Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hemmottelet miestä?

Vierailija
25.08.2019 |

Yllätyslahjoja tai jotain muuta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imen aamulla kul.lin ja kassit tyhjiksi. Kuulemma parasta hemmottelua.

Yön yli hautoneen hikisen ja kusisen munan. yök.

Vierailija
22/30 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisen valjuksi jäi tämä ketju. Eikö naiset hemmottele miehiään?

Missä tasa-arvo?

Mitä tällä on tasa-arvon kanssa tekemistä. Hemmottelevatko miehet naisiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40___ kirjoitti:

Annan hänelle omaa rauhaa kotona/mökillä päivän tai pari, vien yllättäen kahvin tai voileivän hänelle kun askartelee autotallissa, yllätyssuihinotto tai peppuseksin tarjoaminen, lämmitän saunalla kylpypaljun ja tarjoilen juoman ja pikkusikarin kun ukko rauhoittuu järvimaisemaa katsellen.

Sen verran olen vuosien saatossa oppinut, että miehen hemmotteluun ei kannata miettiä asioita mistä itse pitäisin, vaan koittaa ajatella asiaa enemmän saajan vinkkelistä. Eli ei ainakaan mitään jäykkiä hienostoravintola- tai teatterireissuja tms. mitä tekisin tyttöporukalla.

Pienet jutut tuntuvat toimivan paljon paremmin.

Miehesi on kyllä onnen pekka. Kirjoituksesi oikein huokuu hyvää parisuhdetta ja toisen pyyteetöntä huomioonottamista, eikä kyseessä ole edes isot asiat vaan pienet jutut, joihin kuka tahansa pystyisi. Lukekaapa naiset tämä teksti ajatuksella, jos jokainen vaimo olisi tuollainen niin liekkö olisi yhtään avioeroa tässä maassa.

Ottasi eron heti jos pitäisi ruveta anaalia antamaan! Vai on anaali pieni juttu, työnnä kuule itse vaikka kurkku perseeseesi.

Vierailija
24/30 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostan karkkipussin. Aika vaikea hemmotella tuota miestä, on iloinen kun on seksiä ja pääsee halutessaan kalaan ja kavereita moikkaamaan.

Vierailija
25/30 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisen valjuksi jäi tämä ketju. Eikö naiset hemmottele miehiään?

Missä tasa-arvo?

No eivät tietenkään. Ei nainen osaa ajatella, että suhteen toisella osapulella voi olla tunteita. Nainen asettaa itsensä narsismissaan automaattisesti aina siihen saamapuolelle, jolle pitää viedä kukkia ja muita, lahjoja, pitää kehua ja hieroa, antaa läheisyyttä, muistaa vuosipäivänä yms. Sitten kun naiselta kysytään, että miten kehut miestäsi, niin suurin osa sanoo, että ei mun mies mitään kehuja tarvitse, sehän on mies. Suhteen vuosipäivänä nainen olettaa automaattisesti saamapuoli, jota mies hemmottellee tai muuten on myrsky irti. Jokainen nainen on jonkin verran narsisti

Vierailija
26/30 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan suolakurkkuja kaupasta, kun hän tulee poikien illasta kotiin aamulla.

Hän saa myös tehdä voileipiä, koska niihinkin löytyy aineet kaapista.

Hän ei itse hemmottele minua mitenkään. Eihän omaa (toistaiseksi) akkaansa tarvitse hemmotella.

Pääasia, että itsensä ei tarvitse tehdä muuta kuin kuorsata sohvalla. Ihania pikku juttuja, kiäh kihiihii!!

Vierailija
27/30 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40___ kirjoitti:

Annan hänelle omaa rauhaa kotona/mökillä päivän tai pari, vien yllättäen kahvin tai voileivän hänelle kun askartelee autotallissa, yllätyssuihinotto tai peppuseksin tarjoaminen, lämmitän saunalla kylpypaljun ja tarjoilen juoman ja pikkusikarin kun ukko rauhoittuu järvimaisemaa katsellen.

Sen verran olen vuosien saatossa oppinut, että miehen hemmotteluun ei kannata miettiä asioita mistä itse pitäisin, vaan koittaa ajatella asiaa enemmän saajan vinkkelistä. Eli ei ainakaan mitään jäykkiä hienostoravintola- tai teatterireissuja tms. mitä tekisin tyttöporukalla.

Pienet jutut tuntuvat toimivan paljon paremmin.

Vai ihan persepanoa tarjoat.  Taidat olla mies.

Tämä on kyllä jännä että monet kokevat anaaliseksin joksikin ihan ihmeelliseksi, naiselle vastenmieliseksi asiaksi. Sinä saat toku niin ajatellakin, mutta ihan oikeasti jotkut harrastavat sitä mielellään eivätkä koe miksikään isoksi asiaksi. Uskoisin että aika peruskauraa monessakin suomalaisessa makkarissa.

T. Nainen joka pitää myös peppuseksist ja pyytää sitä silloin tällöin.

Vierailija
28/30 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hemmotellaan puolin ja toisin.Itse hemmottelen miestäni tekemällä sillon tällön pihvi illallisia.Kun tiedän että on ollut rankka ja pitkä päivä ja kotiutuu kenties vasta mun nukkumaan menon jälkeen teen kerrosleipiä tai muuta vastaavaa mitä voi syödä ennen kun pötkähtää mun viereen.Ja kyllä meillä mies tykkää myös kylpylälomista semmoinen syksylle varattuna...

Vierailija
29/30 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron päätä, niskaa tai jalkapohjia, ostan jotain hänen herkkuaan, nauhoitan suosikkiohjelmiaan, laitan illalla hänelle kahvin valmiiksi..

Vierailija
30/30 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän riitä, että on aina puhtaat ja silitetyt vaatteet, ruokaa pöydässä, puhtaat lakanat ja koti siivottu. Hän saa mennä ja harrastaa niin paljon kuin haluaa. Tähän täysihoitolaan palaa mielellään.

Vastaa kuitenkin rehellisesti: palaatko sinä?