Minkälaiset pikkuhousut sinulla on tällä hetkellä jalassa?
+ikä ja sukupuoli? Ap pariskunta aloittaa M24 valkoiset sloggi midit, N22 harmaat trikoo kangasta olevat urheilustringit
Kommentit (227)
Punaiset silkkiset, takana vain joustava naru, kumppania varten
-tyttis
Wau, tykkäisitkö esitellä satunnaiselle ovikellon soittajalle?
itsellä sloggit, juuri puhtaana jalkaan vedetyt.
M44
Nyt jalassa Valkoiset Sloggi Casual pikkuhousut,ostin myös pari kappaletta Sloggi Zero String pikkuhousuja.
Casual tuntuu hyvältä ja sovitin jo ,zero stringejäkin ja ovat hyvät ja mukavan näköiset ja korostavat peppua.
N.33,vuotta.
Tangat, persnaru paskassa ja mällissä N16
Nainen ikä 40v ja koko 38 ja jalassa nyt Lounge merkkiset vaaleanpunaiset pitsistringit housuissa edessä läpikuultava pitsi ja pyllyssä string (naru).
Aivan hyvän tuntuiset alushousut.
En uskalla kertoa ettei Jasper haasta käräjille!
Minä olen jo vuosia käyttänyt TheOtherDanishGuy kalsareita ja ovat hyvät!!
Millä ilveellä tuo turhake saa tuollaisen korvauksen??? Saattaa loppua merkin saanti??
Valkoiset gossard pitsialushousut nyt jalassa midi malli ja edessä läpikuultava pitsi on kauniit ja sopivat.
T.Nainen 43 V.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset gossard pitsialushousut nyt jalassa midi malli ja edessä läpikuultava pitsi on kauniit ja sopivat.
T.Nainen 43 V.
Varmasti sexyt !
Ei alushpusuja ollenkaan. Vetäisin saunan jälkeen vain pieruverkkarit jalkaan
Keltainen eteen, ruskea taakse, pahanhajuinen valkovuoto, 35
Vähän resut likasen oranssit boxerit.N52
Edestä kellertävät ja takaa rusehtavat.
Vierailija kirjoitti:
N 42 mustat jotku vähän kiiltävät halppismidit. Jotka valuu päältä ärsyttävästi, pitäis heittää nää oikeestaan roskiin
Heitä menemään ja anna ilmakylpyjä alakerralle. T: M 51 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 42 mustat jotku vähän kiiltävät halppismidit. Jotka valuu päältä ärsyttävästi, pitäis heittää nää oikeestaan roskiin
Olen alasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alasti
Niin minäkin nyt ja selällään sängyssä...ei alkkareita enää. T: M 51 v
Olen 16v tyttö, jolla on todella tiukat neitseellisen pilluni kaikki muodot paljastavat valkoiset pikkuhousut.
Olen tässä vuoden aikana kasvanut ja saanut muotoja ja pikkuhousut ovat jääneet vähän liian pieneksi.
Tumma roosa