Mies epäilee isyyttään
Meillä on kolme lasta ja mies on alkanut epäilemään, koska 16-vuotias poikamme on 192 cm pitkä. Minä olen 164 cm, mies 175 cm ja vanhin poikamme 177 cm. Vanhin poikamme on aina näyttänyt enemmän isältään kuin minulta ja nuorempi poika on taas näyttänyt enemmän minulta, mutta persooniltaan ovat molemmat aika samanlaisia isänsä kanssa. Mitä voisin tehdä? En haluaisi pojalle sanoa isän epäilevän isyyttä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ei tee tuollaista isyys-testiä heti alussa. Jos nainen antaa minulle niin on kyllä suuri vaara että se antaa kenelle vain joten ihan hyvä olisi kartoittaa ettei joudu ominaan elättämään vaikkapa mahdollisesti ympäri maata tai maailmaa reissanneen naisen eri miehillä siiteskeltyjä jälkeläisiä. Senkin voi tietenkin tehdä jos haluaa, mutta reilupeli pitää kuitenkin olla. Muutenkin olisi aika ikävä yllätys jos synnytyslaitoksella naisesta pukkaa tummaa lasta noin ilman mitään rasistisia sarvia tai hampaita.
Muuten en ota kantaa mutta kiitoksia sanasta ”siiteskeltyjä”’ 😂😂
Siiteskelyssä on sellaista rentoa holtittomuutta ja vaivattomuutta - ikäänkuin ei tulisi edes hiki.
Ohis, mutta tiedän tapauksen jossa lasten vakavia, jopa kuolemaan johtaneita perinnöllisiä sairauksia tutkittaessa huomattiin, ettei isä ole yhden lapsen isä. Kaikilta muilta lapsilta löytyi kyseinen geenivirhe. "Isä" oli totta kai tyytyväinen.
Naurettavia neuvoja nämä "tee testi ja lähde sitten." Joko lähtee heti tai tekee testin ja jää. Niin sanottu vahinko on jo tapahtunut ja sen joko hyväksyy tai ei. Pääsee yli tai ei.
Pitäisikö näiden neuvojien puolisoidenkin joka kerta olla lähtemässä, kun neuvoja itse epäilee jostain, ihan mistä vain... kun se luottamuskin on jo mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Naurettavia neuvoja nämä "tee testi ja lähde sitten." Joko lähtee heti tai tekee testin ja jää. Niin sanottu vahinko on jo tapahtunut ja sen joko hyväksyy tai ei. Pääsee yli tai ei.
Pitäisikö näiden neuvojien puolisoidenkin joka kerta olla lähtemässä, kun neuvoja itse epäilee jostain, ihan mistä vain... kun se luottamuskin on jo mennyt?
Mies joka epäilee vaimoa uskottomuudesta on itse uskoton.
Eli tuollaisen miehen kanssa ei kannata yhdenkään naisen aikaansa hukata.
Mitähän mies olisi mieltä jos vaimo keksisi ettå naapurin poika on selvästi oman aviomiehen poika ja vaatisi isyystestiä. Ihan varmasti aviomies teettåisi testin tuosta vaan ja ei muistaisi asiaa ollenkaan ja olisi niin kuin ennenkin? No eipä varmasti siinä suhteessa enää olisi.
Mutta naiset muistakaa: jos mies epäilee omaa isyyttään niin hän on itse pettånyt 100% varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Isyystesti. Yksinkertaisesti. Tsemppiä.
Ei voi. Kato jos ei luota sanaan, niin voi painuu muualle. Sehän on niin väärin. Tämäki maa on täynnä lapsia joiden isä on ihan joku muu oikeasti. Pitäs olla pakollinen toi testi, kun lapsi syntyy. Samantien testiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ei tee tuollaista isyys-testiä heti alussa. Jos nainen antaa minulle niin on kyllä suuri vaara että se antaa kenelle vain joten ihan hyvä olisi kartoittaa ettei joudu ominaan elättämään vaikkapa mahdollisesti ympäri maata tai maailmaa reissanneen naisen eri miehillä siiteskeltyjä jälkeläisiä. Senkin voi tietenkin tehdä jos haluaa, mutta reilupeli pitää kuitenkin olla. Muutenkin olisi aika ikävä yllätys jos synnytyslaitoksella naisesta pukkaa tummaa lasta noin ilman mitään rasistisia sarvia tai hampaita.
Voi jestas, ois vissiin pitäny mun miehen teettää testi, kun laps olikin valkoinen! :D Hän sitten yksivuotiaana alkoi tummenemaan siinä määrin, ettei ollu niin epäilyttävää.
Tämähän ei tarkoita sitä että isät eivät tietäisi etteivät ole biologisia isiä.... Aina löytyy niitäkin, mutta kaikki tapaukset jotka itse tiedän, niin isä tietää kyllä ettei ole bioisä, mutta silti on isänä lapselle.