Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi hitsin pieksut!

29.05.2006 |

Aloitimme ICSI-hoidot yskityisellä ja kävin ostamassa ekat lääkkeet (sumute ja piikki) jotka maksoivat meilein 500 euroa?????!!!! Olin aivan järkyttynyt hinnasta.

Olemme hoidossa yksityisellä. Olisiko lääkkeet halvemmat julkisen puolen kautta? Nyt alkoi kaduttaa, että menimme suoraan yksityiselle emmkä jääneet jonottamaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sazi! Kyllä lääkkeet ovat samanhintaisia kaikille, oli sitten yksityisellä hoidossa tai julkisella. Mutta lääkekattohan menee pian rikki, olikos se jotain 612 euroa, niin sen jälkeen lääkkeet ilmaisia (paitsi omavastuu-osuus 1,50).

Vierailija
2/5 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet on ihan saman hintasia julkisella kuin yksityisellä, hoidot on vaan yksityisellä kalliimmat. Maksukaton (jotain yli 600) täytyttyä saat lääkkeet ilmaiseksi vuoden loppuun asti, vai olikohan että pitää joku pieni summa maksaa aina, en muista tän vuoden osalta. Tsemppiä kovasti hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en olekaan ollut kertaheitolla lähellä kulukattoa:) Uskomattoman hintaisia litkuja!

Tuleeko sen sumutteen, joku synarela tai vastaava, olla jääkaapissa? Siinä ohjeessa sanotaan alle +25.

Vierailija
4/5 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit sitten yksityisellä tai julkisella hoidossa. Lohduta itseäsi sillä, että enää tarvitsee pistää vähän reilu satanen haisemaan ja saat loppuvuoden korvattavat lääkkeet melkein ilmaiseksi. Tai toivotaan tietysti mieluummin, ettet joutuisi lisää hoitoja käymään, mutta jos joudut niin ainakin ne tulee tämän vuoden aikana halvemmiksi. Plussapeukkuja toivottaa

nimim. Jostain oon itsekin yrittänyt etsiä 2. IVF:n hyviä puolia ;-)

Vierailija
5/5 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nähnyt noita toisten vastauksia ennenkuin olin omani jo kirjoittanut. Ja siinähän on tasan samat asiat kuin toiset jo kertoivat. Näyttää höhlältä, mutta eipä auta. Ainakin sait vastauksesi oikein moneen kertaan :-)