Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introverttien ja erityisherkkien bucket list

Vierailija
26.08.2019 |

Mietiskelinpä tässä että jotain uutta pitäisi keksiä syksyn piristykseksi mutta mitä. En halua kiivetä Mount Everestille enkä halua tutustua uusiin ihmisiin, ainakaan kovin moneen. En halua matkustaa maapallon ympäri ja Visby on kaukaisin paikka jonne voisin lähteä. Miljoona kertaa ei pakohuoneille ja joukkueliikunnan aloittamiselle. Pää lyö ihan tyhjää, tuleeko kellään mitään mieleen?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin erityisherkkänä ja introverttinä, rikkaan sisäisen maailman omaava tunneihminen haluaisin sanoa sanasen psykedeeleistä. Itseäkin ne kovasti kiinnosti ja olen kokeillut aiemmin kerran sieniä ja kerran lsd:tä. Kivoja kertoja molemmat, ei ehkä niin voimakkaita kuin olin haaveillut. Mutta sitten, kokeilin lsd:tä uudelleen, ja sain kamalan kokemuksen. Käytännössä olin 4 tuntia pahan paniikkikohtauksen kourissa, jouduin ns. luuppiin ja elin samaa kamalaa tilannetta uudelleen ja uudelleen. Koko 4 tuntia itkin aivan huutamalla ja hyperventiloin, pelkäsin etten pääse siitä koko ajan uudelleen elämästäni tilanteesta koskaan irti. Olin aivan kauhuissani ja pelkäsin joutuneeni psykoosiin. Seuraavana päivänä pelkäsin outoja ääniä kun luulin että se toinen todellisuus tulee ja vie minut taas. Mikään hetki elävässä elämässä tai elokuvissa tai missään ei ole koskaan pelottanut niin paljon. Vaikka iltaan sisältyi ennen tuota mukaviakin hetkiä ja juuri sellaisia mitä kyseiseltä substanssilta hain, niin en uskalla enää koskaan kpittaa uudelleen.

Oliko tuo pelkotiloja aiheuttanut kerta annostukseltaan isompi kuin aiemmin? Olen myös lukenut, että sienillä tripit on "spirituaalisempia" ja syvällisempiä kuin muilla keinotekoisilla psykedeeleillä, jotka on enemmän viihdekäyttöön tarkoitettuja. Huomasitko itse aineissa eroa?

Annos oli isompi joo. Ja seura osittain uutta, aiemmat kokeilut ovat olleet turvallisessa pienessä seurassa. Nämä tietenkin vaikuttivat molemmat kokemukseen.

Vierailija
62/64 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin uiminen ja saunominen. Kelluntatankkia olisi myös kiva kokeilla. Hyvä kirja ja lasi viiniä

Koira ja metsälenkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene soittotunnille ja orkesteriin. Aloita piirtäminen tai käsityöt ja yritä löytää jokin samanhenkinen porukka, jonka kanssa jutella.

Vierailija
64/64 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pätäkkää riittää, joogaretriitti Indonesiaan tai Balille. Saa olla rauhassa ja ryhmän seurassa vain tiettyinä ennalta tiedossa olevina aikoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi