Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa, kun suurin osa nykypäivän homoista on niin stereotyyppisen neitimäisiä :(

Vierailija
24.08.2019 |

Niinkuin Boeliukset, Niko Saariset yms..Missä ovat sellaset vanhan ajan maskuliiniset homoseksuaaliset luokkaa Touko Laaksonen tai Rock Hudson? Antti Holma on tosin hyvä poikkeus.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä homona allekirjoita sitä, että neitimäiset homot olisivat jotenkin pieni vähemmistö. Sanoisin enemmänkin, että vähintään puolet homoista on tavalla tai toisella ”homomaisia”.

Monet homot ovat jo lapsena selvästi heteropoikia feminiinisempiä. Ennen vanhaan homot kasvoivat ulos tyttöilystä, mutta nyt Tuure Boeliukset ja muut transhömpötykset valitettavasti rohkaisevat neitimäisen käytöksen jatkamista.

Vierailija
22/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sinua harmittaa? Haluatko maskuliinisemman kumppanin? Et varmaan kuitenkaan ole seuraa hakemassa julkkishomojen joukosta. Tavallisia homoja on joka lähtöön, myös miehekkäitä.

Eikun ärsyttää vaan, että siitä homoudesta pitää vielä nostaa niin iso numero ja korostaa sitä joka tapauksessa. Tekisivät näin niinkuin Holma tai Hudson tai Tom aikoinaan, eivät tuo sitä kokoaikaa esille :O

-AP

Huoh, taidat olla melko vanha pieru itse, joka ei selkeästi omassa arkielämässä tunne yhtään homoa.

No, tunnen kyllä yhden, ja se on just tollanen stereotyyppimäinen, meikkaa vielä enemmän kuin minä itse, vaikka itekkin meikkaan paljon :(

-AP

Miksi itselläsi neitimäisyys ja meikkaaminen on hyve mutta homoilla ei. Jos näet naisellisuuden paheena niin miksi et itse pukeudu verkkareihin ja lopeta meikkaamista. Kai nyt noudatat itse niitä odotuksia mitä asetat muille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään antipatioita heitä kohtaan, mutta muutamilla se kikatus ja "neiteily"..

Kaikilla ihmisillä on epämiellyttäviä toimintatapoja. Sinullakin.

Vierailija
24/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän yskän, kyse taitaa olla lähinnä teeskennellystä puhetavasta ja kimityksestä, mikä ärsyttää? Sama täällä. Ihan samaan tapaan tosin ottaa päähän esimerkiksi nuorten naisten vastaava bimboilu, kun esitetään muille jotain Marilyniä. Arvostan moninkertaisesti enemmän aitoa, luonnollista puheääntä kuin draaman kaarta lisäävää kiekumista. Tilanteesta, sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta viis.

Se on kyllä jännä, että näyttelijät osaavat näytellä heteroa. Esim. tuo Matt Bomer vetää ihan uskottavasti normimiehenä elokuvissa ja sarjoissa, mutta kun häntä haastatellaan omana itsenään, ihanasti tulee homokliseitä toisen perään ja on niin suloinen höpöhomo kun olla voi.

Vierailija
25/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

John wayne

Höpö höpö. Wayne oli kolme kertaa naimisissa ja 7 lapsen isä. Ei mikään homo.