Mielestäsi omituisin tuote, josta on olemassa erikseen "miesten versio" ?
Kommentit (151)
Polkupyörät oli alunperin näitä nykyisiä miestenmalleja. Sillä tavalla rakennettuna niistä saatiin tarpeeksi vahvoja. Nykyään sekä naisten että miesten runkomallit testataan että ovat tarpeeksi vahvoja ja molempien pitää lujuustestit samalla tavalla läpäistä. Joissain käyttötarkoituksissa miesten runkomalli on edelleen parempi, mutta perusajossa tuskin eroa on. Naisten pyörällä on usein helpompaa ajaa kaupungeissa varsinkin jos pitää nousta ja laskeutua usein satulasta. Osa nykyisistä pyöristä onkin jotain välimalleja rungoltaan eli ns unisex pyöriä.
Lisään vielä että se ns.naisten pyörämalli kehitettiin juurikin hameen kanssa ajamiseen. Siksi runkoputkea madallettiin ja asennettiin hamesuojat. Ne ihan ensinmäiset polkupyöräthän oli niitä missä oli se hassu iso pyörä edessä. Mutta en puhu niistä prototyypeistä vaan ensimmäisistä nykyisenkaltaisista pyöristä.
Vierailija kirjoitti:
Ison Omenan City-marketin tuoretiskillä myydään Äijäpatonkia.
Täytteenä paistettua kananmunaa, pekonia, majoneesia. Ainoa vihannes on suolakurkku.
Otin kuitenkin sen, koska nälkä oli sanoinkuvaamaton. Selitin hätäpäissäni myyjälle, ett tulee raksamiehelleni.
ehkä tuo on jonkinlainen markkinointi temppu. erilaisia patonkeja on niin paljon, että ovat ajatelleen hakevansa miespuolisten ostajien humion nimeämällä tuotteeen tuolla tavalla.
Työreissulla Iranissa kaupassa ei ollut kummoista shampoovalikoimaa joten valitsin miesten shampoon, sillä naisten purkit olivat minikokoisia (mikä logiikka??) ja sitä ei toden totta myyty minulle koska olen nainen :D Piti sitten ostaa useampi niitä minipurkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Partahöylät. Samalla tavalla ne irrottaa naistenkin karvoitusta, vaikka höylä olisikin väriltään sininen tai harmaa.
Niin siis nämä on tarkoitettukin miehelle. Ei siis kuulunu ketjun aiheeseen!
En tiedä onko enää markkinoilla, mutta joskus oli miesten huulirasva, mustassa puikossa toki.
Vierailija kirjoitti:
Pinkit työkalut tytöille ja naisille.
Nää oli musta kiva idea, kun tulivat.
Olen kuullut että shakkipelissä omat sarjat naisille ja miehille. Selittäkääs mulle tämä!
Tosimiehen pihvi. Ei onneksi ole enää menussa.
Vierailija kirjoitti:
Työreissulla Iranissa kaupassa ei ollut kummoista shampoovalikoimaa joten valitsin miesten shampoon, sillä naisten purkit olivat minikokoisia (mikä logiikka??) ja sitä ei toden totta myyty minulle koska olen nainen :D Piti sitten ostaa useampi niitä minipurkkeja.
Logiikka on siinä, että naisille siinä maassa ei anneta niin paljon rahaa kerralla, että voisi ostaa ison shampoopullon. Hänhän voisi vaikka koittaa karata kotiorjan hommista.
Vierailija kirjoitti:
Lukulasit. Ihan oikeasti tarjouslapussa luki miesten lukulasit.
Kai ostit että osaat lukea miehiä paremmin?
Kaikki värikoodatut. Mielestäni pinkki on kiva väri mutta "kielletty" minulta. (paitsi Elviksen pinkkiä cadillacia saa ihailla ja pink pantheria katsoa.)
bemari on tarkoitettu mulkuille. tosin nainenkin voi ajaa bemarilla, jos kokee itsensä mulkuksi
Vierailija kirjoitti:
bemari on tarkoitettu mulkuille. tosin nainenkin voi ajaa bemarilla, jos kokee itsensä mulkuksi
jossain sarjakuvassa oli että keulan munuaistenkuvasta tietää että on kysipää ratissa
Hajustamaton antipersppirantti. Apteekin työntekijä ei osannut sanoa, että oliko niissä mitään muuta eroa kuin for men teksti.
Vierailija kirjoitti:
Luistimet.
Tän kirjoittaja tuskin on vastaamassa (koska aloitus on vuodelta 2019), mutta miten niin luistimista on miesten versio? Luistimia on hokkarit ja kaunokit / taitoluistimet. Ei niissä sukupuolta lue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luistimet.
Tän kirjoittaja tuskin on vastaamassa (koska aloitus on vuodelta 2019), mutta miten niin luistimista on miesten versio? Luistimia on hokkarit ja kaunokit / taitoluistimet. Ei niissä sukupuolta lue.
Facebookin kirppisryhmissä ainakin myydään aika pitkälti tyttöjen ja poikien luistimia.
Niin meinaat, että miehillä ja naisilla on keskimäärin samanmuotoinen varustus alakerrassa?