Mielestäsi omituisin tuote, josta on olemassa erikseen "miesten versio" ?
Kommentit (151)
Työhommissa Afrikassa minulle ei myyty lasinpesunestettä eikä autovahaa koska olen nainen :D kaikki autoihin liittyvä myytiin vaan miehille.
Olen ihmetellyt "äijäuhreilua", siis äijäjoogaa, äijäjumppaa yms.
Äijäkirppis myös ihmetyttää.
Vähän aiheen vierestä, mutta koirien tassuvaha. "Badass wax for badass bros." lukee rasiassa. Erittäin hyvä tuote, joten käytössä on ja koirakin on uros, mutta valinta pohjautui ennenkaikkea siihen, että tervantuoksun takia koira ei halua syödä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt "äijäuhreilua", siis äijäjoogaa, äijäjumppaa yms.
Äijäkirppis myös ihmetyttää.
Äijäkirppis on erinomainen ratkaisu. Ei tarvitse kahlata muijasälässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörä. Miksi juuri miesten tuote on sellainen, että siihen teloo herkästi munansa?
Ei se ole miesten tuote, vaan standardipolkupyörä. Naisten pyörä on sitten erikseen kehitetty hameen takia.
Miksi miesten pyörässä pitää olla runko? Siinähän pitää olla valtavan notkea, että saa sen jalan heitettyä takakautta vaaka-asennossa yli.
Mä olen aina ihmetellyt että miksi naisille ja miehille on omat polkupyörät ja miehillä on se tanko siinä?
Toinen on se, miksi head & shoulders shampoo on suunnattu miehille? Saa kai sillä naisetkin hiuksensa pestä. Shampoo kuin shampoo.
Miesten virtsankarkailusuojat. Onko ne nyt niin erilaisia kuin naisten? Eikö ne voisi olla unisex?
Naisten ja miesten erilliset karvahöylät. Ne höylät on oikeesti ihan samanlaiset ja hoitaa hommat ihan yhtä hyvin, mistä nyt sitten ikinä haluaakin karvoja poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että shakkipelissä omat sarjat naisille ja miehille. Selittäkääs mulle tämä!
Idea on sama kuin urheilussakin - miehet ovat sen verran ylivertaisia ettei naisista ole mitään vastusta.
Vierailija kirjoitti:
Miesten sukkahousut. Jos välttämättä haluaa laittaa sukkikset, niin kai se perinteinen ("naisten") mallikin menisi. En ole koskaan nähnyt miesten mallia luonnossa niin en tiedä onko siinä jotenkin erilainen muotoilu; kai sinne alkkarit kuitenkin tulee alle niin tuskin mitään ylimääräistä pussia tarvitaan haaroihin.
Itse olen mies, mutta todennut sukkahousut paljon paremmiksi alusvaatteiksi kun nuo miesten pitkät kalsarit. Miksi sukan ja kalsarin pitäisi olla erikseen? Naisten sukkahousuja löytyy monen paksuisia, ja monissa eri materiaaleissa. Olen kokeillut muutamia miesten sukkahousujakin, ja pääasiassa ne pysyy paremmin paikoillaan ja istuu paremmin kun naisten sukkahousut. Naiset on keskimäärin lyhyempiä kun miehet. Tämä se suurin ero lienee. Eli veikkaampa, että pitkälle naisellekin miesten sukkahousut sopisi parhaiten. Muutenhan naisten mallitkin kyllä venyy riittävästi, joten ei niissäkään ole sen puolesta ongelmaa.
Lasten vauvapulkka. Ilmeisesti olemassa miesten ja naisten mallit/värit. Faceryhmässä meinaan joskus kysellään "poikavärissä" vauvapulkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ison Omenan City-marketin tuoretiskillä myydään Äijäpatonkia.
Täytteenä paistettua kananmunaa, pekonia, majoneesia. Ainoa vihannes on suolakurkku.
Otin kuitenkin sen, koska nälkä oli sanoinkuvaamaton. Selitin hätäpäissäni myyjälle, ett tulee raksamiehelleni.
Tää oli hyvä, patonkia eri sukupuolille...
Kassideodorantti. Ehkä niissä on jokin ero kainaloon suihkutettaviin, mutta oikeasti, nutt butter tai ballsy sack spray? https://www.bestproducts.com/lifestyle/g27470044/ball-deodorant-for-men/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörä. Miksi juuri miesten tuote on sellainen, että siihen teloo herkästi munansa?
Ei se ole miesten tuote, vaan standardipolkupyörä. Naisten pyörä on sitten erikseen kehitetty hameen takia.
Miksi miesten pyörässä pitää olla runko? Siinähän pitää olla valtavan notkea, että saa sen jalan heitettyä takakautta vaaka-asennossa yli.
Ai miksikö? Se on vaan vahvin runkomalli tuollainen putkikolmio. Naisten malli on väkisinkin letkumpi...
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehen pihvi. Ei onneksi ole enää menussa.
Tasa-arvovaltuutettu kielsi. Ei ole olemassa sukupuolia tai rotuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ihmetellyt että miksi naisille ja miehille on omat polkupyörät ja miehillä on se tanko siinä?
Toinen on se, miksi head & shoulders shampoo on suunnattu miehille? Saa kai sillä naisetkin hiuksensa pestä. Shampoo kuin shampoo.
Miesten virtsankarkailusuojat. Onko ne nyt niin erilaisia kuin naisten? Eikö ne voisi olla unisex?
Naisten ja miesten erilliset karvahöylät. Ne höylät on oikeesti ihan samanlaiset ja hoitaa hommat ihan yhtä hyvin, mistä nyt sitten ikinä haluaakin karvoja poistaa.
Pissavehkeet sijaitsevat eri kohdissa ja siksi on imuosat vähän erilaisesti sijoitettuna vaippaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luistimet.
Tän kirjoittaja tuskin on vastaamassa (koska aloitus on vuodelta 2019), mutta miten niin luistimista on miesten versio? Luistimia on hokkarit ja kaunokit / taitoluistimet. Ei niissä sukupuolta lue.
Facebookin kirppisryhmissä ainakin myydään aika pitkälti tyttöjen ja poikien luistimia.
Se, että joku yksityishenkilö nimittää hokkareita poikien luistimiksi ja kaunokkeja tyttöjen luistimiksi ei vielä sitä tee samalla tavalla kuin ketjussa jo mainitut vaaleanpunaiset naisten ihokarvahöylät, jotka ovat täsmälleen samanlaisia kuin ne muun väriset miehille tarkoitetut partahöylät. Tai hajusteeton antiperspirantti, jossa lukee For men.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytteenä paistettua kananmunaa, pekonia, majoneesia. Ainoa vihannes on suolakurkku.
Otin kuitenkin sen, koska nälkä oli sanoinkuvaamaton. Selitin hätäpäissäni myyjälle, ett tulee raksamiehelleni.
ehkä tuo on jonkinlainen markkinointi temppu. erilaisia patonkeja on niin paljon, että ovat ajatelleen hakevansa miespuolisten ostajien humion nimeämällä tuotteeen tuolla tavalla.
Tutkimusten mukaan miehet syö huomattavasti vähemmän vihanneksia kuin naiset. Olisi hyvä jos terveysvaikutusten vuoksi äijäpatonki olisikin täytetty tomaatilla, kurkulla, avocadolla ja linssi pyöryköillä😃 Menisiköhän kaupaksi ?
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että shakkipelissä omat sarjat naisille ja miehille. Selittäkääs mulle tämä!
Noloa hävitä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkani lähimmässä lounasravintolassa on säännöllisin väliajoin ruokalistalla äijäpyttistä. Se on siis ihan samanlainen kuin mikä tahansa pyttipannu (tosin ehkä proteiineja on enemmän, kun sinne tungetaan kebab-lastuista ja lihapullista lähtien kaikkea makkaran lisäksi), paitsi että siihen on sekoitettu reilusti kermaa. Eli sellainen pyttipannun ja kiusauksen välimuoto. Äijämurekkeessa taitaa olla kananmunaa ja pekonia täytteenä.
Suihkusaippua ja deodorantit.
Miesten tuotteet haisevat karmeilta ja aivan liian voimakkaasti. Pahimpia miesten sport-tuotteet.
Miesten sukkahousut. Jos välttämättä haluaa laittaa sukkikset, niin kai se perinteinen ("naisten") mallikin menisi. En ole koskaan nähnyt miesten mallia luonnossa niin en tiedä onko siinä jotenkin erilainen muotoilu; kai sinne alkkarit kuitenkin tulee alle niin tuskin mitään ylimääräistä pussia tarvitaan haaroihin.
Ostin joulun alla miesten kasvonaamion, en huomannut siinä mitään tehoa. Naisten maskia en ole testannut, en voi siis verrata. Ostin myös miesten jalankuorintasukat, mutta tytär nappasi ne omaan käyttöön ennen kuin ehdin testata. Naisten kuorintasukat on tullut testattua, toimivat minulle ihan kohtalaisesti.