Suolakurkku on PAHAA ! Miksi sitä pitää tunkea joka paikkaan?
Taaskin oli oikein herkullisen näköinen patonki.... mutta sisälle piilotettuna oksettavaa suolakurkkua! Ja vaikka ne nyppii pois, on se kuvottava suolakurkun löyhkä tarttunut koko patonkiin! HYH!
Kommentit (54)
Ai olet alaikäinen kun pitää ruuasta nirsoilla?
Olen kyllä taipuvainen olemaan samaa mieltä! Suolakurkkuja ei pitäisi piilottaa sämpylöihin ja patonkeihin. Se tunne, kun se rakenteeltaan löllö, pistävän etikkainen kurkku yllättäen tirskahtaa sämpylästä... ghhhh
Jossain ateriassa, kuten pyttipannussa kun näkee mitä siinä lautasen reunalla on, voin jopa maistaa. Mut joo, mitkään etikkasäilykkeet ei vaan ole mun juttu.
Suolakurkkua en ole koskaan saanut, mutta maustekurkkua kyllä, onneksi tykkään siitä.
Vinkki: kannattaa kysyä, jos ostaa patongin myyntipisteestä tai lukea tuoteseloste.
Mielestäni kahvi haisee kuvottavalle ja 99,99 prosenttia suomalaisista juo haisukahvia.
Makukysymyksistä ei voi kiistellä. Sinä et ehkä pidä suolakurkuista, mutta meistä moni rakastaa niitä! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Suolakurkkua en ole koskaan saanut, mutta maustekurkkua kyllä, onneksi tykkään siitä.
Ärsyttää tosiaan, kun jotkut kutsuvat kaikkea säilyttyä kurkkua ”suolakurkuksi”, vaikka useimmiten kyseessä on maustekurkku jonka hallitseva mauste ei suinkaan ole suola, vaan ihana makeutettu etikka!
Aidot suolakurkut ovat herkkua, mutta sokeri-etikkaliemessä pilatut epäterveellistä sotkua.
Minä taas en ymmärrä, miksi ananasta laitetaan pitsan täytteeksi, mutta makunsa kullakin.😉
Vierailija kirjoitti:
Aidot suolakurkut ovat herkkua, mutta sokeri-etikkaliemessä pilatut epäterveellistä sotkua.
Ja tälle on jotkut objektiiviset perusteet?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä, miksi ananasta laitetaan pitsan täytteeksi, mutta makunsa kullakin.😉
Harvemmin ananas on piilottu sinne! Se näkyy pizzan nimessä. Mutta patonkeja ei nimetä "kinkkujuustosuolakurkkupatongeiksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin ananas on piilottu sinne! Se näkyy pizzan nimessä. Mutta patonkeja ei nimetä "kinkkujuustosuolakurkkupatongeiksi".
Et sitten tuoteselosteesta ole kuullut.
Suola/maustekurkku on suurin herkku mitä voileipään voi laittaa. Ostan aina silloin kun haluan erityisesti herkutella. Kummalliset mieltymykset jos tämä herkku ei maistu.
Suolakurkkuja käytetään oikeastaan aika vähän. Myrttisellä on myös hyviä ja suolakurkkuja. Maustekurkkuja sen sijaan on paljon , ja niissä eri makuja. Yleensä itse pidän maustekurkuista ( ja suolakurkuista, borssrin ja smetanan kanssa ) mutta eivät kaikki maustekurkut ole makuuni.
Se etikkaisuus tasapainottaa monen ruoan makua.
Enemmän ärsyttää keitetty kananmuna jemmattuna leipään. Onneksi suosikkilahvilassani omistaja tekee minulle omat lohileivät ilman kananmunaa.
Vierailija kirjoitti:
Suolakurkkuja käytetään oikeastaan aika vähän. Myrttisellä on myös hyviä ja suolakurkkuja. Maustekurkkuja sen sijaan on paljon , ja niissä eri makuja. Yleensä itse pidän maustekurkuista ( ja suolakurkuista, borssrin ja smetanan kanssa ) mutta eivät kaikki maustekurkut ole makuuni.
Myrttisen valkosipulikurkut, hunaja ja smetana ovat herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: kannattaa kysyä, jos ostaa patongin myyntipisteestä tai lukea tuoteseloste.
Mielestäni kahvi haisee kuvottavalle ja 99,99 prosenttia suomalaisista juo haisukahvia.
Miksi pitää pilata muuten fiksu kommentti tuollaisella paskapuheella? Ihan varmasti ei 99,99% eli 9999 kymmenestä tuhannesta suomalaisesta juo kahvia. Tuo tarkoittaisi, että koko Suomessa olisi yhteensä vain noin 552 ihmistä, jotka eivät juo kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Ai olet alaikäinen kun pitää ruuasta nirsoilla?
Ei me eletä missään sotavuosissa tai pula-ajassa, joten kyllä todellakin saa nirsoilla eikä ole pakko syödä p_askaa.
Kuka tykkää mistäkin. Itseäni taas ärsyttää, jos patongissa tms. on margariinia. Ihana patonki täytteineen on ihan pilalla, kun se maistuu kokonaan joltain margariinilta. Ihan turha tuote jossain täytetyssä leivässä muutenkin.
Niinpä!!