Miksi miehet ovat niin vaisuja eläjiä?
Villeys tarkoittaa lähinnä seksiä tai päihtymistä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Kävisi sitä mieskin elämässä villimmin vaikka kavereiden kanssa pubissa tai bändikeikoilla tms. mutta sehän ei millään vaimoväelle sovi että mies tekisi jotain mistä itse tykkää. "sä vaan aina makaat sohvalla!" "no kaverit olisi lähdössä Peran mökille tuulastamaan" " JA JÄTTÄSIT MUT YKSIN KOKO VIIKONLOPUKSI VAI? EI!!"
Juuri lähetin miehen sukulaisensa juhliin, joihin olisin päässyt mutten työväsymyksen vuoksi jaksanut lähteä.
Pitäköön itsestään huolta, iso ihminen.
Olen huomannut saman. Moni mies ukkoontuu ja äijääntyy ennen aikojaan samaan aikaan, kun naiset joogaavat, käyvät kirjoittajakursseilla, opiskelevat NLPtä, salsaavat jne
Eivät tietenkään kaikki ukkoudu, edim omani on yhä aktiivinen ja innostuu palavasti milloin mistäkin, mutta sukulaisissa on useampi jo nelikymppisenä intohimon elämään kadottanut mies. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ajattelu vaatii veronsa,onhan ne
keksinyt,vesivessan,kaukolämmön,sähkön,tietokoneen,sateliitin,penisiliin,kun taas naiset on kehitelleet..öö...
...siis...öö..ai niin,kuukautiskupin!
Tietokoneen prototyypin kehitti nainen, ja aika monta keksintö on mennyt veljien ja aviomiehen piikkiin.
Älypuhelimen äiti oli eräs Hollywood-näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki naiset, HUOM IHAN KAIKKI NAISET, makaa somessa, ovat aivottomia laumasieluja ja kuvittelevat temppareiden ja Salkkareiden olevan korkeaa kulttuuria.
Mitä urotekoja ap on tehnyt? Montako taloa olet rakentanut? Miten ap on pitänyt yllä yhteiskuntaa ja rakentanut tai puolustanut sitä?
Olen aina vaaleissa äänestänyt jotain vihreää ehdokasta ja kannattanut m_on_ikulttuuria, yrittänyt tehdä suomesta parempaa monin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähinnä sitä, että naiset yleisemmin elävät villimmin, ilman mitään uhkarohkeita temppuiluja. Mutta naiset useammin haastavat elämää, haluavat enemmän (enkä tarkoita rahaa tai materiaa).
Ap
Miehille vain harvalle on kYrpÄk@ruselli mahdollista. Naisten villeys liittyy siihen.
Vierailija kirjoitti:
keksinyt,vesivessan,kaukolämmön,sähkön,tietokoneen,sateliitin,penisiliin,kun taas naiset on kehitelleet..öö...
Ensimmäisen tietokoneen kehitti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on feministien väsynein valhe naisen euron jälkeen. Tarkistapa ne faktat, kun kerran internetissä olet.
Suosittelen ap:lle ja kaikille muille elämää suorittaville Juha T. Hakalan kirjaa Tylsyyden ylistys.
"Luovuustutkijat ovat yllättäen löytäneet yhteyksiä tylsyyden tunteen ja luovuuden välillä."
En ole ikinä ymmärtänyt sitä ajatusta, että hyvä elämä syntyy teoista ja suorituksista. Ehtiikö ihmiset, jotka sellaista arvostavat, ikinä ajatella yhtään mitään, edes elämäänsä, perusteellisemmin? Ehkä heille riittää elämänfilosofiaksi se Live, laugh & love. Sekin pitää seinään teipata, ettei unohdu...
En ihan ymmärrä, miten niin miehet (eli siis lähes kaikki miehet ilmeisesti) makaavat, eivätkä tee mitään.
Itse kyllä makaan jonkin verran, koska työ verottaa voimia paljon. Lisäksi lapsey ovat joka toinen viikko kanssani, niin perus tylsiin arkirutiineihinkin menee jo voimia. Lisäksi minulla on liikuntaharrastukseni ja pari kertaa vuoteen matkustelua. Satunnaisia illanviettoja joskus.
En minä enempää kaipaa tai jaksa.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä, miten niin miehet (eli siis lähes kaikki miehet ilmeisesti) makaavat, eivätkä tee mitään.
Itse kyllä makaan jonkin verran, koska työ verottaa voimia paljon. Lisäksi lapsey ovat joka toinen viikko kanssani, niin perus tylsiin arkirutiineihinkin menee jo voimia. Lisäksi minulla on liikuntaharrastukseni ja pari kertaa vuoteen matkustelua. Satunnaisia illanviettoja joskus.
Mutta oletko henkisesti vireä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä villiä naiset tekevät?
Pyörii kýrpäkàrúsèllissa, bilettää, matkustelee jne.
Mä taas en ymmärrä miksi niin monet naiset tahtoo vangita itsensä hankkimalla lapsen ja talon ja isot pankkilainat.
En mä tuosta aloittajan mainitsemasta "villeydestä" niin välitä, mutta tarvitsen vapautta. Eli sitä että voin mennä milloin vain haluan minne vain haluan tekemään mitä vain haluan, kenen vain haluamani seuralaisen kanssa.
Ole sinä vain villi jos sitä arvostat. Minulle se on arvotonta.
Oikeastaan ehkä ymmärrän miksi arvostat villeyttä. Vangeilla on villit huvit. Siis ihan tosi, vankiloissa joidenkin vankien mielestä vaaralliset vankilamellakat ovat hauska juttu, ne on mahtavaa ajanvietettä. Vangit oikein riehaantuvat kun pääsevät mellakoimaan. Villiintyvät. Sellaiset ihmiset viihtyvät vankiloissa, sopivat vankiloihin. Siis sosiopaatit ja villit naiset.
Minä olen mieluummin vapaa kuin villi tai vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu täysin, kenen mielestä. En ole mikään duracellpupu, joka haluaa olla aina tekemässä jotain. Kuten sanoin, haluan välillä levätä ja heittää aivot narikkaan esim. töiden vastapainoksi. Välillä sitten on enemmän energiaa innostua asioista ja käydä joissain tapahtumissa jne. Lomalla on henkisesti vireämpää. Kyllä sitä on iän myötä tullut enemmän riippuvaiseksi omasta ajasta, täytyy myöntää.
Vierailija kirjoitti:
mitä sitten tarkoitat
Vieläkö ne teoriat ja tutkimukset eri aivopuoliskoista, introverttiydestä ja sellaisesta pitää paikkansa. Siihen päälle sosiaaliset stressit, mieskuva päällikkönä jonka ei sovi piitata naisten humputuksista. Ei viitsi jos ei ole pakko kun se empaattisuus ei ole vahvin laji.
Vierailija kirjoitti:
Sanonpa miehenä, että eipä kovin moni mies ole kyllä mikään ruudinkeksijä. Pakko kyllä puolustaa naisia, kannattaa katsoa esimerkiksi mitä Ada Lovelace, Katherine Johnson ja Margaret Hamilton ja monet muut ovat tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on feministien väsynein valhe naisen euron jälkeen. Tarkistapa ne faktat, kun kerran internetissä olet.
Ada Lovelace kehitti tietokoneen prototyypin.
Lisää naisen keksintöjä: sirkkeli, tehtaanpiippujen kauko-ohjattu nuohous, sähköjääkaappi, auton lämmitin, tuulilasinpyyhkijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu täysin, kenen mielestä. En ole mikään duracellpupu, joka haluaa olla aina tekemässä jotain. Kuten sanoin, haluan välillä levätä ja heittää aivot narikkaan esim. töiden vastapainoksi. Välillä sitten on enemmän energiaa innostua asioista ja käydä joissain tapahtumissa jne. Lomalla on henkisesti vireämpää. Kyllä sitä on iän myötä tullut enemmän riippuvaiseksi omasta ajasta, täytyy myöntää.
No ihan sama juttu näin 40+ naisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ymmärrä miksi niin monet naiset tahtoo vangita itsensä hankkimalla lapsen ja talon ja isot pankkilainat.
En mä tuosta aloittajan mainitsemasta "villeydestä" niin välitä, mutta tarvitsen vapautta. Eli sitä että voin mennä milloin vain haluan minne vain haluan tekemään mitä vain haluan, kenen vain haluamani seuralaisen kanssa.
Ole sinä vain villi jos sitä arvostat. Minulle se on arvotonta.
Oikeastaan ehkä ymmärrän miksi arvostat villeyttä. Vangeilla on villit huvit. Siis ihan tosi, vankiloissa joidenkin vankien mielestä vaaralliset vankilamellakat ovat hauska juttu, ne on mahtavaa ajanvietettä. Vangit oikein riehaantuvat kun pääsevät mellakoimaan. Villiintyvät. Sellaiset ihmiset viihtyvät vankiloissa, sopivat vankiloihin. Siis sosiopaatit ja villit naiset.
Minä olen mieluummin vapaa kuin villi tai vankilassa.
28 v äitinä, velkaa asunnosta, enkä ole minkään tai kenenkään vanki.
Moni nyt vain haluaa lisätä sukua ja hoitaa velvollisuudet, samalla tulevaisuuteen sijoittaen.
Velattomasta kämpästä on iloa viimeistään pienen eläkkeen kanssa eläessä. Lapset sitoo
ns. normaalielämään aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ollut nainen
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/kuka-keksi-tietokoneen/bf152776-…
Niin ne riittävät normaalille naisellekin.
Kyse onkin siitä, miksi miehet makaavat kuin laho lahna, jolleivät sekoile ilman rajoja.