lentokoneilla jatkuvasti lomakohteisiin ulkomaille.

Mutta he sanovat, että sinun pitää olla vegaani, sinun pitää ajaa julkisilla, sinun ei pidä lentää.

Tee niinkuin sanon, älä niinkuin minä teen. Sitä on vihervassarius. 

Tätä mediat myös haluavat mainostaa näiden vasemmisto naispolitikkojen kautta. Oikeistolaisten sanomia ei haluta mainostaa, ainakaan hyveellisessä mielessä.

Heidän käsissään tulevaisuus on sosialistinen kommunistinen "paratiisi", joka päätyy tappamaan satoja miljoonia ihmisiä.

He eivät vain ymmärrä sitä, koska kuvittelevat itse tekevänsä sosialismin paremmin. Mutta niin ne aiemmatkin kuvittelivat samaa aivan samalla tavalla kuin nämä tämän päivän sosialistit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margaret Thatcheriakaan nämä harvoin laskevat naispoliitikoksi, vaikka hän oli Britannian ensimmäinen naispääministeri!