Minkälaiset pikkuhousut sinulla on tällä hetkellä jalassa?
+ikä ja sukupuoli? Ap pariskunta aloittaa M24 valkoiset sloggi midit, N22 harmaat trikoo kangasta olevat urheilustringit
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
EI vielä minkäänlaisia. Alasti köllöttelen sängyssä.
N.54v
Kas, niin minäkin, ja kullikin seisoo mukavasti aamuerektiossa, mutta kai tästä pitää aamupuurolle lähteä. Harmi ettei nyt ole mitään seksikkäämpää pöksyä puettavaksi, ovat kaikki pyykissä.
M55
Itse olen alasti ja muutenkin ollut koko päivän kommandona
M
Mies eikä ole muuta jalassa kuin väljät satiinishortsit. Pikkuhousut ahdistaa ja hiostaa, väljät shortsit on paljon parempi, alaripustukset tuulettuu.
Punaiset calvinklane stringit jossa pitsiä yläreunassa.
M52
WildmanT Monster Cock briefsit istuu parhaiten.
Mies 45.v, munasillaan olen ja kaljaa lipitän, pyykkikone pesee tällähetkellä kalsareita.
Vierailija kirjoitti:
Ei alushpusuja ollenkaan. Vetäisin saunan jälkeen vain pieruverkkarit jalkaan
tuntuu yllättävän hyvälle päällyshousut ilman kalsareita
Tavalliset puuvillaiset, vaaleanpunaiset pikkarit + Niihin sopivat vaaleanpunaiset pitsiset rintsikat.
College housut ilman alushousuja
Lyhyet, kevyet ja ilmavat boxerit. Saa kulli mukavasti tilaa seisoa tai tulla lahkeesta ulos.
M58
Ei rihmankiertämää päällä. Tulin äsken raksahommista, kävin suihkussa, nyt tasoittelen oloa alasti keinutuolissa. Ruoanlaitto kutsuu kohta, nälkä motivaationa. Talossa on mukava sisälämpötila, joten todennäköisesti vietän illan ilkosillaan.
Värikkäät. Edestä keltaiset, takaa ruskeat.
Vinyyli punaiset stringit, takana kapee naru.
Anustappi pysyy paremmin suolessa.
M65v
Miehillä on alkkarit tai kalsarit, naisilla pikkuhousut. Itse en ainakaan kutsu alkkareitani pikkuhousuiksi😂
ei minkäänlaisia. On tapana mennä nukkumaan ilman ja antaa piparille ilmastointia (poisluken kuukautiset)
EI vielä minkäänlaisia. Alasti köllöttelen sängyssä.
N.54v