Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouduinko huijarin kohteeksi Tori.fi:ssä?

Vierailija
24.08.2019 |

Ostin tunikan Tori.fi:stä poikkeuksellisesti postitettuna. Maksoin ja annoin osoitetiedot. Sen jälkeen myyjästä ei ole kuulunut mitään.
Maksu 7.8 ja kyselin 14.8 onko postitettu. Tällöin ilmoitus vielä Torilla. Ilmoitus poistui muutama päivä tämän jälkeen. Myyjä ei vastaa Tori viesteihin (ei muuta yhteystietoa ilmoutuksessa) enkä tuotettakaan ole saanut.
Tänään laitoin uuden viestin ja kyselin onko postitettu. Vielä ei vastausta.

Ilmeisesti huijari. Teenkö suoraan rikosilmoituksen vai otanko Torin ylläpitoon yhteyttä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko miten kallis? Jos pari euroa niin torin ylläpitoon yhteys, jos 10+e niin lisäksi rikosilmoitus. Poliiseilla ei ole resursseja selvittää noin "mitätöntä" rikosta.

Mä en tajua näitä. Tuossahan se summa lukee aloituksessa. Miten tällä palstalla on jatkuvasti näitä kysymyksiä itse aloituksesta? Onko se rapistunut luetunymmärtäminen vaiko laiskuus, etten viitti lukea?

Missä kohtaa?

Ohis

Vierailija
22/24 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko miten kallis? Jos pari euroa niin torin ylläpitoon yhteys, jos 10+e niin lisäksi rikosilmoitus. Poliiseilla ei ole resursseja selvittää noin "mitätöntä" rikosta.

Mä en tajua näitä. Tuossahan se summa lukee aloituksessa. Miten tällä palstalla on jatkuvasti näitä kysymyksiä itse aloituksesta? Onko se rapistunut luetunymmärtäminen vaiko laiskuus, etten viitti lukea?

Missä kohtaa?

Ohis

Ei aloituksessa, mutta viesti 8/21. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun mollaa toisia lukutaidottomiksi ja samalla paljastaa, että luki itse ihan omiaan. 😂

Vierailija
24/24 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myyn paljon Torilla ja en todellakaan lähetä tuotetta, ennen kuin maksu näkyy tililläni tai ostaja laittaa kuitin, missä näkyy arkistointitunnus.

Jos on arvokkaampi tavara, niin lähetän myös postiennakolla, jos ostaja maksaa ennakon etukäteen.

Ja tämä systeemi on ainakin omalla kohdallani toiminut.

Noin minäkin teen.

Laitan aina lähetystunnuksen ostajalle heti, kun pkt matkalla. Hyvin on näin toiminut.