Mitä mieltä olette Euroviisuista?
Itse suorastaan rakastan Euroviisuja. Jotkut vihaavat. Eniten harmittaa Suomen huono menestyminen. Lordin voitto oli huikea juttu, mutta sitten taas se alamäki alkoi.
Joka vuosi mukana oikeasti hyviä biisejä. Mutta myös todella huonoja.
Kertokaa!
Kommentit (5)
Tykkäsin lapsena ja olin haltioissani, kun Abba voitti. Teininä aloin inhoamaan ja lopetin seuraamisen. Katsoin Lordin osallistumisen, koska halusin nähdä, jäätyykö helvetti. Sen koommin en ole katsonut, mutta tänä vuonna siellä oli yksi tosi hyvä bändi ja kappale, eli olen nyt Hatari-fani yli viisikymppisenä. Heistä kuulin muussa yhteydessä kylläkin.
Ihanaa. Olin Helsingissä 2007 ja aivan mahtava tapahtuma livenä. Jos on mahdollisuus joskus lähteä paikanpäälle niin suosittelen!
Mun suosikiksi tulee usein joku ei niin suosittu. Viimevuosi oli outo, kun mun suosikki oli Norja - kuten monen muunkin.
Hengaan myös fanien Discord serverillä, jossa on tosi kivaa porukkaa. Toki siellläkin välillä läikkyy.
Näyttävä, karnevalistinen juhla. Ei pitäisi ottaa niin vakavasti Suomessa. En menisi vertaamaan näihin nykyisiin talent-laulukilpailuihin. Suomessa ei ole ymmärretty vieläkään, miten järjestetään show ja millaista musiikkia ulkomailla kuunnellaan, joten menestystäkään ei ole luvassa, mutta se ei estä Eurovision seuraamista.
Tykkään seurata, mutta liian korruptoituneet ja poliittisesti orientoituneet nykyisin.
Tykkään seurata. Seuraisin, vaikka Suomi ei edes osallistuisi.
Meillä on aina viisuvalvojaiset , naposteltavaa, annetaan pisteitä😄ollut jo 30 vuotta.
Suosikkiviisuni on