Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin noloa, etten kehtaa ääneen sanoa..vai pitäiskö Kyösti ja Irmeli on mun kummilasten nimet.

Vierailija
24.07.2008 |

Siis minusta tuli sunnuntaina kummi. Työpaikalla olen vältellyt viimeiseen asti kun kaverit kyselleet mikä lasten nimiksi tuli. Pähkäilen parhaillaan lempinimiä,auttakaa vähän.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä varmaa kerrot. Ja lempinimiä en keksi.

Vierailija
2/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minulle on monet kerrat käynyt. Työskentelen opettajana ja yhtä sun toista olen kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten pitää olla lempinimet?

Vierailija
4/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla noin tyhmä ku ap.

Mikä noissa nimissä on vikana?

Vierailija
5/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummilapsi kastettiin Jormaksi ja mua lähinnä nauratti. Sitten hävettäisi kyllä jos itse olisin Aune tai vastaava.

Vierailija
6/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi on valloittavat nimet. Aika outoa on vaan mun mielestä se, että noin ahdasmielinen ihminen on otettu kummiksi, vieläpä kahdelle samalla kertaa.

Vierailija
7/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykypäivänä,niitä ei voida kieltää koska eivät ole senkaltaisia. Tulevaisuudessa voi olla ettei niitä saa enää antaa.

Vierailija
8/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin Irmelin ja Kyöstin äiti.

Vierailija
9/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin Irmelin ja Kyöstin äiti.

Vierailija
10/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykypäivänä,niitä ei voida kieltää koska eivät ole senkaltaisia. Tulevaisuudessa voi olla ettei niitä saa enää antaa.

Rehellisiä suomalaisia nimiä joissa ei ole mitään vikaa. Kaikki osaa ne lausua ja kirjoittaa oikein, hyviä nimiä!

Enemmän ihmettelen niitä keksimällä keksittyjä nimiä joihin on vielä väännetty c:tä ja w:tä sekaan.

Vierailija
11/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminenkö olisi pyydetty samalle juhlapäivälle kahden eri perheen lapsille kummiksi.

On sulla ollut hässäkkää että kaksiin ristiäisiin ehdit ja vielä kummina molemmissa, salli mun nauraa.

Paska tyyppi olet.

Vierailija
12/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kyöstillä ja Irmelillä jotain slangimerkityksiä, kuten yrjöllä?

Mikä noissa on niin kauheeta? Mun pappa oli Kyösti, siksi en osaa pitää sitä mitenkään erityisen rumana nimenä. Irmeli ei nyt ole ehkä mikään ihan huippunimi, mutta ei sen kummempi kuin joku Sari, Sirkka tai Leenakaan. En tosiaan ymmärrä, mitä ap nyt kauhistelet.

Vierailija
13/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nimethän ovat trendikkäitä, tuollaisia nimiä antavat ovat suorastaan edelläkävijöitä. Ei vaan tavan av-mamma pysy perässä vaan kauhistelee nimien vanhanaikaisuutta. :D

No, antakaa te niitä Nicoja, Neeoja, Emmiä ja Eeliä lapsillenne nimeksi. Eivät todella ainakaan massasta erotu.

Vierailija
14/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lempinimenä Köksä ja Irma.

Vierailija
15/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt muodissa ovat olleet meidän isovanhempiemme sukupolven nimet: Ida, Aino, Juho, Eetu etc. Jossain vaiheessa ns. suurten ikäluokkien nimet, joita nuo ap:n mainitsematkin ovat, tulevat taas muotiin. Edelläkävijöitä siis ovat kummilastesi vanhemmat.

Vierailija
16/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhuu totta. Kuinka monella on vuonna 2008 syntyneet kummilapset, joilla on juuri nuo nimet? Veikkaan, että on aika harvinaista.

Vierailija
17/17 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Irmeli nimiä saattaa joku antaa lasten nimiksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme