Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiriita kun oma tyyli hukassa ikääntymisen seurauksena

Vierailija
24.08.2019 |

Täytän 40v pian, omaa tyyliäni ovat olleet tennarit ja rikkinäiset farkut.. En osaa kuvitella itseäni jakuissa ja hameissa. Miten luoda ikäiselleni sopiva nuorekas tyyli, joka olisi tyylikäs ja rento, mutta ei teinimäinen. Skandinaavinen, rento ja raikas pukeutumistyyli miellyttää myös. Vinkkejä?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda rikkinäiset farkut ja tennarit. Osta laadukkaat farkut (esim MAC) ja laadukkaita kenkiä (ballerinat, loaferit, saapikkaat) ja laadukas käsilaukku. Farkkujen kanssa sopii esim silkkinen paitapusero, cashmere paita, ryhdikäs puuvilla paitapusero tai poolopaita, pelkistetty nahkavyö. Siisti, klassinen pukeutuminen ei tarkoita että olisit tylsän näköinen. Satsaa muutamaan hyvälaatuiseen vaatteeseen.

Aina näitä samoja neuvoja. Olen mennyt tähän halpaan, minulla on jopa MAC-farkut, ja seurauksena on, että olen entistä enemmän hukassa. Nuorempana minulla oli oma tyyli, nyt pukeudun tylsästi niin kuin odotetaan. Haluaisin löytää uudestaan oman tyylin näyttämättä liian kelkasta pudonneelta.

Miksi pitäisi käyttää jotain silkkipuseroa tai MACIn farkkuja, siihen sitten joku tylsä neuletakki päälle?? Haluatko kulkea samassa tylsässä uniformussa kuten lähes kaikki nelikymppiset? OMA TYYLI ja maku on tärkein, ei nelikymppisen tarvitse näyttää tantalta.

T. Nro 60

Vierailija
62/62 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55-vuotias ja käytän farkkuja (ehjiä), t-paitoja ja huppareita sekä neulepuseroita. Jalassa tennarit tai talvella nahkanilkkurit/lämminvuoriset tennarit. En omista yhtään jakkupukua, bleiseriä tai hametta/mekkoa enkä tule omistamaankaan. En voi sietää paitapuseroita enkä ylipäätään mitään vaatetta missä on nappeja.

Minulle on ihan sama mitä ikäiseni naisen "tulisi" käyttää tai mitä ei saisi käyttää, pukeudun siten kun itsestä tuntuu.

Hupparista sait heti alapeukkua, hyiiiii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi