Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat tuntemasi rehtorit? Rikkaita, seksikkäitä, komeita?

Vierailija
24.08.2019 |

Minä olen ihastunut lapseni koulun rehtoriin. Hän on reilu 40v, komea ja pitkä. Olen tavannut hänet muutaman kerran, ja jotenkin minulle on jäänyt sellainen olo, että hän voisi olla kiinnostunut minusta. En tiedä. Olen aika sekaisin, mietin häntä jatkuvasti. Työskentelen tällä hetkellä osa-aikaisesti, ja olenkin miettinyt, että alkaisin tehdä sijaisuuksia tuossa koulussa. Omat lapseni ovat (2) alaluokilla, heitä ei haittaisi. Itse olen siis eronnut, tästä rehtorista en tiedä. Mitä teen? Tekisinkö jonkunlaisen aloitteen?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehtorin keskimääräinen palkka 5100 euroa/kk.

Ei ole häävi.

Vierailija
22/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapipoisia kontrollihirmujahan ne yleensä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hyvätuloinen on, mutta älä nyt herranjestas ala perhettä rikkomaan!

Emmehän tiedä, onko tällä perhettä. Ja eihän ap automaattisesti saisi tätä eroamaan.

Vierailija
24/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että on kahden koulun rehtori, silloin palkkakin alkaa olla jo tosi hyvä. Raha ei saa ratkaista elämässä kaikkea, joten älä ala perhettä rikkomaan. Silti uskon kyllä, että reksin ei kiinnosta osa-aikatyössä käydä yh. Sori.

Vierailija
25/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehtorin palkka ei ole suuri. Jollei perittyä omaisuutta ole, niin ei voi kehua.

Kunnan työntekijä, joten palkka sen mukainen

Yliopiston rehtori  = 20000 eur/kk

amk-rehtori = 12000 eur/kk

lukio rehtori = 7000 eur/kk

koulun rehtori = 6000 eur/kk

Vierailija
26/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kuulin kaverilta, että on sillä perhe. Opettajavaimo toisella paikkakunnalla ja ilmeisesti lapsi. Itse asuu viikot täällä, missä työt ovat. Veikkaan että on lumeavioliitto.

T. Ap

Vierailija
27/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehtorin palkka ei ole suuri. Jollei perittyä omaisuutta ole, niin ei voi kehua.

Kunnan työntekijä, joten palkka sen mukainen

Yliopiston rehtori  = 20000 eur/kk

amk-rehtori = 12000 eur/kk

lukio rehtori = 7000 eur/kk

koulun rehtori = 6000 eur/kk

Jep. Ja kahden koulun hallinnollinen johtaja saa siitä korvauksen myös.

Vierailija
28/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin paljon entistä opettajaani, josta tuli sittemmin koulun rehtori. Olin ihastunut häneen. Huumorintajuinen, pitkä ja roteva, siihen aikaan nuori mies. Mietin siksi, että hän poistui hiljattain oman käden kautta. Syytä saan tuskin koskaan tietää. Hänestä huhuttiin joskus tiettyjä juttuja, mutta mistä sitä tietää mikä on totta ja mikä ei.

Vierailija
29/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Kuulin kaverilta, että on sillä perhe. Opettajavaimo toisella paikkakunnalla ja ilmeisesti lapsi. Itse asuu viikot täällä, missä työt ovat. Veikkaan että on lumeavioliitto.

T. Ap

Selkeä provo..

Vierailija
30/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diiva kuikelo ja erikoisuudentavoittelija pakkomielteisine pyöräilyineen ja Laoseineen.

Vierailija
31/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä reksi hyvä saalis on. Jos siis on mukava ja kiltti myös.

Vierailija
32/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diiva kuikelo ja erikoisuudentavoittelija pakkomielteisine pyöräilyineen ja Laoseineen.

Onko hänellä joku pakkomielle matkustaa Laosiin?

Vierailija
33/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin peruskouluaikaisia reksejä, niin h**vetin tyhmiä.

Vierailija
34/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta onneksi sinä olet todella fiksu.

Vierailija
35/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehtorit eivät voi olla komeita, mutta karismaattisia.

Vierailija
36/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastemme koulujen reksit ja ex-reksit:

1. Roteva, vanttera pitkä nainen. Eikös semmoisista sanota kiertoilmauksena että ”komea nainen”? Eli hän oli komea.

2. Lähes kuusikymppinen ikisinkku, hersyvä nauru, käytti aina korkkareita ja melko lyhyitä hameita

3. Reippaan oloinen sporttinen nuori nainen, jolla oli koko ajan kehitysideoita ja Wilmaan tunki tiedotteita tiheällä tahdilla

4. Vanha mies. Just semmoinen vakosamettihousut ja ruskea nahkasalkku -tyyppinen. Ihan asiallisesti hommat hoiti.

5. Kehittäjämies. Ponnaritukkainen about viisikymppinen mies, joka halusi kehittää kans kaikkea uusiksi. Avoimesti homo. Muutti Saksaan miehensä kanssa johonkin kehitetään oppimista -systeemiin töihin mennäkseen. Puoliso oli ravintola-alalla. Hyvä tyyppi tosin innokas.

6. Vastavalmistunut mitäänsanomaton kiltin oloinen nainen oli ponnarimiehen virassa siihen asti kun seuraavana vuonna tuli rehtoriksi keski-ikäinen päättäväinen rouva, ja koulussa alettiin kehittää juttuja ihan eri suuntaan.

Että joo, kyllä niissä on komeitakin. Iske vaan joku rehtori.

Vierailija
37/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Elämäm koululainen

Vierailija
38/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo otsikon kysymys liittyy sinun tilanteeseesi? Eiväthän minun tuntemani rehtorit vaikuta mitenkään siihen, onko lastesi koulun rehtori sinusta kiinnostunut.

Mietin vaan, että millaisia ovat. Onko esim hyvätuloinen? En ole rahan perässä, mutta kiinnostaa vaan. On hänellä kai perhettä, mutta koska on kahden koulun rehtori ja asuu eri paikkakunnalla kuin perheensä, niin tuskinpa hyvin menee.

T. Ap

Ei oo sulla järkee yhtään.

Vierailija
39/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on 78-vuotias, raihnainen, syövästä ja aivoverenvuodosta selvinnyt, yli kolmen tonnin eläkeläinen. 20 vuotta ehtinyt jo eläkevuosia ja veronmaksajien rahoja kuluttaa. Ei kovin seksikäs tai menevä mielestäni. Kitsas ja itsekeskeinen sen sijaan on, äänestää persuja on kovin sovinistinen naisia kohtaan. Samaa olen huomannut muissa vanhemmissa miesrehtoreissa.

Vierailija
40/44 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat rehtorit on melkeinpä kaikki naisia, hyviä 40-60v tyyppejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi