Ihan HIRVEÄÄ että IS näyttää tuoreiden miljonäärien kuvia koko kansalle pääsivulla! - Kaksi tuoretta miljonääriä halasi kyynelten virratessa K-Supermarketin aulassa – ”Olitko sinäkin? Niin minäkin!”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006215134.html
Mitä helvetin järkeä tuossa on????
Miksi lottovoittajia julkistetaan näin?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onneksi eivät saa kuin 1,8 miljoona per pää. 92 miltsiä ois ollu liikaa yhdelle henkilölle.
Eihän sillä määrällä enää oikein edes tietäisi mitä tekisi. :)
Sekoaisi pää ja menisi aikaa kun pystyisi sisäistämään tuon. Ei tarvis edes laittaa osinkoa kasvamaan. Itse kyllä lahjoittaisin paljon esim Hurstille ja muutenkin hyväntekeväisyyteen tuota. Ja lähimmäisille. Siltikin sitä rahaa jäisi aivan tolkuttomasti.
Mikä juttu tämä on, että ei haluta ison voiton tulevan vain yhdelle ihmiselle? Aina sama narina näissä voittotarinoissa, jopa näköjään silloin kun se EI tule yhdelle ihmiselle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onneksi eivät saa kuin 1,8 miljoona per pää. 92 miltsiä ois ollu liikaa yhdelle henkilölle.
Eihän sillä määrällä enää oikein edes tietäisi mitä tekisi. :)
Sekoaisi pää ja menisi aikaa kun pystyisi sisäistämään tuon. Ei tarvis edes laittaa osinkoa kasvamaan. Itse kyllä lahjoittaisin paljon esim Hurstille ja muutenkin hyväntekeväisyyteen tuota. Ja lähimmäisille. Siltikin sitä rahaa jäisi aivan tolkuttomasti.
Voin kertoa että kyllä se pää enemmän sekoaa tässä velkavankeudessa.
Itse ne asiaansa julkisella paikalla toitottavat.
Eihän tuo summa mikään mahdoton ole mitä jokainen voittaja nyt saa. Kyllä Siilinjärvelläkin varmasti entuudestaan ihmisiä joiden omaisuus tuota suurempi joten kadehtiminen saati ryöstäjien pelkääminen lähinnä naurettavaa.
Siilinjärvelle tulee taatusti valtava määrä onnenonkijoita, prostituoituja ja varkaita sekä kusettajia. Jos siellä on 50 henkilöllä yli miljoona taskussa, niin onkohan sitä viisasta levitellä joka paikkaan?
HAHA. Savolaisen käsissä ei miljoona pysy. Juotu ja törsätty kymmenessä vuodessa. :D
Vierailija kirjoitti:
Siilinjärvelle tulee taatusti valtava määrä onnenonkijoita, prostituoituja ja varkaita sekä kusettajia. Jos siellä on 50 henkilöllä yli miljoona taskussa, niin onkohan sitä viisasta levitellä joka paikkaan?
On varmaan mielenkiintoinen näky kun Siilinjärven pääkadulla joka nurkalla on prostituoitu verkkosukissaan tarjoamassa palveluitaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti, onko tuota pottia jakamassa 50 henkeä? Aika hieno homma Siilinjärven ja koko Kuopion seudun taloudelle.
Älä nyt hel#vetti sotke siilinjärveläisiä kuopiolaisiksi.
Onpa typerää porukkaa kun antavat kuvata itseään. Noista kuvista paikalliset tunnistavat heti. Ei mitän järkeä, kohta on rahanpyytäjiä jonossa ovella ja puhelin soi jatkuvasti.
Sinänsä hyvä että meni isolle porukalle, tulee moneen talouteen iloa.
Minua ärsyttää aina nämä, jotka sanovat, että pää sekoaisi isosta potista.
Eivät varmaan ole kokeneet todellista köyhyyttä koskaan.
Kun on pitemmän aikaa tosiaan ahdistunut köyhyysloukussa, niin silloin se pää vasta sekoaakin.
Jos saisin niin paljon rahaa, että tietäisin pärjääväni sillä huoletta loppuelämäni, niin pää selkiäisi ihmeesti eikä olisi pelkoakaan mistään sekoamisesta. Eikä rahasumma ahdistaisi yhtään.
Olisin onnellinen ja nauttisin jokaisesta rahahuolettomasta päivästä kirkkain aivoin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä on, että ei haluta ison voiton tulevan vain yhdelle ihmiselle? Aina sama narina näissä voittotarinoissa, jopa näköjään silloin kun se EI tule yhdelle ihmiselle...
Niinpä, aina sama narina. Ottaisin 90M mielelläni, siitä riittäisi jaettavaksi hyviin tarkoituksiin vaikka kuinka paljon ja itselle jäisi reippaasti vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, aina sama narina. Ottaisin 90M mielelläni, siitä riittäisi jaettavaksi hyviin tarkoituksiin vaikka kuinka paljon ja itselle jäisi reippaasti vielä.
90 miljoonalla minä olisin kyllä ruvennut alistamaan ihmisiä.
Kyllä olisi is saanut vähän käyttää moraaliaan, jos sellaista löytyy. Nuo naiset on tällä hetkellä vähän sekaisin, eivät varmaan olisi suostuneet kuvaan, jos olisivat pystyneet vähän ajattelemaan. Nyt on heillä tunteet pinnassa, eivätkä pysty miettimään mitä tuosta kuvasta voi pahimmillaan seurata.
Mutta hieno homma että 50 miljonääriä tuli. Se on siksi parempi, kuin jos olisi yhdelle mennyt, että nyt rahaa menee kiertoon enemmän. Varsinkin tuollaiselle pikku paikkakunnalle on tosi mahtava juttu. Elinkeinoelämä vilkastuu.
Taas jotkut eläkeläistantat voittivat, eivät varmaan edes käytä/tarvitse tuota rahasummaa yhtään mihinkään.
Tuohan näyttää ihan Kari Aihiselta takaapäin kuvattuna. :)
Tunnistaa jos on perheenjäsen tai muuten tosi läheinen. Vai onko mulla eri kuva?
Jos meijän kylän mummelit sais miljoonan, niin eivät varmaan malttas pitää suutaan kiinni siitä... vaikee ainakaan uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi is saanut vähän käyttää moraaliaan, jos sellaista löytyy. Nuo naiset on tällä hetkellä vähän sekaisin, eivät varmaan olisi suostuneet kuvaan, jos olisivat pystyneet vähän ajattelemaan. Nyt on heillä tunteet pinnassa, eivätkä pysty miettimään mitä tuosta kuvasta voi pahimmillaan seurata.
Mutta hieno homma että 50 miljonääriä tuli. Se on siksi parempi, kuin jos olisi yhdelle mennyt, että nyt rahaa menee kiertoon enemmän. Varsinkin tuollaiselle pikku paikkakunnalle on tosi mahtava juttu. Elinkeinoelämä vilkastuu.
Ilman kuvaakin vahinko on jo tapahtunut, kun ovat kertoneet voitostaan noin avoimesti julkisella paikalla. Vaikka Siilinjärvi onkin pieni paikka, niin sielläkin on paikalliset juoruilijat ja sana lähtee leviämään. Todennäköisesti paikkakunnalla kiertää kohta matalaa profiilia pitäneiden nimiäkin, kun osallistuminen on kuitattu nimilistaan, josta osallistujat ovat voineet tuttujen nimiä nähdä.
Voi hitto että olen kateellinen! Ja uskallan täällä myöntää sen :). Mutta silti olen iloinen, että voitto tuli Suomeen ja noin monelle!