Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi TEHY vaatii jatkuvasti palkankorotuksia?

Pöyristyttävää
24.08.2019 |

Minä en ainakaan halua maksaa enempää veroja hoitajien palkankorotuksiin. Jos kokevat olevansa palkkakuopassa niin opiskelkoot vaikka hammaslääkäriksi. Moni pärjää pienemmälläkin palkalla. Ammatinvalintakysymys.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni hoitaja tosiaan vaihtaa alaa. Kohta alkaa sitten itku ja parku, kun nuoria ei hoitoala kiinnosta ja vanhat hoitajat jää eläkkeelle. Varaudu siihen, ettet kohta saa hoitajilta palvelua omalla äidinkielelläsi. Ja nekin, ketkä alalle hakeutuvat, tekevät sitä puhtaasti sen pienen palkan takia. Miksi siis raataa turhaan, saman palkan saa vaikka asiakkaat istuisi päivystyksissä ja poliklinikoilla 10 tuntia putkeen.

Elämme mielenkiintoisia aikoja.

Vierailija
2/7 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa jokin aika sitten. Olisi kyllä vituttanut, jos hoitajia ei olisi ollut saatavilla. Hyvin hoitivat duuninsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako isompi palkka jaksamaan paremmin epäinhimilliset työvuorolistat, vajaamiehitykset, asiakkaiden väkivallan jne?

Vierailija
4/7 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on se vastuu ja ammattitaito.

Minä hermostuin aikoinaan kun mieheni oli viikkoja tapaturman vuoksi ensin sairaalassa ja sitten kotisairaalassa. Kotona kävi hoitaja joka päivä. Hoitotarvikkeet piti hankkia itse. Yksi hoitaja totesi, että tuote x on loppu. Mieheni välitti tiedon minulle ja kipaisin apteekkiin. Seuraavan päivän hoitaja totesi, että nyt on tuote y loppu. Minkä takia se eka hoitaja ei voinut katsoa kaikkia tuotteita läpi, että mitä tarvitaan lisää? Sekö on sitä ammattitaitoa? Minä jouduin miehen tapaturman vuoksi tosi tiukille, koska toinen huoltaja oli pois pelistä ja töissäkin oli menossa vuoden kiireisimmät ajat. En kerta kaikkiaan ehtinyt juosta apteekkiin heti kun joku hoitaja sormiaan napsauttaa.

Samoin käytössä oli eräs kallis voide. Lääkäri sanoi putkilon riittävän kahdeksi viikoksi. Nämä lotrasivat sen loppuun viidessä päivässä. Ja käyttivät kalliita haavaan tarkoitettuja siteitä instrumenttiensa puhdistamiseen. Vastuu asiakaan omaisuudesta?

Vierailija
5/7 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako isompi palkka jaksamaan paremmin epäinhimilliset työvuorolistat, vajaamiehitykset, asiakkaiden väkivallan jne?

Auttaa.

Vierailija
6/7 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajan työhön päätyy vain sellaisia joille ei muiden koulujen ovet aukea. Hyvin yksinkertainen duunariammatti jonka palkka on jo nyt liian hyvä. Vastuuta ei ole mistään.

Vierailija
7/7 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*rseenpyyhkijän tutkinto: p*rseenpyyhkijä (AMK).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme