Miksi joitakin luullaan nuoremmiksi kuin mitä ovat?
Tulipa vaan mieleeni, kun pe todistin, taas, tilannetta jossa 44v työkaveriani luultiin alle 40v ikäiseksi, useimmat arvelevat n.35v ikäiseksi. Miksi??
Kommentit (23)
Siro ja pienikokoinen. Olen urheillut koko ikäni. Pukeudun klassisen nuorekkaasti. Pitkät, hyväkuntoiset hiukset. Reipas ja utelias elämää kohtaan, iloinen. Nelikymppisenä kysyttiin usein papereita. Nyt 50 plus luullaan usein lapsenlapseni äidiksi ja suut loksahtavat auki kun kerron olevani isoäiti, tosin papereita ei enää kysytä. 🙂
Näytän ikäistäni nuoremmalta, koska olen perinyt äidiltäni rypyttömän sekaihon ja kiltin naaman. Papereita kysellään ja ikääni ihmetellään, vaikka näen peilistä välillä kulahtaneen kurpan mustine silmänalusineen ja ylipainoa on 27 kg. Olen kyllä siinä iässä (35), että osa ikäisistäni näyttää 25- ja osa 45-vuotiailta, geenit ja elämäntavat alkavat todella näkyä.
Geenit minusta. Isän puolen suvussa meitä on useampi. Minua luultiin noin kymmen vuotta nuoremmaksi aina, joskus jopa enemmän. Pukeudun tavallisesti, mutta rennosti. Joskus meikkaan, joskus en. Silmät normaalin kokoiset, hiukset ohuehkot, lihava. Jos olisin hoikka, olisin ihan keskiverto, en ole hento mutten myöskään raskasrakenteinen. Nyt kuuttakymppiä lähestyessä ja vaihdevuosien jo kaukana takana ollessa, on iho alkanut rypistymään, juonteita tulemaan ja hiukset kunnolla harmaantumaan, alan näyttää enempi ikäiseltäni.