Tiedotustilaisuus alkaa, saammeko vastauksia?
Kommentit (65)
tämä on minun jaakobin paini. huh huh. osa menee poliisijohtajan käsityksen yli... pelottavaa
Vain yksi tehtävä eikä ne osanneet sitäkään tehdä.
Naama punaisena pollarit kielet keskellä suuta puuta henää puhuvat!
Hutisalon pyynnöstä!!!
Vierailija kirjoitti:
vmp! Onhan taas "tiedotustilaisuus".. tieto vaan puuttuu.
Itseasiassa tietoa kyllä tuntuu tulevan, mutta täysin turhaa ja aivan asian vierestä. Vastataan "kysymyksiin" joita kenellekään ei ole herännyt eikä kukaan ei ole kysynyt.
Muutenkin näissä ihan aina keskitytään keskinäiseen kiittelyyn ja kehumiseen sen sijaan että kerrottaisiin mitään tärkeää. Mitä vtun merkitystä sillä esmes on että kuka on tullut tutkinnanjohtajaksi ja monelta.
Rinteellä ja muilla broilereilla on varmasti tarkempaa tietoa tapahtuneesta, ja heidän tämän päivän hölinöistään voi päätellä yhtä sun toista.
Siis eihän tässä "tiedotustilaisuudessa" ole mitään järkeä.
Poliisin ylipäällikkö, sisäministeri Ohisalo antaa meille varmaan kaivattuja vastauksia. Ai niin, eihän se ehdi kun pelastaa Afrikkaa ilmastonmuutokselta.
Vierailija kirjoitti:
Dynamiitista ei ole puhuttu vielä mitään.
Eikä puhuta ainakaan ennen kuin on pakko eli se on tussautettu jossain.
Tätä tiedotustilaisuutta pitäisin sketsinä jos en tietäisi asian olevan totta. Aivan käsittämätöntä settiä.
Kas kun tiedotustilaisuus ei ollutkaan metsäpaloista
Minkä takia näissä tiedotustilaisuuksissa aina höngitään mikkiin? Pelkkää ähinää, puuskutusta ja lätinää.
Missä tuo dynamiitti-juttu on kerrottu??
Vierailija kirjoitti:
entä tämä ruotsinlaivojen mielettömät rekkatarkastukset? Pommi laivaan ja asepar ta miehet perässä. siinä on par ta lap si aikuistunut vauhdilla. Valmiita ollaan mihin vain kun jo poliisien ampuminen on ensimmäinen osa rikosta ja keino hankkia lisää aseita. mitään hävittävää ei näillä tietenkään ole
H*tto mulla kävi just noin minuutti sitten ihan sama mielessä että noinkohan ovat nyt jossain iltalaivassa..
on kyllä pelottavaa. onko noilla nyt mitään teura stus juhlia tai jotain niiden muistopäiviä? Huomenna junalla töihin ja sama juna jatkaa turun satamaan.
Mikä ihme tämmönen tiedotustilaisuus on veromaksajien rahoilla! Kuka keksinyt järjestää tällaisen!
Poliisi pitää todennäköisenä, että poistuneet jo maasta. Kuka yllättyi?
👏
m v leh den sivuilla kerrotaan tekijöiden ulkonäkö
Vierailija kirjoitti:
Tätä tiedotustilaisuutta pitäisin sketsinä jos en tietäisi asian olevan totta. Aivan käsittämätöntä settiä.
jep
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia näissä tiedotustilaisuuksissa aina höngitään mikkiin? Pelkkää ähinää, puuskutusta ja lätinää.
Mä naureskelin äsken samaa, että ihan sama mikä tiedotustilaisuus niin paikalla on lauma punoittavia ukkoja jotka v¤lehtelee kuulijoille silmät ja suut täyteen eikä myönnä/kerro mitään ennen kuin on ihan pakko.
Ei tällaiset "tiedottajat" oikein herätä luottamusta kuin koko olemus huutaa epämukavuutta ja sitä että jokaista sanaa saa varoa ettei vaan totuus lipsahda..
Mä haluan nyt tietää pitääkö tämä dynamiitin varastaminen samalla paikkansa. Koska sitten ei enää ole kyse tuosta. Näyttää siltä että pitää, poliisi odottaa nyt vaan, että missä ne räjäytetään.