Vieläkö on jäljellä aktiivisia hyvän mielen keskustelupalstoja?
Sellaisia leppoisia paikkoja kuten ennen muinoin oli. Siellä käytiin yhdessä läpi kaikki asiat aiheesta riippumatta hyvässä hengessä, turhia trolleja ei ollut eikä varsinkaan mitään perhanan tyhmää peukutussysteemiä, joka pilaa tunnelman kuin tunnelman.
Vieläkö näitä löytyy?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia leppoisia paikkoja kuten ennen muinoin oli. Siellä käytiin yhdessä läpi kaikki asiat aiheesta riippumatta hyvässä hengessä, turhia trolleja ei ollut eikä varsinkaan mitään perhanan tyhmää peukutussysteemiä, joka pilaa tunnelman kuin tunnelman.
Vieläkö näitä löytyy?
Häivy. Sinne tuuliselle palstalles.
Kannattanee alkaa harrastaa jotain ja sen jälkeen siirtyä harrastukseen liittyvään keskusteluryhmään.
Nämä ovat siirtyneet Facebookiin. Olen useammassakin ryhmässä missä henki on hyvä :)
Hiekkalaatikko oli aikanaan ihana palsta.
Vieläkin välillä mietin mitä sen joillekin kirjoittajille kuuluu. Ja muistan nimimerkkejä ja tarinoitaan vaikka siellä kävin siis joskus 15 vuotta sitten🤗
Palstan ylläpitäjillä oli hyvä linjaus nettiketin noudattamiseen.
Onko täällä muita "hiekkisläisiä"
Kurko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö näitä löytyy?
Häivy. Sinne tuuliselle palstalles.
Kiitos, oikein mielellään. Viestistäsi kuitenkin unohtui linkki tälle ehdottamallesi "tuuliselle palstalle". Voisitko ystävällisesti laittaa sen uudestaan?
- ap
Hiekkalaatikon olemassaolosta en ole edes tiennyt, vaikka olen lähes 20 vuotta keskustellut eri palstoilla. Itse kaipaan Voimahalia ja vanhaa Nyt-liitteen keskustelupalstaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattanee alkaa harrastaa jotain ja sen jälkeen siirtyä harrastukseen liittyvään keskusteluryhmään.
Sellaisissa tuli aikoinaan käytyä, mutta harmillisesti molemmat ovat jo kuivuneet kasaan. Viestejä tulee koko sivustolle päivässä kourallinen, seuraamilleni osiolle muutaman kuukauden välien. Ikävä juttu, porukka oli harvinaisen mukavaa ja juttu luisti :(
m urhainfo