Tulkaa joku juttelemaan yksinäiselle..
..ennen minulla oli paljon ystäviä keiden kanssa viettää aikaa jutella, mutta sitten elämä tuli kaikilla tielle. Puolisoista tulee ykkös prioriteetteja, ja ystäville on aikaa vain hätäisesti kahvilla käymiseen kerran vuodessa jos sitäkään. Sitten tulee lapsia ja ei ole aikaa enää yhtään - paitsi silloin ku he itse kaipaavat sankoa, johon purkaa pahaa oloaan. Sen jälkeen helpottaa ja keskitytään vain perheeseen.
Minullakin on lapsia, miestä ei enää ole.
Työ ei ole tyydyttävää.
Nyt istun yksin kotona ensimmäisen kerran kahteen kuukauteen, ja kaadan vain salmaria lasiin. Alkoholi ei ole lääke pahaan oloon, päin vastoin, mutta en enää jaksa välittää.
Mitäs teidän iltaan?
Kommentit (63)
Jekkua ja nemiroffia. Pääseeks kettu koloon?
Tultiin juuri lasten kanssa tuttavien luota. Haluan levähtää hetken. Pojan kanssa ruvetaan varmaan kohta katsomaan Star Trekiä. Tytär höpöttää Facetimellä ulkomaille kaverilleen. Hän meinaa etsiä minulle kissan, koska kuulemma tarvitsen sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdehelvetti. Oletko katsonut Ruusujen Sota elokuvan. Vähän samanlainen meininki.
En ole katsonut, mutta termi "parisuhdehelvetti" on tuttu. Itketkö jossain pimeässä huoneessa yksin vai lähtikö ukko ulos luimistelemaan loukattuaan sinua jälleen kerran?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tultiin juuri lasten kanssa tuttavien luota. Haluan levähtää hetken. Pojan kanssa ruvetaan varmaan kohta katsomaan Star Trekiä. Tytär höpöttää Facetimellä ulkomaille kaverilleen. Hän meinaa etsiä minulle kissan, koska kuulemma tarvitsen sellaisen.
Kissat on kyllä ihania. Itselläni niitä on neljä. Ja nyt kuulostan entistä säälittävämmältä :'D
Ap
Miten olisi uusi parisuhde? Tai uusi harrastus, josta löytyisi uusia ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdehelvetti. Oletko katsonut Ruusujen Sota elokuvan. Vähän samanlainen meininki.
En ole katsonut, mutta termi "parisuhdehelvetti" on tuttu. Itketkö jossain pimeässä huoneessa yksin vai lähtikö ukko ulos luimistelemaan loukattuaan sinua jälleen kerran?
Ap
Emme ole heterosuhteessa. Onneksi hän lähti pois omaan kotiinsa. Saadaan sykkeet tasoitettua. Vaikea avautua sen paremmin tunnistettavuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi uusi parisuhde? Tai uusi harrastus, josta löytyisi uusia ystäviä?
Ei mulla oo aikaa tapailla ketään. Lapset ovat lähes aina kotona, niinkuin aloituksessa mainitsin niin nyt ovat ekan kerran kahteen kuukauteen pois (isällään). Muuten näkevät isäänsä vain päiväseltään kun tämä käy meillä kylässä.
Sitä paitsi: millainen mies haluaa naista, jolla on jo lapsia? Oikeasti? Itse en ainakaan halua miestä, jolla on lapsia, joten ymmärrettävää, etten minäkään olisi kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat on kyllä ihania. Itselläni niitä on neljä. Ja nyt kuulostan entistä säälittävämmältä :'D
Ap
Enpä säälittäväksi tiedä sinua nimittää, jos joku kissa on sinut kerta hyväksynyt. Tyttärellä nyt kova selitys päällä, että tarvitsen kissan koska asun yksin ja yksinäisiä kissojakin on. Yritän selittää, että minulla on joskus viikon työmatkoja ja kissalle voi olla hankala löytää hoitajaa, mutta vastusteluni ei nyt paina mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Emme ole heterosuhteessa. Onneksi hän lähti pois omaan kotiinsa. Saadaan sykkeet tasoitettua. Vaikea avautua sen paremmin tunnistettavuuden takia.
Ahaa. Minullekin voisi passata paremmin parisuhde, jossa molemmilla osapuolilla olisi omat kodit. Paitsi sitten joku sanoo, että se tekee lapsille hallaa.
Mitä meinasit loppuillan?
Ap
Onko sun lapset isoja jo, joiden kanssa voi puhua "vakaviakin"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse.
Ap
Entäs takakoloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Enpä säälittäväksi tiedä sinua nimittää, jos joku kissa on sinut kerta hyväksynyt. Tyttärellä nyt kova selitys päällä, että tarvitsen kissan koska asun yksin ja yksinäisiä kissojakin on. Yritän selittää, että minulla on joskus viikon työmatkoja ja kissalle voi olla hankala löytää hoitajaa, mutta vastusteluni ei nyt paina mitään.
Kissalle on oman kokemukseni mukaan helpompi löytää hoitaja kuin koiralle. Jopa lapsi on haastavampi saada hoitoon :'D
Kissat on kyllä mukavia eläimiä. Pienestä koirasta haaveilen myös, jonka kanssa käydä lenkillä ja metsässä kävelemässä. Kaksi vuotta sitten koirani kuoli (lapinkoira) ja nyt alkanut tuntumaan, että ehkä uusi koira olisi tervetullut perheeseemme. Tällä kertaa fyysisesti pienempi koira, jotta lapsetkin voivat paremmin ulkoiluttaa.
Oletko sinä muuten yksinäinen? Kerroit asuvasi yksin, mutta se ei vielä kerro sitä, oletko yksinäinen. Ehkä, kun lapsesi kokee sinun tarvitsevan lemmikin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ahaa. Minullekin voisi passata paremmin parisuhde, jossa molemmilla osapuolilla olisi omat kodit. Paitsi sitten joku sanoo, että se tekee lapsille hallaa.
Ap
Ajattelin lähteä ostamaan lonkeroa kaupasta ja jotain ruokaa varalle jos edes maistuu. Katson varmaan sitten jonkun leffan ja nautin hiljaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Eivät. Nuorempi aloitti nyt esikoulun ja vanhempi meni tokalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse.
Ap
Entäs takakoloon?
No et pääse mihinkään koloon :D deal with it!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät. Nuorempi aloitti nyt esikoulun ja vanhempi meni tokalle.
Ap
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ajattelin lähteä ostamaan lonkeroa kaupasta ja jotain ruokaa varalle jos edes maistuu. Katson varmaan sitten jonkun leffan ja nautin hiljaisuudesta.
Mulla kolmas salmari-pepsi drinkki menossa. Tiedän, ällöä. Katson Grey's Anatomya viaplaysta.
Ap
Mulla kanssa yksinäistä, valkkaria lasissa, harvinaista. Koira on kaverina, tytär isällään. Tykkään nettideittiajatuksesta ja ennen ne toimivatkin mutta nykyään kukaan ei suostu juttelemaan, tapaamaan pitäisi lähteä kymmenien kilometrien päähän ilman mitään taustatietoja, kuka oikeasti viitsii?
Minulla olisi aikaa seurustelulle omista asunnoista käsin ja olen varma että sopivia kumppaneitakin olisi pilvin pimein mutta heihin ei vaan saa yhteyttä. Olen aika introvertti luonne ja sosiaalisesti raskaassa työssä joten kummoista kaveripiiriä ei ole ollut koskaan enkä sinänsä haluaisikaan, mutta on se silti kurjaa että saa aina olemaan yksin vapaa-ajalla eritoten kun koen että minulla olisi toiselle kaltaiselleni paljon annettavaa.