Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenet julkkikset passittaisit "oikeisiin töihin"?

Vierailija
23.08.2019 |

Niin?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska itse olen media-alalla, olen nähnyt mitä se on. Joten en ainakaan lähtisi sometyöläisiä haukkumaan.

Kerro toki lisää.

Vierailija
62/67 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mungolife-blogia pitävän Anna Pastakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina Aitolehti

Sofia Berlörf

Sara Sieppi

Maisa Torppa

Kaikki tubettajat, bloggaajat jne. Mutta tulevaisuudessa näin tulee olemaankin. Nämä tulot ei tule kestämään pitkään tubettajilla ja bloggaajilla.

Vierailija
64/67 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kansanedustajat laittaisin paskahuussien siivoojiksi.

Vierailija
65/67 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Abreulla alkaa ura olla ohitse eikä minkäänlaista ammattia hankittuna. Lukionkin lopetti ekalta luokalta kesken. Voi käydä kylmät kun rahat loppuu kun mieskään ei tienaa lumilautailijana mitään maltaita. Anna Puun uraa yrittää Nelosen konserni ja levy-yhtiöt sekä Immonen pitää väkisin elossa, mutta tämä romahtaa viimeistään Hartwall areenan flopin jälkeen loppuvuodesta. Hänellä sentään on kaupallisen alan ammatti johon voi palata.

Vierailija
66/67 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Gustafsbergin, Martina Aitolehden ja kaikki muut julkisuuden "terveysasiantuntijat".

Vierailija
67/67 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska itse olen media-alalla, olen nähnyt mitä se on. Joten en ainakaan lähtisi sometyöläisiä haukkumaan.

Kerro toki lisää.

Siis minun työstäni, vai sometyöläisen päivästä? Niissä on paljon samaakin, mutta myös eroja. Esim.minä en ole brändännyt itseäni vaan yritykseni, toisin kuin moni somessa työskentelevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan