Mikä siinä on ettei muut ymmärrä että eronneet tai eroamassa olevat haluavat muutosta
Kommentit (18)
Tai sitten on näitä "viikko siellä, toinen täällä"-virityksiä.
Ja sitten äidillä ja iskällä vielä kaupan päälle uudet suhteet.
Kyllä se on lapsille niiiiiin mukavaa että...
uudessa suhteessakaan pidemmän päälle yleensä kestä. Jos hakee vain sitä alun huumaa ja jännitystä, ei kykene pitkään parisuhteeseen. Näin kärjistettynä siis.
kuin elellä perheessä, jossa vanhemmat eivät välitä toisistaan
kuin elellä perheessä, jossa vanhemmat eivät välitä toisistaan
uudessa suhteessakaan pidemmän päälle yleensä kestä. Jos hakee vain sitä alun huumaa ja jännitystä, ei kykene pitkään parisuhteeseen. Näin kärjistettynä siis.
mutta erikoista on toitottaa tiedotusvälineissä uuden suhteen "jännittävyyttä" kun taatusti ero ei lapsille ole ollut ihan helppo asia (vaikka olisikin hyvä asia loppujen lopuksi)
mutta erikoista on toitottaa tiedotusvälineissä uuden suhteen "jännittävyyttä" kun taatusti ero ei lapsille ole ollut ihan helppo asia (vaikka olisikin hyvä asia loppujen lopuksi)
Jätti minut kylmästi ennen mitään ennakkovaroitusta 14 vuoden yhdessäolon jälkeen. Kaksi alle kouluikäistä lasta jäi myös isiä kaipaamaan. Mies pistää uuden tyttöystävän lasten tapaamisien edelle. Eli voi olla, että viikkoonkaan ei näe lapsia, eikä soita.
No itse en ole kiinnostunut luomaan uusia suhteita, vielä. Ehkä tulee aika jolloin jokainen vastaantuleva mies on potentiaalinen poikaystäväehdokas.
vaikka vanhemmat olisivatkin onnellisempia erikseen kuin yhdessä. Lapset kärsivät avioerosta _aina_, vaikka se toisi mukanaan hyviäkin asioita.
Itse olen myös eroamassa ja oikein sydäntä vääntää lasten puolesta.
Jos puhutaan Mika Häkkisestä, niin minusta on surullista, jos aikuinen mies ei ymmärrä, että ensihuuma on katoavaa. Totta kai se on ihanaa ja super-kivaa ja kaikkea (en ole itse rakastunut enkä lähdössä toisen miehen kyytiin. Olen vain hyvin onneton mieheni kanssa.), mutta ettei osaa rationaalisesti laittaa sitä omaan luukkuunsa. Tällöin on menossa infantiilisti vain kohti seuraavaa onnetonta suhdetta.
Tavallaan tällaisilla puheilla yrittää todistella, että :"Tuo kurja ex-vaimo vain teki elämästäni kurjaa, nyt kun minulla on tämä ihana uusi niin nyt saan sen mitä ansaitsen!"
Minäkin olen ollut osana tekemään avioliitostani huonoa. Ja jos uusi onni joskus tulee niin se on hienoa. toivottavasti olen silloin viisaampi ja osaan kohdella itseäni ja toista oikealla tavalla. Mutta sydämeni on silti niin hirveän kipeä lasteni takia, jotka joutuvat inhottavaan hernepussi-asemaan, jossa elämä on milloin isin luona ja milloin äidin luona. IKINÄ en lapsille tätä toivonut.
[
Jos puhutaan Mika Häkkisestä, niin minusta on surullista, jos aikuinen mies ei ymmärrä, että ensihuuma on katoavaa. Totta kai se on ihanaa ja super-kivaa ja kaikkea (en ole itse rakastunut enkä lähdössä toisen miehen kyytiin. Olen vain hyvin onneton mieheni kanssa.), mutta ettei osaa rationaalisesti laittaa sitä omaan luukkuunsa. Tällöin on menossa infantiilisti vain kohti seuraavaa onnetonta suhdetta.
Tavallaan tällaisilla puheilla yrittää todistella, että :"Tuo kurja ex-vaimo vain teki elämästäni kurjaa, nyt kun minulla on tämä ihana uusi niin nyt saan sen mitä ansaitsen!"
[
Marketan kanssa!Olen kuullut että Erja kylmä nainen.
jotta on turvallista hypätä pois avioliitosta ja jättää vaimo ja lapset
10 vuotta ja ilmoitus et eroan ja 3 alle kouluikäistä lasta.
ja kaikista kummallisinta on se kun itse on jonkun jutun tehnyt
tietyllä tavalla niin se on ollut huonoa ja saanut haukut, mutta
annas kun tämä uusi tekee sen niin ihan hyvä.
en ymmärrä vai onko se vaan se vaimo sillon pahis kun ihastus päällä?
Jos on lapsia, niin eikö olisi ensin kokeiltava kaikki, ennen kuin lähdetään eri teille? On tietysti poikkeuksia, kuten alkoholistit ja pahoinpitelijät, joiden kanssa ei kannata varmaan kovin pitkää neuvotella. Jos vain kyllästyttää ja haluasi uusia tuulia elämään, niin olisiko parempi kokeilla jotakin uutta harrastusta tms.? Onni ei löydy kuitenkaan koskaan toisesta ihmisestä, vaan oman pään sisältä.
elämäänsä ja siksi uusi suhde tuntuu jännittävältä ja ihanalta.