Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat tuntemasi rehtorit? Rikkaita, seksikkäitä, komeita?

Vierailija
24.08.2019 |

Minä olen ihastunut lapseni koulun rehtoriin. Hän on reilu 40v, komea ja pitkä. Olen tavannut hänet muutaman kerran, ja jotenkin minulle on jäänyt sellainen olo, että hän voisi olla kiinnostunut minusta. En tiedä. Olen aika sekaisin, mietin häntä jatkuvasti. Työskentelen tällä hetkellä osa-aikaisesti, ja olenkin miettinyt, että alkaisin tehdä sijaisuuksia tuossa koulussa. Omat lapseni ovat (2) alaluokilla, heitä ei haittaisi. Itse olen siis eronnut, tästä rehtorista en tiedä. Mitä teen? Tekisinkö jonkunlaisen aloitteen?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävän mies on rehtori. Tosi fiksu, komeakin, ei tuhlaile rahaa, vaan asuu vaatimattomasti. Säästöjä on. Sellainen mies, joka ei ikinä edes katsoisi sinuun, Ap.

Vierailija
42/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra jestas oot tyhmä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tarina on tällainen: Aloitin nuorena koulunkäynnin ohjaajana koulussa. Ihastuin rehtoriin, joka oli tuolloin perheellinen mies. Heille tuli ero, ei minun syystäni, ja aloimme jutella rehtorin kanssa enemmän ja enemmän. Tapailimme salaa jonkun kuukauden, sitten tulimme kaapista ulos. Nykyään olemme naimisissa, meillä on lapsi ja olemme onnellisia. En ole enää töissä hänen koulussaan, vaan olen kotiäitinä.

Vierailija
44/44 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan kirjoittaa kauniisti yläasteen rehtoristani. Hän oli/on pienikokoinen kovaääninen sekä äkäinen nainen joka oli aina omasta mielestään oikeassa ja muut väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi