Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäsi omituisin tuote, josta on olemassa erikseen "miesten versio" ?

Vierailija
26.08.2019 |

Itse sanoisin että hammastahna.

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että shakkipelissä omat sarjat naisille ja miehille. Selittäkääs mulle tämä!

Idea on sama kuin urheilussakin - miehet ovat sen verran ylivertaisia ettei naisista ole mitään vastusta.

Ei päde kaikissa lajeissa.

Vierailija
62/151 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Man size Kleenex on tullut joskus vastaan.

Joo, ne ovat reilusti naisten kokoa pienempiä.

Itse asiassa isompia ja paksumpia, niihin voi jopa niistää nenän. Mä ostan vain näitä jos kleenexejä ostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinkit työkalut tytöille ja naisille.

Nää oli musta kiva idea, kun tulivat.

Briteissä asuessa tarvitsin vasaran ja rautakaupan myyjä halusi välttämättä myydä mulle lady hammerin se ei ollut pinkki vaan kukallisen ja pienempi ja kevyempi kuin oikeaa vasara.

Vierailija
64/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten sukkahousut. Jos välttämättä haluaa laittaa sukkikset, niin kai se perinteinen ("naisten") mallikin menisi. En ole koskaan nähnyt miesten mallia luonnossa niin en tiedä onko siinä jotenkin erilainen muotoilu; kai sinne alkkarit kuitenkin tulee alle niin tuskin mitään ylimääräistä pussia tarvitaan haaroihin.

Itse olen mies, mutta todennut sukkahousut paljon paremmiksi alusvaatteiksi kun nuo miesten pitkät kalsarit. Miksi sukan ja kalsarin pitäisi olla erikseen? Naisten sukkahousuja löytyy monen paksuisia, ja monissa eri materiaaleissa. Olen kokeillut muutamia miesten sukkahousujakin, ja pääasiassa ne pysyy paremmin paikoillaan ja istuu paremmin kun naisten sukkahousut. Naiset on keskimäärin lyhyempiä kun miehet. Tämä se suurin ero lienee. Eli veikkaampa, että pitkälle naisellekin miesten sukkahousut sopisi parhaiten. Muutenhan naisten mallitkin kyllä venyy riittävästi, joten ei niissäkään ole sen puolesta ongelmaa. 

Täällä toinen mies, joka käyttää mieluummin alusvaatteena sukkahousuja kuin pitkiä kalsareita, ja samoilla perusteilla kuin edellinenkin kirjoittaja. Nämä niin sanotut naisten sukkahousut istuvat ainakin itselleni hyvin, ja käytännössä kaikki sukkahousuni ovatkin näitä naisten malleja. On minulla käytössä kyllä muutamia miesten sukkahousujakin. Niissä on sukukalleuksien kohta muotoiltu vähän eri tavalla (tavallaan semmoinen haarakiilan tapainen lisäosa), mutta ei niissä ole mitään olennaista lisäarvoa naisten sukkahousuihin nähden. Tavallisten sukkahousujen materiaali joustaa ja venyy tosiaan ihan riittävästi normaalimunaisen miehen tarpeisiin. Jotkut muotoilevat tai tukisukkahousut ovat sitten eri asia.

Ja ilman muuta käytän sukkahousun alla lyhyitä alkkareita.

Vierailija
65/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukulasit. Ihan oikeasti tarjouslapussa luki miesten lukulasit.

On aina ollut erikseen miesten ja naisten silmälasit. Mitä ihmeellistä siinä on?

Vierailija
66/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten sukkahousut. Jos välttämättä haluaa laittaa sukkikset, niin kai se perinteinen ("naisten") mallikin menisi. En ole koskaan nähnyt miesten mallia luonnossa niin en tiedä onko siinä jotenkin erilainen muotoilu; kai sinne alkkarit kuitenkin tulee alle niin tuskin mitään ylimääräistä pussia tarvitaan haaroihin.

Itse olen mies, mutta todennut sukkahousut paljon paremmiksi alusvaatteiksi kun nuo miesten pitkät kalsarit. Miksi sukan ja kalsarin pitäisi olla erikseen? Naisten sukkahousuja löytyy monen paksuisia, ja monissa eri materiaaleissa. Olen kokeillut muutamia miesten sukkahousujakin, ja pääasiassa ne pysyy paremmin paikoillaan ja istuu paremmin kun naisten sukkahousut. Naiset on keskimäärin lyhyempiä kun miehet. Tämä se suurin ero lienee. Eli veikkaampa, että pitkälle naisellekin miesten sukkahousut sopisi parhaiten. Muutenhan naisten mallitkin kyllä venyy riittävästi, joten ei niissäkään ole sen puolesta ongelmaa. 

Täällä toinen mies, joka käyttää mieluummin alusvaatteena sukkahousuja kuin pitkiä kalsareita, ja samoilla perusteilla kuin edellinenkin kirjoittaja. Nämä niin sanotut naisten sukkahousut istuvat ainakin itselleni hyvin, ja käytännössä kaikki sukkahousuni ovatkin näitä naisten malleja. On minulla käytössä kyllä muutamia miesten sukkahousujakin. Niissä on sukukalleuksien kohta muotoiltu vähän eri tavalla (tavallaan semmoinen haarakiilan tapainen lisäosa), mutta ei niissä ole mitään olennaista lisäarvoa naisten sukkahousuihin nähden. Tavallisten sukkahousujen materiaali joustaa ja venyy tosiaan ihan riittävästi normaalimunaisen miehen tarpeisiin. Jotkut muotoilevat tai tukisukkahousut ovat sitten eri asia.

Ja ilman muuta käytän sukkahousun alla lyhyitä alkkareita.

Jos haluat pukeutua naisten vaatteisiin miehenä niin pukeudu. Mutta älä tee siitä normaalia

Vierailija
67/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörä. Miksi juuri miesten tuote on sellainen, että siihen teloo herkästi munansa?

Miten sä ajat polkupyörää jos ssä telot munasi?

Vierailija
68/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Partahöylät. Samalla tavalla ne irrottaa naistenkin karvoitusta, vaikka höylä olisikin väriltään sininen tai harmaa.

Ihohöylät ja partahöylät ovat erikseen.

Vierailija
69/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luistimet.

minusta tämä on toisin päin, eli naisille on pitänyt varta vasten tehdä sellaisen hankalat ja omituiset luistimet

Vierailija
70/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille suunnattu kynä on erikoisin mihin itse olen törmännyt. 

Vierailija
71/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörä. Miksi juuri miesten tuote on sellainen, että siihen teloo herkästi munansa?

Eikä sillä pääse talvella liikkeelle kun pyörää joutuu pitämään oudosti kallellaan, että siihen pääsee kyytiin, aivan järjettömän typerä keksintö.

Vierailija
72/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shampoo, suihkusaippua, höylät. Naisten tuotteissa itseasiassa on ihan oikeasti olemassa ns. "pinkkilisä" eli samat höylät kivoissa väreissä kivassa kääreessä maksaa enempi kuin miesten mustat/siniset vastaavat :D myös äijä-etuliitteellä varustetut tuotteet esim ruoka, hämmentää

Koska miehet ja naiset ostavat eri shampoita, suihkusaippuoita jne. Partahöylä on erillainen kuin se mitä käytät säärien ajeluun.

Vierailija
73/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sillä pääse talvella liikkeelle kun pyörää joutuu pitämään oudosti kallellaan, että siihen pääsee kyytiin, aivan järjettömän typerä keksintö.

Sinulla on väärän kokoinen pyörä

Vierailija
74/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska miesten mallinen runko on jäykempi eli sillä on parempi ajaa. Miehillä ei myöskään ole hameita/mekkoja joiden käyttöön tarvitaan naistenpyörä.

Joo kestää paremmin jotain super läskiä, joka ei koskaan liiku pyörällä. Eikä ole parempi tai vakaampi ajaa, ihan sama molemmilla.

Vierailija
75/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille suunnattu kynä on erikoisin mihin itse olen törmännyt. 

Koska naiset hauavat sellaisia. Johan sen nyt näkee jo lapsilla. Tytöillä on kaikenmaailman erikoiskyniä missä on lisättyjä päitä ja värityksiä jne

Vierailija
76/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Partahöylät. Samalla tavalla ne irrottaa naistenkin karvoitusta, vaikka höylä olisikin väriltään sininen tai harmaa.

Entä miesten alatrimmeri, eikä voi käyttää samaa laitetta, joka todettu naisilla hyväksi?

Vierailija
77/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska miesten mallinen runko on jäykempi eli sillä on parempi ajaa. Miehillä ei myöskään ole hameita/mekkoja joiden käyttöön tarvitaan naistenpyörä.

Joo kestää paremmin jotain super läskiä, joka ei koskaan liiku pyörällä. Eikä ole parempi tai vakaampi ajaa, ihan sama molemmilla.

Kyllä miesten ja naisten pyörällä on ihan erilainen tapa ajaa

Vierailija
78/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodorantti

Vierailija
79/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole miesten tuote, vaan standardipolkupyörä. Naisten pyörä on sitten erikseen kehitetty hameen takia.

Ja sattumalta luotiinkin parempi tuote, vastaavia tapauksia on muidenkin keksintöjen kohdalla.

Vierailija
80/151 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinkit työkalut tytöille ja naisille.

Kuitenkin niitä paljon ostetaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi