Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat niin vaisuja eläjiä?

Vierailija
23.08.2019 |

Villeys tarkoittaa lähinnä seksiä tai päihtymistä.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin lähinnä sitä, että naiset yleisemmin elävät villimmin, ilman mitään uhkarohkeita temppuiluja. Mutta naiset useammin haastavat elämää, haluavat enemmän (enkä tarkoita rahaa tai materiaa).

Ap

Naisten elämä on nykyisin hyvin suojattua ja turvattua, voi leikkiä "villiä". Miesten osalta näin ei ole. 

Vierailija
22/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se perus keskitason vain "lievästi ylipainoinen" perheen äiti joka töistään tullessaan istuu läppärin ja viinilasin kanssa av palstalle kiroamaan kuinka laiskoja KAIKKI miehet ovat. Sillä onhan hänen oma sohvaperuna miehensäkin, ja siskon kans!

Newsflash: kaikki eivät ole samallaisia.

Henk kohtaisesti todennut laiskimmat ihmiset naisiksi, mutta mähän olen vaan katkera mieshiutale joka ei koskaan saa naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on se perus keskitason vain "lievästi ylipainoinen" perheen äiti joka töistään tullessaan istuu läppärin ja viinilasin kanssa av palstalle kiroamaan kuinka laiskoja KAIKKI miehet ovat. Sillä onhan hänen oma sohvaperuna miehensäkin, ja siskon kans!

Henk kohtaisesti todennut laiskimmat ihmiset naisiksi, mutta mähän olen vaan katkera mieshiutale joka ei koskaan saa naista.

Mieshiutale! :D Tämä oli hyvä! Kiitos!

T. Ap, joka on iäkäs, lapseton ja naimisissa, eikä ole käynyt Turkissa koskaan😂

Vierailija
24/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshiutale! :D Tämä oli hyvä! Kiitos!

T. Ap, joka on iäkäs, lapseton ja naimisissa, eikä ole käynyt Turkissa koskaan😂

Ihan sillä jos kerran vastaava nainen on lumihiutale... Tasa-arvoa! Kreikka on muuten kivempi ku Turkki, molemmissa oon käyny vaan miehen kanssa.

Vierailija
25/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä pa s kaa tämä aloitus ja nuo muutkin ap:n kommentit (kaikista!) naisista "haastamassa elämää ja haluavan elämältä enemmän".

Kerrohan ap, miten elät villisti. Mitä olet tänä vuonna aikaansaanut?

Vierailija
26/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kinastelua. Mun puoliso ainakin on hirvee vätys ja täysin introvertti ja se on meille molemmille ok. Kivahan se on kun on aina joku kotona oottamassa. Kerran, pari vuodessa lähtee mun kanssa elokuviin tai laavulle.

Vierailija
27/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeita autoja, moottoripyöriä, viinaa (ei tosin kaikkia yhtä aikaa) ja musiikkia kovalla.

Live Fast Die Young!

Vierailija
28/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin haluan tietää mitä se villi on? Lisää ideoita kaipaan (sitä skumppaa mä kuitenkin huomenna juon ja menen teinihelvettiin tanssimaan)'

Vierailija
29/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin lähinnä sitä, että naiset yleisemmin elävät villimmin, ilman mitään uhkarohkeita temppuiluja. Mutta naiset useammin haastavat elämää, haluavat enemmän (enkä tarkoita rahaa tai materiaa).

Ap

Ehkä "K-karuselli" on sekoittanut niitten päät?

Vierailija
30/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeita autoja, moottoripyöriä, viinaa (ei tosin kaikkia yhtä aikaa) ja musiikkia kovalla.

Live Fast Die Young!

Myöhäistä :(

Vierailija
31/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset toki on kaikki sellaisia tombraidermaisia seikkailijoita, jepjep.

No olisin mielelläni juu, jos olisi valtava perintö, kartano, hovimestari, it-asiantuntijat ja koko muu hovi käytettävissä 24/7. En muuten tunne IRL yhtään tällaista miestäkään. Missä miesten seikkailunhalu?

Vierailija
32/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisin mielelläni juu, jos olisi valtava perintö, kartano, hovimestari, it-asiantuntijat ja koko muu hovi käytettävissä 24/7. En muuten tunne IRL yhtään tällaista miestäkään. Missä miesten seikkailunhalu?

Sinä makaat av-palstalla perjantai-iltana. Ja kehtaat puhua siitä, kuinka miesten pitäisi sitä ja tätä.

Mitä olikaan se taannoinen ulvonta toksisesta maskuliinisuudesta, BTW? 

Vierailija
33/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää luulen että mun miehestä löytyis jonkin verran sitä jos rahaa ois runsaasti. Mut ei minnekään missä on epäilyttävää ruokaa, haisee tai on melua.

Vierailija
34/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää luulen että mun miehestä löytyis jonkin verran sitä jos rahaa ois runsaasti. Mut ei minnekään missä on epäilyttävää ruokaa, haisee tai on melua.

Sinä alapeukuttaja, arvosteletko siis mun miehen mieltymyksiä? Vai mikä risoo?

Vierailija
35/71 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisi sitä mieskin elämässä villimmin vaikka kavereiden kanssa pubissa tai bändikeikoilla tms. mutta sehän ei millään vaimoväelle sovi että mies tekisi jotain mistä itse tykkää. "sä vaan aina makaat sohvalla!" "no kaverit olisi lähdössä Peran mökille tuulastamaan" " JA JÄTTÄSIT MUT YKSIN KOKO VIIKONLOPUKSI VAI? EI!!"

Vierailija
36/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovat niin vaisuja eläjiä?

Villeys tarkoittaa lähinnä seksiä tai päihtymistä.

Vierailija
37/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman, mitä tulee laiskuuteen, ja olen itse kuitenkin nainen. Aika usein ärsytän näitä samaisia naisia, koska en itse ole laiska.

Vierailija
38/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto 

Vierailija
39/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vuoksi viihdynkin nykyään paremmin ilman naista. Ei ole ketään vaatimassa kabareeta.

Asunto, auto ja mökki. Ne riittävät.

Terv. Haukivedeltä.

Vierailija
40/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laracroftien ja sohvaperunoiden välissä on elävää elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän