Kuinka rikastua mahdollisimman nopeasti?
Jos omistaa vaikka noin 5 tonnia, ja haluaa kerryttää sitä niin mistä kannattaa lähteä liikkeelle? Onko sijoittaminen vaikeaa? Hidasta ainakin taitaa olla.
Kommentit (41)
Oon kuullut että joillakin ns turbo warreilla ja forexilla voi rikastua hyvin nopeasti.
Yksikin tuttu ostelee kartanoita sieltä sun täältä (espania kroatia lontoo) ja ajelee bentleyllä. Aloitti ihan vaan muutamalla tonnilla ja vuosi sen jälkeen jättäytyi töistä kun tienasi tuplasti enemmän harrastuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
5000 avulla ei kauheasti pysty rikastumaan. Kaikki jotka ovat antaneet neuvoja kuinka ovat tulleet rikkaaksi ovat alussa sijoittaneet perintörahoja noin satatonnia.
Minä olen tullut rikkaaksi ihan sijoittamalla pienistä palkkatuloistani. Ensimmäisen vähänkään merkittävän perinnön sain tänä vuonna, ja sekin jää alle perintöveron rajan.
Perusta yritys alalla, joka ei vaadi pääomaa paljon. Kuten siivoukseen. Katteet ovat matalat ja kilpailua riittää, mutta tekemällä työt paremmin ja palkkaamalla lisää työntekijöitä pystyy ajan kanssa skaalan kautta vaurastumaan. Ei se nopeaa ole ja monet eivät sitä edes arvosta, kun ei ole tarpeeksi hieno ala, mutta useimmilla riittää ainakin osaaminen siihen paremmin kuin vaikkapa laadukkaan pelin koodaamiseen.
dubaihin hummustelemaan,ja jos tuuri käy niin saat rikkaan elättäjän
Luo jokin keksintö ja käytä rahat sen kehittämiseen ja lanseeraamiseen. Mieti jotain ongelmaa, joka todella monilla ihmisillä on ja pyri ratkaisemaan se.
En pidä rikastumista kovin tärkeänä, mutta kylläkin sitä, että saa talouden vakaalle pohjalle pitkällä aikavälillä.
Osakkeet. Osta ja myy joka päivä. Jos sijoitat 2000 € osakkeisiin, jotka nousevat vaikka 5 % ja myyt ennen pörssin kiinni menoa, olet rikastunut 100 €. Tietysti verot pois.
Tällä tavalla saat leipää suuhun.
Ala kasvattamaan rotueläimiä. Osta 5000 €:lla vaikkapa viisi mäyräkoiraa, ja teetä pentuja varioiden. Tuotoilla voit kasvattaa geenikantaa.
Osta jonkun konkurssipesän varasto. Myy tuotolla eteenpäin.
Myös ulosottoviraston sivuilla on myytäviä konkurssipesiä.
Osta purkukuntoinen kesämaja. Tuurilla voit saada sellaisen muutamalla tonnilla. Pura se ja rakenna uusi. Voit saada materiaalit puoli ilmaiseksi tori. fi:stä. Tällä tavoin voit tienata kymppitonneja.
Vierailija kirjoitti:
Osta purkukuntoinen kesämaja. Tuurilla voit saada sellaisen muutamalla tonnilla. Pura se ja rakenna uusi. Voit saada materiaalit puoli ilmaiseksi tori. fi:stä. Tällä tavoin voit tienata kymppitonneja.
Remonttitaitoisena tekisin noin joka vuosi. Majan rakentamiseen menee ehkä 2-3 kk, tuotto vastaa koko vuoden palkkatuloja. Perustamalla yrityksen voisin yksityishenkilönä palkata yritykseni rakentamaan majan, ja laskuttaa työstä 30 €/h, joten myyntivoittoveroa ei tarvitsisi maksaa.
Teknisesti majan rakentaminen on hiukan vaativampaa kuin ison leikkimökin.
Ei kestä kiittää ideoinnista!
Vierailija kirjoitti:
Ai viidellä tonnilla sais kesämajan+purkaisi sen+ostaisi materiaalit ja rakentaisi uuden ja tekisi vielä kymppitonnien voiton.... Onnea yritykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Remonttitaitoisena tekisin noin joka vuosi. Majan rakentamiseen menee ehkä 2-3 kk, tuotto vastaa koko vuoden palkkatuloja. Perustamalla yrityksen voisin yksityishenkilönä palkata yritykseni rakentamaan majan, ja laskuttaa työstä 30 €/h, joten myyntivoittoveroa ei tarvitsisi maksaa.
Teknisesti majan rakentaminen on hiukan vaativampaa kuin ison leikkimökin.
Ei kestä kiittää ideoinnista!
Ja mut hei! Alkupääoma on ihan minimi, olen nähnyt majoja myytävän 8000 €:lla. Eli hiukan venyttämällä toi 5000 € voisi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5000 avulla ei kauheasti pysty rikastumaan. Kaikki jotka ovat antaneet neuvoja kuinka ovat tulleet rikkaaksi ovat alussa sijoittaneet perintörahoja noin satatonnia.
Minä olen tullut rikkaaksi ihan sijoittamalla pienistä palkkatuloistani. Ensimmäisen vähänkään merkittävän perinnön sain tänä vuonna, ja sekin jää alle perintöveron rajan.
Niin , mutta olet sijoittanut enemmän kuin 5000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai viidellä tonnilla sais kesämajan+purkaisi sen+ostaisi materiaalit ja rakentaisi uuden ja tekisi vielä kymppitonnien voiton.... Onnea yritykseen.
No joku hipaisusta romahtava läävä voisi olla sen 8000 €. Jos itse purkaa, mitä siihen tarvitaan, kirves? Jätelavan viikkovuokra jätemaksuineen on 800 €. Tietty romut voisi ladata peräkärryyn, jätemaksu olisi noin 200 €.
15 m2 majan rakennusmateriaalit, puut, ikkunat, ovet, kamiina ym. noin 5000 €. Uuden hinta purkuineen ja itse tehtynä noin 15 000 €, tietysti penniä venyttämällä ja kekseliästi.
Majan voi myydä noin 40000€ ja yli, riippuu vähän. Siitähän tulee voittoa tuo 25 000 €. Mukava summa.
Tämän voi tehdä muutamana vuotena, sen jälkeen verottaja katsoo ansiotuloksi.
1) ole nainen
2) hankkiudu humalaan
3) haukkiudu helsingin kaisaniemenpuistoon mieluiten pimeällä ja viikonloppuna.
4) ???
5) olet rikastunut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku hipaisusta romahtava läävä voisi olla sen 8000 €. Jos itse purkaa, mitä siihen tarvitaan, kirves? Jätelavan viikkovuokra jätemaksuineen on 800 €. Tietty romut voisi ladata peräkärryyn, jätemaksu olisi noin 200 €.
15 m2 majan rakennusmateriaalit, puut, ikkunat, ovet, kamiina ym. noin 5000 €. Uuden hinta purkuineen ja itse tehtynä noin 15 000 €, tietysti penniä venyttämällä ja kekseliästi.
Majan voi myydä noin 40000€ ja yli, riippuu vähän. Siitähän tulee voittoa tuo 25 000 €. Mukava summa.
Jaa siis 15000 on sinusta sama kuin 5000.... No voin sulle myydä jotain 5000.. kuhan maksat tuon 15000 minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Majan voi myydä noin 40000€ ja yli, riippuu vähän. Siitähän tulee voittoa tuo 25 000 €. Mukava summa.Jaa siis 15000 on sinusta sama kuin 5000.... No voin sulle myydä jotain 5000.. kuhan maksat tuon 15000 minulle.
Etsit kolme kaveria ja teette kimppaan. Siinä se!
Ja huomasitteko mitä? Koko ketjun ainoa toteutettavissa oleva oikeasti tuottoisa idea oli naisen käsialaa.
Mitä voimme tästä päätellä?
Sen saa tuplattua esim indeksirahastouden keskimääräisellä tuotolla n. 10 vuodessa. Ei liene riittävän nopeaa ap:lle.