Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei saikkua ilman kuumetta, sama miten nenä valuu ja heikottaa.

Vierailija
26.08.2019 |

Räkää juoksee pitkin leukaa ja tuntuu että kroppa pyrkii koko ajan vaakatasoon, lihaksia särkee. Mutta kun ei ole sitä kuumetta !

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väittää, että pitäisi olla kuumetta?

Vierailija
2/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen ollut saikulla, vaikka ei ole ollut kuumetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka väittää, että pitäisi olla kuumetta?

Ei ap mutta välillä tullut työnantajia vastaan joille ei kelvannut mikään muu kuin kuume sairaspoissaolon syyksi, joillekin ei kelvannut edes kuume vaan töihin olisi pitänyt tulla. No ne on entisiä työnantajia ne mutta joillekin ihmisille työ menee terveyden edelle.

Vierailija
4/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan omaa terveyttään noi työnantajat vaarantaa. No eiku työpaikalle yskimään ja räkimään. Koeta sairastuttaa kaikki muutkin ja eteenkin pomon.

5/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuume ei ole mikään mittari,vaan se,ettei jaksa! Mitä siellä tartuttamassa muita!

Vierailija
6/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23337 kirjoitti:

kuume ei ole mikään mittari,vaan se,ettei jaksa! Mitä siellä tartuttamassa muita!

Kivana lisänä kuumeettomat kuumeet. Mutta ne kyl tunnistaa kun kerran on kokenut. Eli kylmänväristykset mallia kuumetta on vaikkei ois kuumetta. En edes tienny moisten olemassaolosta kunnes iski 2v sitten ja menin sairaalaan koska erikoissairaanhoidon piirissä ja kaikki moiset aina omaa lisäriskejä..

Vierailija
7/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multa ole koskaan mitattu kuumetta kun olen hakenut saikkulapun lääkäriltä tai hoitajalta flunssan takia..

Vierailija
8/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain että kuumetta oli yli 38 mutta vedit lääkettä näinhän oikeastikin tapahtuu.Mutta kuinka kuppainen paikka voi tänä päivänä olla missä ei saa omalla ilmoituksella olla 5pvää pois?

Vierailija
9/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saikun syy on flunssa, ei multa ainakaan ole kukaan kysellyt, oliko kuumetta ja kuinka paljon.

Vierailija
10/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan vaan omaa terveyttään noi työnantajat vaarantaa. No eiku työpaikalle yskimään ja räkimään. Koeta sairastuttaa kaikki muutkin ja eteenkin pomon.

Pomolle paljon asiaa ja välillä voi aivastaa käteensä ja pyykiä nenää kämmenselkään ja sitten kosketella kaikkia pomon tavaroita.

Vierailija
11/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIIIIIIIIIIIK!!!!!

Vierailija
12/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk! Jos sulla nenä valuu niin toihan on vakavaakin jo. Spitaali. ;D

Vierailija
13/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on työnantaja kerran käskenyt flunssan takia pois, oli just alkanut kova räkä/nuhatursaus. Etten tartuttais muita. Harvoin onneksi flunssaa tulee, mut nyt tiedän, et kova räkäisyys on melkeimpä pahinta tartuntavaaran vuoksi! Tiiviissä porukassa taudit leviää.

Vierailija
14/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkää valuva mutta influenssaa vastaan rokotukset saanut hoitaja?

Vierailija
15/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pomo tietää sun kuumeesta tai kuumeettomuudesta..? Siis onko se niin törppö, että puhelu menee näin:

Työntekijä: Hei, en pääse tänään ja huomenna töihin, olen sairaana ja pidän nyt sairaslomaa.

Pomo: Aha, no mikä sua muka vaivaa?

Tt: Perusflunssalta tuntuu, mutta olen ihan poikki sen takia, pakko levätä että jaksaa edes vessassa käydä

Pomo: Ja paljonkos on lämpöä, häh?

Tt: No.. eipä ole tullut mittailtua kun harvemmin aikuisilla on kuumetta, mutta olen liian sairas töihin, en ole tulossa tänään tai huomenna

Pomo: Siis ei ole varmaan kuumetta? No nyt se per se duuniin niinku ois jo! Jos ei kuumetta ole niin turha vinkua siellä.

Tt: Olen sairaana! En voi tulla töihin!

Pomo: Saat potkut. Moro.

Vierailija
16/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot vain että kuumetta oli yli 38 mutta vedit lääkettä näinhän oikeastikin tapahtuu.Mutta kuinka kuppainen paikka voi tänä päivänä olla missä ei saa omalla ilmoituksella olla 5pvää pois?

Yksityiset, pienehköt yritykset. Ihan yleistä on. 

Vierailija
17/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se pomo tietää sun kuumeesta tai kuumeettomuudesta..? Siis onko se niin törppö, että puhelu menee näin:

Työntekijä: Hei, en pääse tänään ja huomenna töihin, olen sairaana ja pidän nyt sairaslomaa.

Pomo: Aha, no mikä sua muka vaivaa?

Tt: Perusflunssalta tuntuu, mutta olen ihan poikki sen takia, pakko levätä että jaksaa edes vessassa käydä

Pomo: Ja paljonkos on lämpöä, häh?

Tt: No.. eipä ole tullut mittailtua kun harvemmin aikuisilla on kuumetta, mutta olen liian sairas töihin, en ole tulossa tänään tai huomenna

Pomo: Siis ei ole varmaan kuumetta? No nyt se per se duuniin niinku ois jo! Jos ei kuumetta ole niin turha vinkua siellä.

Tt: Olen sairaana! En voi tulla töihin!

Pomo: Saat potkut. Moro.

Meillä pomo kyselee onko kuumetta. Mitä se sille kuuluu?! Pitäis riittää kun sanoo että on flunssassa. Meillä pitää muutenkin olla todistus jo ekasta päivästä (kaupan ala).

Vierailija
18/18 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuume kerro sairauden laadusta kaikkea. Itselläni ei kuume koskaan nouse, mutta olotila on silti kuin hakatulla. En voisi kuvitella meneväni töihin siinä tilassa. En jaksaisikaan. Meillä saa onneksi olla omalla ilmoituksella 5 päivää pois, joten tähän en ole koskaan tarvinnut sairaslomatodistusta. Yleensä tästä tokenee 3 päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi