Pieruverkkarit jalassa, lasissa lonkeroa ja Netflix pyörimään.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Prison Break!
ei sovellu viikonloppuviihteeksi. Sen kanssa menee helposti pari viikkoa ja tulee karmea unettomuus.
Pieni välipala, ja hetken päästä salille. Pe-iltana sinne mahtuu oikein hyvin.
Löytyykö nedflixistä Derrick nimistä sarjaa tai Vanhaa Kettua eli dert alttea?
Entä kahden keikkaa?
Pierumerkkari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä ihmetellään suominaisten lihavuutta ja miksi kokk väestö lihavoituu. Tässäpä vastaus
Maratoniko sitä pitäs vetää duuniviikon päälle?
Joidenkin mielestä olisi parempi juosta naama märkänä rännässä. Heille se merkitsee parhautta.
Toiset tykkää duunin jälkeen rentoutua viltin alla siemaillen sherryä, kun kissa kehrää sylissä ja ojentelee itseään himmeän pöytävalaisimen loisteessa.
Jumalaa pelkäävä kansa vaeltaa sateessa sauvat napakasti tahtia lyöden, eikä tuulipuvun kahina anna armoa. Kärsimyksen kautta on ankea leipä ansaittava.
Ihana kirjotus.
Kaikillahan meillä on omat kivamme. Itse kun on juossut 7-10 tuntia päiviä taas tällä viikolla, niin ei enää perjantaina jaksa.
Todellakin viltin alle ja koira kainaloon. Mä avaan vinkkupullon ja netflixistä Rupaulin Draq racen.
Lounaskokki
Vierailija kirjoitti:
Ap harkitsi myös salia tänään, mutta heräsin aamulla kurkku käheänä. Nyt vaan chillaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Melko samoilla linjoilla. Saattaa kyl mennä pc pelien puolelle.
Pysyttekö Pohjoismaisess tarjonnassa vai sukellatteko vpn:n kanssa muille vesille. -siis niihin maihin joihin tolla menetelmällä pääsee?
Tykkään pohjoismaisista sarjoista ja leffoista. Ruotsalaiset ovat jostain syystä tehneet aika raakoja rikossarjoja. Joskus sitä ihmettelen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap harkitsi myös salia tänään, mutta heräsin aamulla kurkku käheänä. Nyt vaan chillaan.
Ap
Voi :/ Sitten kannattaa kyllä mieluummin chillailla, ja rankaista rautaa vasta kun oireet on häipyneet.
Viiniä lasissa ja yhä samat vaatteet kuin töissä oli. Kohta suihkuun ja sitten minäkin mietin mitä katsoisi.
Käytössä HBO, Netflix ja Viaplay jos jollain ehdotuksia.
Big little Lies HBO:sta, siinä on Alex Skarsgård. On hyvä sarja.
Netflixistä vaikka keskustytöt, kertoo naisten elämästä 20-luvulla, eikä mitenkään tylsällä tavalla.
Pierumerkkari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä ihmetellään suominaisten lihavuutta ja miksi kokk väestö lihavoituu. Tässäpä vastaus
Maratoniko sitä pitäs vetää duuniviikon päälle?
Joidenkin mielestä olisi parempi juosta naama märkänä rännässä. Heille se merkitsee parhautta.
Toiset tykkää duunin jälkeen rentoutua viltin alla siemaillen sherryä, kun kissa kehrää sylissä ja ojentelee itseään himmeän pöytävalaisimen loisteessa.
Jumalaa pelkäävä kansa vaeltaa sateessa sauvat napakasti tahtia lyöden, eikä tuulipuvun kahina anna armoa. Kärsimyksen kautta on ankea leipä ansaittava.
Minä kuulun jälkimmäisiin.
Tykkään kun räntää sataa katuvalojen loisteessa kasvoille ja varpaita paleltaa, mutta pitää jaksaa vaan.
Rentoudun sitten sunnuntaina kirkossa saarnaa kuunnellen ja vasta sen jälkeen kahvitellen pullaa syöden.
Perjantai ja lauantai on olleet perinteisesti työpäiviä. Huomenna siivoilen ja tamppaan mattoja.
Yleensä näkee ainakin tässä kerrostalossa että ihmisillä on verhot ikkunoiden edessä vielä klo 11 aikoihin.
En minä mitenkään laiskoiksi sanoisi, mutta ainahan jokainen voisi vähän tsempata elämässään.
Olisiko jolla on leffa suosituksia, sarjoihin ei aikaa.
Hereditary katsottu ja se oli hyvä. Asterin toinen ohjaama leffa menee nyt teattereissa jos kiinnostaa.
Nyt löytyi: Pikku-Sveitsi Netflixistä. Katsokaa traileri, hupaisaa.
Minä olen keski-ikäinen mies ja katselen aina trailer park boys sarjaa
Vierailija kirjoitti:
Onko se hyvä?
Jos haluaisi kevyttä viihdettä ja hyvännäköisiä paidattomia miehiä, mikä sarja kannattaisi aloittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se hyvä?
On. Samaistun hyvin tunnelmaan ja päähenkilöihin.
Olen pääosin samalaisista oloista kotoisin.
Hyvännäköisiä miehi on Sons of anarchyssä. Jax välillä ilman paitaa
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisiä miehi on Sons of anarchyssä. Jax välillä ilman paitaa
On vaan muuten jotenkin tylsä toi SOA.
Katsoin eilen Simon Amstellin Set Freen, ja naurahdin muutaman kerran. Nuorena tuo mies oli nopein, ilkein ja säälimättömin koomikko, johon olen ikinä törmännyt, mutta nyt on sillekin tullut keski-ikä ja kypsyminen. Plääh.