Mielestäsi omituisin tuote, josta on olemassa erikseen "miesten versio" ?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörä. Miksi juuri miesten tuote on sellainen, että siihen teloo herkästi munansa?
Ei se ole miesten tuote, vaan standardipolkupyörä. Naisten pyörä on sitten erikseen kehitetty hameen takia.
Ja sattumalta luotiinkin parempi tuote, vastaavia tapauksia on muidenkin keksintöjen kohdalla.
Ei se ole parempi tuote jos sitä käytetään miten on tarkoitettu. Naisten pyörä on sen mallinen koska naisilla oli mekko lähes aina päällä ennen vanhaan. Lähde ajamaan miesten pyörällä mekko päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkit työkalut tytöille ja naisille.
Nää oli musta kiva idea, kun tulivat.
Briteissä asuessa tarvitsin vasaran ja rautakaupan myyjä halusi välttämättä myydä mulle lady hammerin se ei ollut pinkki vaan kukallisen ja pienempi ja kevyempi kuin oikeaa vasara.
Voi luoja, nämä on naurettavimpia nämä pinkit ja kukalliset työkalut.
Naisten halveksuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Lippikset.
Eikö ne ole vähän eri kokoisia, aivan kuten kaikki miesten/naisten vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörä. Miksi juuri miesten tuote on sellainen, että siihen teloo herkästi munansa?
Ei se ole miesten tuote, vaan standardipolkupyörä. Naisten pyörä on sitten erikseen kehitetty hameen takia.
Ja sattumalta luotiinkin parempi tuote, vastaavia tapauksia on muidenkin keksintöjen kohdalla.
Ei se ole parempi tuote jos sitä käytetään miten on tarkoitettu. Naisten pyörä on sen mallinen koska naisilla oli mekko lähes aina päällä ennen vanhaan. Lähde ajamaan miesten pyörällä mekko päällä
Minusta hameelliselle sopii paremmin miesten pyörä, sehän pitää hameen pois polkimilta ja pinnoista.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Deodorantti
Mitä ihmeellistä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hameelliselle sopii paremmin miesten pyörä, sehän pitää hameen pois polkimilta ja pinnoista.
Eri
Sinulla ei ole hajuakaan mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippikset.
Minulla ainakin on isompi pää kuin miehelläni, niin ei se niin mene.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luistimet.
Tän kirjoittaja tuskin on vastaamassa (koska aloitus on vuodelta 2019), mutta miten niin luistimista on miesten versio? Luistimia on hokkarit ja kaunokit / taitoluistimet. Ei niissä sukupuolta lue.
voi vi--u mikä näsäviisastelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Sinulla ei ole hajuakaan mistä puhut.
Runkopyörästä ja hameista.
Sanoohan sen järkikin, että runko kannattelee hametta paremmin kuin mummopyörä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt "äijäuhreilua", siis äijäjoogaa, äijäjumppaa yms.
Äijäkirppis myös ihmetyttää.
Äijähenkisyydellä viestitään tietyntyylisiä "miedosti extreme-juttuja", se ei suoraan tarkoita "miehille".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten sukkahousut. Jos välttämättä haluaa laittaa sukkikset, niin kai se perinteinen ("naisten") mallikin menisi. En ole koskaan nähnyt miesten mallia luonnossa niin en tiedä onko siinä jotenkin erilainen muotoilu; kai sinne alkkarit kuitenkin tulee alle niin tuskin mitään ylimääräistä pussia tarvitaan haaroihin.
Itse olen mies, mutta todennut sukkahousut paljon paremmiksi alusvaatteiksi kun nuo miesten pitkät kalsarit. Miksi sukan ja kalsarin pitäisi olla erikseen? Naisten sukkahousuja löytyy monen paksuisia, ja monissa eri materiaaleissa. Olen kokeillut muutamia miesten sukkahousujakin, ja pääasiassa ne pysyy paremmin paikoillaan ja istuu paremmin kun naisten sukkahousut. Naiset on keskimäärin lyhyempiä kun miehet. Tämä se suurin ero lienee. Eli veikkaampa, että pitkälle naisellekin miesten sukkahousut sopisi parhaiten. Muutenhan naisten mallitkin kyllä venyy riittävästi, joten ei niissäkään ole sen puolesta ongelmaa.
Täällä toinen mies, joka käyttää mieluummin alusvaatteena sukkahousuja kuin pitkiä kalsareita, ja samoilla perusteilla kuin edellinenkin kirjoittaja. Nämä niin sanotut naisten sukkahousut istuvat ainakin itselleni hyvin, ja käytännössä kaikki sukkahousuni ovatkin näitä naisten malleja. On minulla käytössä kyllä muutamia miesten sukkahousujakin. Niissä on sukukalleuksien kohta muotoiltu vähän eri tavalla (tavallaan semmoinen haarakiilan tapainen lisäosa), mutta ei niissä ole mitään olennaista lisäarvoa naisten sukkahousuihin nähden. Tavallisten sukkahousujen materiaali joustaa ja venyy tosiaan ihan riittävästi normaalimunaisen miehen tarpeisiin. Jotkut muotoilevat tai tukisukkahousut ovat sitten eri asia.
Ja ilman muuta käytän sukkahousun alla lyhyitä alkkareita.
Jos haluat pukeutua naisten vaatteisiin miehenä niin pukeudu. Mutta älä tee siitä normaalia
Mutta jos miehenä pukeudun miesten sukkahousuihin, niin sen ainakin pitäisi olla normaalia. Aika moni sukkahousuvalmistaja kaupitteleekin sukkahousujaan unisex malleina. Silloinhan ne pitäisi olla yhtä normaalit miehelle kun naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippikset.
Mutta kaikkien kallot on suht samanlaisia, ei ole naismaista ja miesmäistä kalloa, ympärysmitta vaan vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deodorantti
Mitä ihmeellistä siinä on?
Minä oon aina ihmetellyt miksi ne jaataan sukupuolen mukaan ja kaikki miesten dödöt myydään mustissa purkeissa ja naisten hempeissä väreissä. Ihan voi molempia käyttää mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pyörässä pitää olla runko? Siinähän pitää olla valtavan notkea, että saa sen jalan heitettyä takakautta vaaka-asennossa yli.
Ennen fätsotkin joutuivat pyöräilemään ja materiaalit oli huonoja niin piti tehdä kömpelö mutta kestävä malli. Nythän kukaan lihava ei enää pyöräile niin miestenpyörää tuskin tarvitaan liikkumiseen, ehkä johonkin kilpailuun tai harrastamiseeen ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ison Omenan City-marketin tuoretiskillä myydään Äijäpatonkia.
Täytteenä paistettua kananmunaa, pekonia, majoneesia. Ainoa vihannes on suolakurkku.
Otin kuitenkin sen, koska nälkä oli sanoinkuvaamaton. Selitin hätäpäissäni myyjälle, ett tulee raksamiehelleni.
Olisiko kieltäytynyt myymästä muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä ajat polkupyörää jos ssä telot munasi?
Esim jos seisoo polkimilla vaikka ylämäen takia ja jalka lipsahtaa polkimelta niin voi olla munat mustelmilla, kerran tapahtunut minulle.
Mutta hameen takiahan naisten pyörissä matalampi runko.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkit työkalut tytöille ja naisille.
Nää oli musta kiva idea, kun tulivat.
Briteissä asuessa tarvitsin vasaran ja rautakaupan myyjä halusi välttämättä myydä mulle lady hammerin se ei ollut pinkki vaan kukallisen ja pienempi ja kevyempi kuin oikeaa vasara.
Suomeksi sanottuna huonompi ja heikompi mutta sama hinta ja sitten joku vielä ostaa tuollaisen, yleensä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sillä pääse talvella liikkeelle kun pyörää joutuu pitämään oudosti kallellaan, että siihen pääsee kyytiin, aivan järjettömän typerä keksintö.
Sinulla on väärän kokoinen pyörä
Kyllä satula on liian matalalla, jos jalat ylettyy satulassa istuttaessa maahan pyörää kallistamatta.
Näin ollen mieten pyörällä on lähes mahdotonta pyöräillä talvella.
Eikä siitä poikkipuusta ole muutenkaan kuin haittaa, nykyään pyöräillään kaupungeissa ja pitää pysähtyä usein ja se on paljon kätevämpää ja helpompaa naistenpyörällä.
Ennen tarvittiin vahvoja runkoja mutta nyt melkein kukaan painava henkilö ei enää pyöräile, joten ei sitä haitallista väliputkea tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä ajat polkupyörää jos ssä telot munasi?
Esim jos seisoo polkimilla vaikka ylämäen takia ja jalka lipsahtaa polkimelta niin voi olla munat mustelmilla, kerran tapahtunut minulle.
Mutta hameen takiahan naisten pyörissä matalampi runko.
eri
Eihän tossa hameselityksessä ole järjenhäivää, koska korkea "miesten runko" pitäisi hameen PAREMMIN pois polkimilta ja pinnojen välistä.
Kyllä ne hokkarit käy myös naisille. itse teininä luistelin myös niillä ja ns. kaunoluistimilla