Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ette saa koskaan ystäviä

Vierailija
23.08.2019 |

Mistä luulette sen johtuvan?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti aika tylsä ihminen. Kyllä juttelen ja töissä olen pidetty työkaveri, semmoinen hyvä tyyppi. Olen joskus pyytänyt työkavereita tapahtumiin ja soitellut. Tulos ettei ole suostuttu eikä ole takaisin soiteltu.

Vierailija
2/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suosittu. Vaikea saada uusia ystäviä jos ei ole ennestään jonkin verran ystäviä. Pitävät eriskummallisena tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen niin tylsä, yksinkertainen ja lihava, että muita hävettää esiintyä julkisella paikalla seurassani. Minulla ei ole ikinä ollut yhtään hyvää ystävää. Olen 49-vuotias.

Vierailija
4/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa jutella luontevasti. Jotenkin ihmiset karttaa mua.

Vierailija
5/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn enemmän itsekseni ja se varmaankin näkyy. En ole erityisen seurallinen.

Vierailija
6/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan luonteva, vaikka olenkin muuten luotettava. Pitävät feikkinä. Totuus on se että olen ujo ja arka.

Vierailija
7/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen niin tylsä, yksinkertainen ja lihava, että muita hävettää esiintyä julkisella paikalla seurassani. Minulla ei ole ikinä ollut yhtään hyvää ystävää. Olen 49-vuotias.

Oletko sitten aina ollut tylsä, yksinkertainen ja lihava?

Vierailija
8/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaääniset huonokäytöksiset jyräävät ja koska en saa suunvuoroa, jään näkymättömäksi. Muut alkavat jutella kuin minua ei olisi.

Vierailija
9/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan luonteva, vaikka olenkin muuten luotettava. Pitävät feikkinä. Totuus on se että olen ujo ja arka.

Mulla on tämä sama.

Olen ujo, arka, rauhallinen ja tyyni. Joskus yritän väen vängällä olla reippaampi ja ulospäin ilosempi.

Sitten, jos joku kertoo jotain järkyttävää sattumustaan, keskityn kuuntelemaan, muut kauhistelevat ja voivottelevat. Ehkä niiden puutetta pidetään empatiakyvyn puutteena?

Vierailija
10/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämä sama.

Olen ujo, arka, rauhallinen ja tyyni. Joskus yritän väen vängällä olla reippaampi ja ulospäin ilosempi.

Sitten, jos joku kertoo jotain järkyttävää sattumustaan, keskityn kuuntelemaan, muut kauhistelevat ja voivottelevat. Ehkä niiden puutetta pidetään empatiakyvyn puutteena?

Yleensä ne muut vaan voivottelevat ja kauhistelevat sen takia että näin kuuluukin sanoa, vaikka heitä oikeasti ei edes kiinnostaisi koko juttu kovinkaan paljon.

Vierailija
11/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitten aina ollut tylsä, yksinkertainen ja lihava?

Kyllä

Vierailija
12/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan sanoa olevani erimieltä asioista. En ole kovin nöyristelevä tai samaa mieltä asioista sen takia että muutkin ovat.

Vierailija
13/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
15/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että omalla kohdalla johtuu ihan yrityksen puutteesta. Tarvitsen paljon yksinoloa, tilaa ja hiljaisutta. Lisäksi elämässäni on paljon osia, jotka vaativat aikaa ja voimia ja tästä kombinaatiosta ei jää enää jäljelle mitään, millä hankkisi ystäviä tai olisi ystävä.

Vierailija
16/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan kans oon varmaan tylsä eikä juttu niin luista. Kun taas tietynlaisten ihmisten kans tulee rentous ja juttelu ihan itsestään mutta niitä on todella harvassa.

Usein ihmiset eivät edes lähesty mua siinä mielessä että haluavat ystävystyä.

Annan varmaan tietämättäni olemuksellani kuvan että kukaan ei halua yrittää ystävystyä.

Vierailija
17/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita on muutama, ystäviä ei.

Lapsuuden kiusaamiset ja luottamuksen rikkomiset (luokkakaverit) ja minun vähättely ja mulle naureskelu ja pilkka (perhe) ovat tehneet sen etten luota keneenkään jotta voisin ystävyydeksi sitä kutsua.

Vierailija
18/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty puhumaan yhtään isommissa ryhmissä. Esim. Työpaikalla osallistumaan keskusteluun. Vastaan jos kysytään mutta en osaa kysyä itse oikein mitään. Kahdenkesken olenkin sitten ehkä jopa liian puhelias.

Lisäksi mulla on semmoinen bulldog-naama jota monikon sanonut joko rumaksi tai sitten et näytän tosi vihaiselta. Miksipä kukaan haluaisi tutustua minuun...

Vierailija
19/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea saada kavereita. En anna itsestäni helposti mitään, olen varmaankin outo, vetäydyn ja odotan että minua lähestytään. Pelkään kai että minut torjutaan.

Mikä tekee jutustani vielä paskemman on se, että minua lähestytään useasti ja ulkonäköäni kehutaan. Olen luomu 37-vuotias nainen ja laskin juuri että tällä viikolla 7 ihmistä (ei lähipiiriä) on kutsunut minua kauniiksi. Tuntuu että ulkonäöltäni olen kyllä haluttua tavaraa, mutta muuhun en sitten kelpaa. Että sisältäni olen täyttä kakkaa mutta ulkokuortani kyllä sopii ihastella. Tunnen olevani täysin arvoton ja mitätön. Ja oikeasti olen vain tosi ujo ja epävarma, super introvertti.

Vierailija
20/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä kun olen outo, kiltti mutta outo, välillä negatiivinen ja impulsiivinenkin. Eikä kenellekään kelpaa se jos huomaa et uskallan ja kehtaan sanoa mielipiteitänikin. Ja sitä paitsi ihmiset syö liikaa energiaa ja aina pitöisi olla tekstaamassa ja sopimassa millon mitäkin. En jaksa sellaista, tahdon olla rauhassa